Citat:
Ursprungligen postat av
KringEx
Någon som kan bekräfta att Difludiazepam ger utslag på benso? Jag lämnar för närvarande inte urinprover så jag kan inte konstatera att det är så men jag skulle bli väldigt förvånad om den inte ger utslag på benso
Ger utslag på urinsticka iaf
Citat:
Ursprungligen postat av
Jodusatt
Jag står för närvarande på 40 mg elvanse, men jag fick veta att mitt förra salivprov gav utslag på "gatu-amfetamin" efter att det analyserats i Tyskland, och jag vart helt ställd! För jag har inte tagit något annat än mina mediciner.
Och jag frågade läkaren vad "gatu-amfetamin" är och då kollade han ner på analysen för att sedan kolla på mig med en idiotförklarande blick också sa han *det vet du nog bäst själv vad du har tagit*
Och jag vart ju såklart riktigt upprörd under detta mötet, men idag så kunde jag lämna ett vanligt UP, så vi får la se hur det gick där... Det tar väll några dagar för piss-sörplarna med vita rockar att analysera pissat...
Skapligt less man blir.. Har detta hänt någon annan?
Dom där salivproven är lite skumma enligt mig knappast så säkra som dom påstår. När jag lämnade ett sånt i veckan under några månader så blev ett av proven positivt på cannabis helt plötsligt, utan att jag varit i närheten av någon cannabis av något slag på månader. Sen när jag faktiskt gjorde ett återfall på benzo så tog jag även kratom under en veckas tid och salivprovet dagen efter sista kratomintaget visade enbart benzon trots att dom testar för mitragynin.
Riktiga skittest som inte visar rätt.