2025-02-14, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Igår? Tror jag, gjorde hon reklam igen för de dyrare barnkläderna. Idag letar hon kläder på loppis. Får inte ihop det riktigt..

Ja och växer barn verkligen ur storlekar en gång i månaden i den åldern?
Citera
2025-02-14, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Igår? Tror jag, gjorde hon reklam igen för de dyrare barnkläderna. Idag letar hon kläder på loppis. Får inte ihop det riktigt..

Kan det vara så att Hanna aldrig har fattat att om man gör reklam för något så är det bra om det är något man själv använder eller i alla fall verkar använda?
Citera
2025-02-14, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Ja och växer barn verkligen ur storlekar en gång i månaden i den åldern?

Verkligen inte! Barn kan ha kläder i typ 6-12 månader i den åldern.
Citera
2025-02-14, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd

Jag tror att i Hannas huvud så är det en legit ursäkt för att shoooooppppaaaa!!!

Varför inte bara säga Jag älskar att köpa kläder åt Lars! Så kan hon berätta hur hon tänker, vad för typ av plagg hon gillar/inte gillar. Vilka köp hon är extra nöjd eller missnöjd med. Lite content som hon troligtvis skulle tycka var kul själv
Citera
2025-02-14, 16:20
Medlem
Citat:

Men hon har väl fortsatt köpa storlek 80 i typ 1 års tid så inte konstigt barnet växer ur kläderna 😂
Citera
2025-02-14, 17:00
Medlem
I den takten som Hanna shoppar och ursäktar det med att L växer så borde hon vara uppe i samma strl som en 6-åring.
Citera
2025-02-15, 15:12
Medlem
Var det så att Hanna sa att de inte hade råd att sätta in embryot eller sa hon bara att det var dyrt? Om hon menar allvar finns det ju mycket pengar att spara genom att skippa Max, pizza hut, Jensens böfhus och hockey. Jag har iallafall inte råd att äta ute sådär mycket och gå på Rusta tre gånger i veckan så visst finns det sparmån. Om man bara vill.
Citera
2025-02-15, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Var det så att Hanna sa att de inte hade råd att sätta in embryot eller sa hon bara att det var dyrt? Om hon menar allvar finns det ju mycket pengar att spara genom att skippa Max, pizza hut, Jensens böfhus och hockey. Jag har iallafall inte råd att äta ute sådär mycket och gå på Rusta tre gånger i veckan så visst finns det sparmån. Om man bara vill.

Nja hon har väl sagt typ ”det beror på ekonomin”. Hon har varken sagt bu eller bä särskilt tydligt.

Men jag tror bara hon vill hålla mystiken uppe. Att det ska verka som att de kanske inte kommer kunna sätta in embryot.
Senast redigerad av AldrigNojd 2025-02-15 kl. 15:40.
Citera
2025-02-15, 15:42
Medlem
Citat:
Nja hon har väl sagt typ ”det beror på ekonomin”. Hon har varken sagt bu eller bä särskilt tydligt.

Men jag tror bara hon vill hålla mystiken uppe. Att det ska verka som att de kanske inte kommer kunna sätta in embryot.
Hon vill väl bara verka relaterbar som att det inte är självklart att man har råd att göra en återföring bara så där! 😝
Citera
2025-02-15, 18:38
Medlem
Vad kul att se en bild på… en väg? Kunde de inte lagt upp en bild på sig själva?
Citera
2025-02-15, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Ja och all drivmedel och slitage på bilen kostar också en hel del
Citera
2025-02-15, 19:21
Medlem
Med tanke på att K verkar ha en enda hobby (hockey) och H har 2 (sitt utseende och shopping) så kan man tycka att de borde ha massor med pengar över varje månad.
Tänker att shoppingberoende kan kosta exakt hur mycket som helst varje månad men behöver inte heller göra det.
Om H visar allt hon shoppar så är det mest billigt skräp som inte borde ruinera dom i alla fall, men vet vet, kanske handlas mycket mer än hon vågar visa oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in