2025-02-04, 13:09
Medlem
KringExs avatar
Någon som kan bekräfta att Difludiazepam ger utslag på benso? Jag lämnar för närvarande inte urinprover så jag kan inte konstatera att det är så men jag skulle bli väldigt förvånad om den inte ger utslag på benso
Citera
2025-02-04, 13:12
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tottelgott
Någon som vet ifall 3cmc syns på pissprov som skickas in på labb? Isåfall vad har det för halveringstid?

Ja, men jag vet inte om det ger utslag på amfetamin eller metamfetamin. Halveringstiden är kort, inte längre än 4 timmar

Edit.
3-MMC har en halveringstid på 50-60 minuter så förmodligen har 3-CMC en halveringstid på långt under 4 timmar
Senast redigerad av KringEx 2025-02-04 kl. 13:15.
Citera
2025-02-05, 15:29
Medlem
Är det någon som har tips hur man kan ta med någon annans kiss till ett drogtest där dom kollar på när man kissar? Är i desperat behov av tips om någon har något
Citera
2025-02-05, 17:23
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackpack11
Är det någon som har tips hur man kan ta med någon annans kiss till ett drogtest där dom kollar på när man kissar? Är i desperat behov av tips om någon har något

Det är inga problem med en ballong och ett gummi rör
Citera
2025-02-05, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Det är inga problem med en ballong och ett gummi rör
var ska jag sätta ballongen och vart röret
Citera
2025-02-05, 17:54
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackpack11
var ska jag sätta ballongen och vart röret

Men herregud använd hjärnan. Fäst typ ballongen på sidan av ena knäet. Fäst slangen under kuken. Använd typ hudfärgad tejp.
Sen har du pösiga byxer. Och när du ska "pissa" så pressar du ihop dina knäskålar och därmed pressar ihop ballongen. Se till att pisset är rimlig temperatur
Citera
2025-02-06, 11:57
Medlem
Är det någon som har erfarenhet av salivprov? Hur länge ser dom thc? Står olika överallt😅
Citera
2025-02-06, 18:27
Medlem
Jodusatts avatar
Jag står för närvarande på 40 mg elvanse, men jag fick veta att mitt förra salivprov gav utslag på "gatu-amfetamin" efter att det analyserats i Tyskland, och jag vart helt ställd! För jag har inte tagit något annat än mina mediciner.

Och jag frågade läkaren vad "gatu-amfetamin" är och då kollade han ner på analysen för att sedan kolla på mig med en idiotförklarande blick också sa han *det vet du nog bäst själv vad du har tagit*

Och jag vart ju såklart riktigt upprörd under detta mötet, men idag så kunde jag lämna ett vanligt UP, så vi får la se hur det gick där... Det tar väll några dagar för piss-sörplarna med vita rockar att analysera pissat...

Skapligt less man blir.. Har detta hänt någon annan?
Senast redigerad av Jodusatt 2025-02-06 kl. 18:48.
Citera
2025-02-07, 18:01
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sutoketamin
Är det någon som har erfarenhet av salivprov? Hur länge ser dom thc? Står olika överallt😅

2-3 dagar
Citera
2025-02-07, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Någon som kan bekräfta att Difludiazepam ger utslag på benso? Jag lämnar för närvarande inte urinprover så jag kan inte konstatera att det är så men jag skulle bli väldigt förvånad om den inte ger utslag på benso
Ger utslag på urinsticka iaf

Citat:
Ursprungligen postat av Jodusatt
Jag står för närvarande på 40 mg elvanse, men jag fick veta att mitt förra salivprov gav utslag på "gatu-amfetamin" efter att det analyserats i Tyskland, och jag vart helt ställd! För jag har inte tagit något annat än mina mediciner.

Och jag frågade läkaren vad "gatu-amfetamin" är och då kollade han ner på analysen för att sedan kolla på mig med en idiotförklarande blick också sa han *det vet du nog bäst själv vad du har tagit*

Och jag vart ju såklart riktigt upprörd under detta mötet, men idag så kunde jag lämna ett vanligt UP, så vi får la se hur det gick där... Det tar väll några dagar för piss-sörplarna med vita rockar att analysera pissat...

Skapligt less man blir.. Har detta hänt någon annan?
Dom där salivproven är lite skumma enligt mig knappast så säkra som dom påstår. När jag lämnade ett sånt i veckan under några månader så blev ett av proven positivt på cannabis helt plötsligt, utan att jag varit i närheten av någon cannabis av något slag på månader. Sen när jag faktiskt gjorde ett återfall på benzo så tog jag även kratom under en veckas tid och salivprovet dagen efter sista kratomintaget visade enbart benzon trots att dom testar för mitragynin.

Riktiga skittest som inte visar rätt.
Citera
2025-02-09, 11:14
Medlem
Tjena, en polare hade lite snö så tog en 0.1- 0.2 g ladd natten mot söndag. Hur länge syns detta på salivprov?
Citera
2025-02-09, 15:06
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sutoketamin
Tjena, en polare hade lite snö så tog en 0.1- 0.2 g ladd natten mot söndag. Hur länge syns detta på salivprov?

Flera veckor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in