2024-09-11, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavelmassage
Fin uppvisning av budet hon fått!
Men synd att hon måste kasta in svordomar och förvränga sin röst, drar ned hennes trovärdighet tycker jag 😬
Fint samarbete. Gulligt.
Jag tänker bara kan hon aldrig göra nåt seriöst, inte mycket ansträngning när man får möjligheten att göra samarbeten/reklam. Svära en massa, inte orka måla naglar och snabbspola så det låter larvigt.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-09-11 kl. 11:11.
Citera
2024-09-11, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Fint samarbete. Gulligt.
Jag tänker bara kan hon aldrig göra nåt seriöst, inte mycket ansträngning när man får möjligheten att göra samarbeten/reklam. Svära en massa, inte orka måla naglar och snabbspola så det låter larvigt.

Jag vet inte om budet var så bra? Påsarna kändes väldigt små. Det ser ut att få plats en tröja i bara.
Citera
2024-09-11, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jag vet inte om budet var så bra? Påsarna kändes väldigt små. Det ser ut att få plats en tröja i bara.
Ja dom räcker inte långt när barnet blir lite större och har större storlek på kläderna. Har även sett tips om att använda vanliga lite större zippåsar på samma sätt. Det tycker jag verkar enklare då man även ser vad som är i! 😊
Citera
2024-09-11, 11:56
Medlem
De obligatoriska plastblommorna som måste vara med i varje samarbete.
Citera
2024-09-11, 12:40
Medlem
Citat:
Tänker på den stackars förskolepersonalen som skall gräva i vems påse som tillhör vilket barn. Ziplock påsar måste väl vara ett käckare alternativ.
Citera
2024-09-11, 12:46
Medlem
Citat:
Nä försökte bara låta lite positiv, tyckte att det var sött i sin helhet men kanske i det minsta laget. Men att hon kunde ansträngt sig mer.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-09-11 kl. 13:13.
Citera
2024-09-11, 13:12
Medlem
Varför visar hon sin egen halva tallrik med mat? Vi vill inte se den! Vi vill se vad L äter och gärna en filmsnutt när hon äter den. Det hade varit ett så mycket trevligare content. En liten uppdatering på vad som sker i deras vardag.

Inte en bild på Hannas tallrik som vanligt. Fult upplagt med en gaffel i fokus.
Citera
2024-09-11, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Tänker på den stackars förskolepersonalen som skall gräva i vems påse som tillhör vilket barn. Ziplock påsar måste väl vara ett käckare alternativ.

På vår förskola har de "förbjudit" påsar med extrakäder överhuvudtaget. Varje barn har en plastlåda på sin plats där extrakläder ska förvaras. Plastpåsar kan vara en kväningsrisk och bidrar till ett extra arbetsmoment för personalen.
Citera
2024-09-11, 15:18
Medlem
Ligger en majskrok vid Lars tallrik... Bättre ungen kan mumsa såna så kan mamsen i lugn och ro ägna sig åt mobilen och sin "mat".
Citera
2024-09-11, 15:24
Medlem
Istället fick vi en bild på golvet med allt spill och sen en närbild på H med hennes miner. Ja det var precis vad man ville se idag Hanna.

Ingenting på något trevligt alls som vanligt.

Varför tror hon att någon vill se detta?
Ingen snnan influenser lägger in sådana bilder.
Kan hon inte själv se det?
Citera
2024-09-11, 16:33
Medlem
Också fick vi en bilbild, orkar inte 😂 var ska dom ens? Och varför kör hon aldrig själv?
Citera
2024-09-11, 16:47
Medlem
Citat:
Också fick vi en bilbild, orkar inte 😂 var ska dom ens? Och varför kör hon aldrig själv?

Sånna där bilder är så himla tråkiga. Nån jäkla text kan hon väl ha till bilden?! 🤨
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in