Citat:
Låt mig presentera dig ditt alternativ och ditt alla män började vända sig som anser att de är över kvinnor på Tinder etcetera för att de är utbildade och bra. Ut med er på rätt plats och kämpa lite istället.
Jag söker inte någon dussinbrud. Jag vill ha någon att bygga en framtid med. "Lite kul" eller ytligt snygg räcker inte. Jag värderar personlighetsdrag, moral, pålitlighet, intellekt och humor, personkemi. Jag tar hellre en kvinna som lever upp till mina förväntningar och som har utseendet 5 av 10 än en ytlig idiot som är 10 av 10.
Attraktion måste finnas men jag går inte på det så mycket. Det finns en gräns vad jag kan acceptera utseendemässigt och så länge det inte understiger den gränsen så bryr jag mig inte om hur vacker hon är. Ingen tjockis, hon ska se normal ut. Sen bryr jag mig inte om hon är en 5a eller 10a.
Jag personligen nätdejtar inte i Sverige. Gjorde det i några få veckor, mer blir det inte. Jag utesluter dock inte att nätdejta utomlands på nischade sidor om det finns. Men i Sverige blir det inget. För få kvinnor som är värdefulla och för stor konkurrens då 90% är män. Jag kan ju hitta någon irl, men jag har inte orkat ge mig in i det. Funderat på speeddating då jag är rolig och social, men har inte kollat upp det närmre. Speeddating hade varit kul. Eller kanske någon mer nischad sida eller app om det finns. Men inte de här knullapparna. Jag söker ingen knulldocka. Jag vet att jättemånga killar vill ha en snygg knulldocka. Denna tråd är full av såna. Allt de vill är att ha samlag. Men jag är inte så.
Attraktion måste finnas men jag går inte på det så mycket. Det finns en gräns vad jag kan acceptera utseendemässigt och så länge det inte understiger den gränsen så bryr jag mig inte om hur vacker hon är. Ingen tjockis, hon ska se normal ut. Sen bryr jag mig inte om hon är en 5a eller 10a.
Jag personligen nätdejtar inte i Sverige. Gjorde det i några få veckor, mer blir det inte. Jag utesluter dock inte att nätdejta utomlands på nischade sidor om det finns. Men i Sverige blir det inget. För få kvinnor som är värdefulla och för stor konkurrens då 90% är män. Jag kan ju hitta någon irl, men jag har inte orkat ge mig in i det. Funderat på speeddating då jag är rolig och social, men har inte kollat upp det närmre. Speeddating hade varit kul. Eller kanske någon mer nischad sida eller app om det finns. Men inte de här knullapparna. Jag söker ingen knulldocka. Jag vet att jättemånga killar vill ha en snygg knulldocka. Denna tråd är full av såna. Allt de vill är att ha samlag. Men jag är inte så.
https://www.elitsinglar.se/
Nej det är inte "knullappar". Det är ni män som är undermåliga. Du sätter inte ribban för mig och andra kvinnor.
Ja speeddejting låter definitivt som ett bra alternativ för dig. Förövrigt är majoriteten av oss roliga och sociala. Konstigt nog att ni män som finns på nätet sällan är det mer än när man dejtar er och drar hela bördan av att allt från samtal till att det ska flyta. Om ni inte är tvärdryga extroverta typer som absolut inte kan vara ihop med mig. För saken är att om alla män klickar med mig irl, är det uppenbart att jag inte utgör det stora problemet. Så till skillnad från för dig är speeddejting inte ett alternativ för mig.
https://speedd8.se/?gad_source=1&gcl...RoCprIQAvD_BwE
Fast iofs. Kanske skulle kolla det ändå då jag har lätt för sociala sammanhang med män.
Du har förövrigt sagt att du vill söka dig utomlands och det handlar faktiskt om kvinnor som är mer desperata än de på Tinder. Dvs för att du ska öka i nivå måste du söka lägre nivåer på kvinnor än här. Annars är det elitsinglar med krav på högre utbildning du ska ha och med konkurrens av alla likasinnade män. Om du nu ska vara på rätt plats. Men du är för snål för att ens betala medlemskap till appar.
Jag ska nog tusan dra iväg på något sådant evangemang i sommar. Hotell och speeddating och dagen därpå göra något kul såsom att gå ut på en krog och snacka lite med folk. Bara för skojs skull och inte med sådan bitterhet som ni män har när kvinnor inte kastar sig över er.
Slänger in en video på en av mina crushar. Ingen "snygg" men snygg.
https://vm.tiktok.com/ZNd1hwYjp/
Senast redigerad av OtursAktivist 2025-02-14 kl. 23:14.
Senast redigerad av OtursAktivist 2025-02-14 kl. 23:14.