Åkte på salivprov på jobbet igår. Dricker kratom dagligen. Det va det "lilla" från Karolinska som testar amfetamin kokain heroin CB benzo opiater tramadol. Efter att ha kollat igenom inlägg här utgår jag ifrån att det kommer vara positivt för opiater och då är jag helt fuckad. Men vill ändå kolla folks erfarenhet här inne för jag har sett folk som både torskat och klarat sig... Är det helt enkelt så att man får hoppats på att mitt kratom inte blivit spetsat med något som dom kollar efter på detta testet?
Skriver också detta för att få skriva av mig för jag har i princip ingen att prata med om detta. Kommer inte kunna berätta för min fru för jag har fuckat upp grejer innan och nu har vi en dotter. Hatar mig själv ännu mer nu. Sorry för deppen
Be dem att ta ett hårtest isåfall som kompletterande, kratom finns ej där vad jag kan se och då det tydligen fortsatt är lagligt så ska du ju inte torska för att salivprovet har givit fel utslag!
Du menar om det skulle visa positivt för opiater ska jag neka och be dom göra ett kompletterande hårtest vilket i så fall borde vara negativt?
God kväll! Jag har rökt i två år i princip dagligen, med två-tre uppehåll under förra året på cirka 1-3 veckor, jag har hittills varit drogfri i två veckor och har ett drogtest(urin) i början på nästa vecka. Jag är 160cm lång och väger just nu runt 53kg. Jag vill tro att min ämnesomsättning & metabolism är fine.
Jag har sedan beskedet kommit simmat/bastat/promenerat och druckit massa citronvatten & grönt te.
Hur tror ni mina chanser ser ut? Kan jag göra något annat för att förbättra mina chanser? Tacksam för svar och hjälp ☺️
God kväll! Jag har rökt i två år i princip dagligen, med två-tre uppehåll under förra året på cirka 1-3 veckor, jag har hittills varit drogfri i två veckor och har ett drogtest(urin) i början på nästa vecka. Jag är 160cm lång och väger just nu runt 53kg. Jag vill tro att min ämnesomsättning & metabolism är fine.
Jag har sedan beskedet kommit simmat/bastat/promenerat och druckit massa citronvatten & grönt te.
Hur tror ni mina chanser ser ut? Kan jag göra något annat för att förbättra mina chanser? Tacksam för svar och hjälp ☺️
Någon som möjligtvis vet om kratom syns längre på saliv prov än urin prov? Och funksr det att träna bort kratom snabbare ut kroppen som med exempelvis thc?
Quantisal verkar ha börjat med även mitragynin på sina salivswabs. Iallafall om jag ska tro på abc labs men kollar man på karolinska som analyserar proven (enligt provtagaren) så finns inte mitragynin med i deras stora screening med quantisal.
Hur torsk är man om man sög på bomullspinnen imorse och drack kratom igår?
Vägrade ge mitt personummer när jag var på en foodcourt och skulle käka mat, varpå snuten då blir arg och flippar ur, jag frågar om jag är frihetsberövad och då svarar han inte, då vill jag gå då flippar han ur och kallar på förstärkning jag frågar då igen är jag frihetsberövad då svarar han ja nu är du det vi misstänker att du är narkotikapåverkad, bara för jag inte gav personummret, ren och skär polisstat.
Hur som helst, jag orkade inte tjafsa gav personummer eftersom de då sa att jag var misstänkt för narkotika, gav dom piss orkade inte tjafsa och min statistik gällande röka ser ut såhär.
1 januari rökte jag efter 4-6 månaders frånvaro, sedan rökte jag igen runt 4-5 Januari och sedan sista gången var det 8-10 januari, dvs tre tillfällen i Januari månad,
De tog piss på mig 14 februari.
Höll igång med regelbunden träning 12 dagar innan jag tog piss, skulle inte vilja påstå att jag är överviktig utan mer normal.
Vet att detta med Ämneomsättning spelar stor roll men vet dessvärre inte hur bra min fungerar så min fråga är ser det ljust ut?
Rent spontant tog jag pissprovet för jag kände mig ganska säker på att det skulle vara negativt, nu såhär i efterhand tyckte jag det var dumt jag borde bara tagit blodprov så att jag skulle slippa denna onödiga stressen som präglat mig, vem vill liksom åka dit på en bot och en prick på registret.
Frågade på plats om det var positivt eller negativt varpå han svarade att han inte kunde ge svar nu direkt, detta var sekunden efter jag pissade och ingen sticka var synlig dvs testade inte med någon sticka.
Senast redigerad av AlbusPercival 2025-02-15 kl. 03:13.