2024-12-18, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Vill inte att vården ska få information hur man husslar prover om jag väljer att börja lämna igen.. dock är knepet inte en lösning för de flesta då man blir positiv på andra substanser

Men du är nog redan ren skulle jag vilja tro. Beställ hem prover och testa. Att thc sitter så länge som folk säger är ren bullshit och de tar mellan proverna 100%

Annars är det motion som gäller med högt tempo. Behövs knappt om man är frisk och inte är överviktig.

De som skrivit till mig har haft liknande story och även tunga rökare är rena inom 2-3 veckor. Inkl mig som är tung rökare tar inte mer än 3 veckor.

(jag röker mellan proverna för att jag ska kunna röka längre och tror alla studier som gjorts har folk inte varit 100% ärliga och gjort samma) hehe

Lycka till.
Intresant . Jag har rökt minst 15 år. Slutade tidigt i höstas efter ett kontinuerligt rökande allafall dom senaste 7åren. Ca 100g i månaden. tog mig 7-8 veckor att bli ren trots att jag motionerade sprang minst 5km/ 5 dgr i veckan. Bastade lika mycket. Är inte fet heller.
Och detta var på hemma stickor. Vill inte ens veta hur länge de synts på analysen. Jag slutade tvärt,på dagen. så sluta sprida dynga. Alla kroppar fungerar olika. Eller så röker du helt enkelt inte så mycket.
Citera
2024-12-19, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOhej
Vågar inte svara på det, men om det är viktigt för dig att bli trodd på så är det nog det ända sättet som kan ge dig dig en liten chans att få upprättelse.

Men VARFÖR I HELVETE är det då en RC, dvs laglig substans? Är inte hela vitsen med oklassade substanser att man ska kunna känna sig säker i lägen som dessa?

inget personligt agg mot dig som svarar så trevligt utan mest en allmän frustration.
Citera
2024-12-19, 18:05
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdetbara
Högskoleprov på fredag måste ta amf.
Möte hos psyk måndag kl 2. Men de står inget i kallelsen om något prov, ett första besök för att ev återuppta medicin efter 10års uppehåll.
Tagit amfetamin i studie syfte nästan dagligen under en månad. Max 0.2/dag. Borde klara mig?

De brukar köra med salivprov på mottagningarna nuförtiden. Det räcker med att en sjuksköterska är närvarande så kan dom göra det utan att behöva upplys dig om det innan. Vad får dig att tro att du kan slippa undan prov bara för du inte fått förbereda dig för det i god tid innan?! Tar dom salivprov är du rökt som en julelax hur du än gör.

Citat:
Ursprungligen postat av GrynkorvsPissoaren
Uppdatering efter kiss på sticka = positiv på benzo (oxazepam stod det i parantes). Kuken ballen Eyravallen.

Ingen som har några tankar om fråga B. Egentligen vill jag ju fråga i difludiazepam-tråden men gammelmorfar hänvisade mig hit.

Rent generellt så brukar de som administrerar provet åt dig inte vilja att du ska knarka något alls. Vare sig det är knarkklassat eller inte. Var det svar nog på din fråga?
Citera
2024-12-19, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
De brukar köra med salivprov på mottagningarna nuförtiden. Det räcker med att en sjuksköterska är närvarande så kan dom göra det utan att behöva upplys dig om det innan. Vad får dig att tro att du kan slippa undan prov bara för du inte fått förbereda dig för det i god tid innan?! Tar dom salivprov är du rökt som en julelax hur du än gör.

Rent generellt så brukar de som administrerar provet åt dig inte vilja att du ska knarka något alls. Vare sig det är knarkklassat eller inte. Var det svar nog på din fråga?

Tack för svar men nej det var inte nog svar på min fråga. Det är polisen jag oroar mig för, ingen jävla arbetsgivare eller liknande.
Citera
2024-12-19, 20:46
Medlem
Quantisal verkar ha börjat med även mitragynin på sina salivswabs. Iallafall om jag ska tro på abc labs men kollar man på karolinska som analyserar proven (enligt provtagaren) så finns inte mitragynin med i deras stora screening med quantisal.

Hur torsk är man om man sög på bomullspinnen imorse och drack kratom igår?
Citera
2024-12-19, 22:33
Avslutad
Citat:
Intresant . Jag har rökt minst 15 år. Slutade tidigt i höstas efter ett kontinuerligt rökande allafall dom senaste 7åren. Ca 100g i månaden. tog mig 7-8 veckor att bli ren trots att jag motionerade sprang minst 5km/ 5 dgr i veckan. Bastade lika mycket. Är inte fet heller.
Och detta var på hemma stickor. Vill inte ens veta hur länge de synts på analysen. Jag slutade tvärt,på dagen. så sluta sprida dynga. Alla kroppar fungerar olika. Eller så röker du helt enkelt inte så mycket.

Kanske skulle skrivit MAJORITETEN men dynga är det absolut inte. Det är självklart olika för alla.

100g i månaden är mycket men tvivlar starkt på att du rökt så mycket i 15 år. Jag har hållit på mist lika länge som dig men brukar aldrig komma upp i mer än 60g/mån. Man hämtar 100, säljer tills man har råd med nytt hekto repeat. You know the deal.

Rökte du nån gång mellan proverna eller var du helt ren? Det tog mig runt 6-8 veckor när jag slutade efter min kraftigaste rökperiod det är 10 år sen så minns inte riktigt allt men jag rökte mellan proverna för att det skulle se ut som att det tog lång tid för proverna att sjunka. Men inte mycket nog för att de skulle höjas igen.

Så kunde jag röka då o då tills jag blev ren.
Citera
2024-12-20, 08:53
Medlem
eldrattans avatar
Citat:

Har rökt som mest kanske 1½ månad varje dag. Då tog det ungefär 7-8 veckor innan jag började bli negativ på 20ng sticka. Hade jag rökt i 15 år som du så hade det garanterat suttit i närmare 3 månader.
Citera
2024-12-20, 22:47
Medlem
Blir jag ren på ca 2g kokain på 17 dagar? Inte tagit något innan på 3 veckor? Urinprov med cutoff på 150ng som skickas till Karolinska. Vad tror ni? Tränar en del och druckit och bastat under tiden.
Citera
2024-12-21, 10:06
Medlem
Tjo!! Rökte en halv joint igår som va på 0,5g i så kanske rökte typ 0,25 isch.. Va helt ren innan, tror ni jag är ren i pisset på 12 dagar? Ska lämna piss då
Citera
2024-12-21, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueenSvalle
Blir jag ren på ca 2g kokain på 17 dagar? Inte tagit något innan på 3 veckor? Urinprov med cutoff på 150ng som skickas till Karolinska. Vad tror ni? Tränar en del och druckit och bastat under tiden.
När jag har tagit koks, alltså mycket typ 3/4 g så har det tagit typ en vecka till att va ren i pisset så skulle vara helt lugn om jag va du!
Citera
2024-12-21, 14:25
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theWboy03
Tjo!! Rökte en halv joint igår som va på 0,5g i så kanske rökte typ 0,25 isch.. Va helt ren innan, tror ni jag är ren i pisset på 12 dagar? Ska lämna piss då

Vet att jag hade varit det iaf, men det där är ju så pass individuellt.

Men jag skulle lägga mina pengar på att du är ren då.
Citera
2024-12-21, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Vet att jag hade varit det iaf, men det där är ju så pass individuellt.

Men jag skulle lägga mina pengar på att du är ren då.

Förutsatt att du inte rökt en massa dagar i sträck innan så är du garanterat ren på mindre än en vecka. Är du smal så under 5 dar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in