2025-02-11, 18:23
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag har inte sagt att jag vet allt men det blir bara löjligt att spela aningslös när det kommer till Sofia. Antingen är du för ung eller för ointresserad av ämnet eftersom du helt verkar ha missat hennes Stureplanstid.
Användare på flashback är i högsta grad en källa, även om man inte kan säga vilka som är tillförlitliga.
Sen finns det ju även andra uppgifter om Sofia som förekommer utanför Flashback men det är ju sådant man hörde om och såg när det var aktuellt och eftersom det är x antal år sedan så finns det knappast kvar. Eftersom du inte heller tycker att flashbackanvändare är en källa så spelar det ju ingen roll vad jag uppger eftersom jag själv är flashbackanvändare.
Således uppstår ett moment 22.
Vill du tro att Sofia är Snövit så får du väl tro det.

Detta är för övrigt en skvallertråd, för "exakta fakta" får du söka dig någon annanstans.

Jag tror verkligen inte att Sofia är Snövit, men slänger man ur sig påståenden om "drinkluder" och hora, så får man väl visa en trovärdig källa, eller förklara på vilket sätt hon horat till sig sin s.k. "karriär".

Ja, Flashback är en källa, men oftast inte trovärdig sådan tyvärr.
Citera
2025-02-11, 20:29
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Jag tror verkligen inte att Sofia är Snövit, men slänger man ur sig påståenden om "drinkluder" och hora, så får man väl visa en trovärdig källa, eller förklara på vilket sätt hon horat till sig sin s.k. "karriär".

Ja, Flashback är en källa, men oftast inte trovärdig sådan tyvärr.
Vi är flera här i tråden som förklarat men du tycks inte vilja lyssna. Som jag skrev i ett tidigare inlägg (till annan användare här):
En hora kan komma i många olika former, det behöver inte utges kontanta medel om det är vad du är ute efter. Sofias horande berodde nog mer på hennes behov av uppmärksamhet och att filtrera sig med olika män i utbyte av tjänster som kunde gynna hennes karriär och sociala klättrande. Tyvärr lyckades hon ju med det hela också eftersom hon fick C P på kroken.
(FB) Skvaller om H.K.H. Prinsessan Sofia

Som jag även nämnde, och som även andra här har sagt, så finns det externa källor (utanför Flashback) och det har även skrivits en del i utländsk media. Jag tänker inte leta efter det nu, det kan du få göra själv. Eftersom det är flera år sen så finns det antagligen inte ens kvar. Så det är inte helt enkelt att hitta källor till sådant som det skrevs om för 10-20 år sedan. Det är du som är sen på bollen helt enkelt och för att komma in i matchen så kan du ju börja läsa tråden från början istället för att kräva att vi andra ska serva dig med "fakta". Kom igen.
Citera
2025-02-11, 20:39
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Vi är flera här i tråden som förklarat men du tycks inte vilja lyssna. Som jag skrev i ett tidigare inlägg (till annan användare här):
En hora kan komma i många olika former, det behöver inte utges kontanta medel om det är vad du är ute efter. Sofias horande berodde nog mer på hennes behov av uppmärksamhet och att filtrera sig med olika män i utbyte av tjänster som kunde gynna hennes karriär och sociala klättrande. Tyvärr lyckades hon ju med det hela också eftersom hon fick C P på kroken.
(FB) Skvaller om H.K.H. Prinsessan Sofia

Som jag även nämnde, och som även andra här har sagt, så finns det externa källor (utanför Flashback) och det har även skrivits en del i utländsk media. Jag tänker inte leta efter det nu, det kan du få göra själv. Eftersom det är flera år sen så finns det antagligen inte ens kvar. Så det är inte helt enkelt att hitta källor till sådant som det skrevs om för 10-20 år sedan. Det är du som är sen på bollen helt enkelt och för att komma in i matchen så kan du ju börja läsa tråden från början istället för att kräva att vi andra ska serva dig med "fakta". Kom igen.

"Sofias horande berodde nog mer på hennes behov av uppmärksamhet och att filtrera sig med olika män i utbyte av tjänster som kunde gynna hennes karriär och sociala klättrande."

Vilka "olika män" och vilka tjänster är det du avser...?
Citera
2025-02-11, 22:33
Medlem
P55s avatar
Citat:
"Sofias horande berodde nog mer på hennes behov av uppmärksamhet och att filtrera sig med olika män i utbyte av tjänster som kunde gynna hennes karriär och sociala klättrande."

Läs tidigare inlägg m.m.
Som sagt, du är inte med i matchen riktigt, som pågått länge...
Citera
2025-02-11, 22:40
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:

Detta är en skvallertråd och ingen rättegång. Du kommer inte att få några "bevis" utan det är spekulationer utifrån vad som framkommit av Sofia som person hittills, vilket är en hel del genom åren och alltså inte bara genom denna tråd utan även från andra källor.
Återigen, om du är så oinsatt som du verkar så börja med att läsa tråden + gör din egen research även om det kan vara svårt att få fram såhär 10-20 år senare.
Citera
2025-02-12, 08:59
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Detta är en skvallertråd och ingen rättegång. Du kommer inte att få några "bevis" utan det är spekulationer utifrån vad som framkommit av Sofia som person hittills, vilket är en hel del genom åren och alltså inte bara genom denna tråd utan även från andra källor.
Återigen, om du är så oinsatt som du verkar så börja med att läsa tråden + gör din egen research även om det kan vara svårt att få fram såhär 10-20 år senare.

Jag förstår att du inte har något konkret.
Citera
2025-02-12, 09:20
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ja du vad gjorde hon?
Det som många tjejer idag tycker är naturligt och som är fruktansvärt bra betalt.

Sålde sex alltså. Har det stått i Svensk damtidning och Hänt i veckan?

Citat:

Citera
2025-02-12, 11:49
Avstängd
Jag tycker att detta bara hedrar våran Prins. Om man älskar någon och trivs i dess sällskap. Så får man släppa prestige och gårdagens synder.
Citera
2025-02-12, 14:20
Medlem
P55s avatar
Citat:
Sålde sex alltså. Har det stått i Svensk damtidning och Hänt i veckan?

Ingen aning eftersom jag inte läser dem, men chefredaktörerna vet, fråga.
Citera
2025-02-12, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Jag tycker att detta bara hedrar våran Prins. Om man älskar någon och trivs i dess sällskap. Så får man släppa prestige och gårdagens synder.
Men då ska han, med bihang, släppa loss från kungahuset också, eller hur?
Citera
2025-02-13, 19:54
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Jag förstår att du inte har något konkret.

Vet inte vad du definierar som konkret i fallet med Sofia. En guldgrävare (gold digger) skulle knappast erkänna sina intentioner, åtminstone ej publikt eller för större delen av sin närmsta omgivning. Jag vet inte om det ens hänt nån gång. Det skulle ge upphov till misstro och troligen genast försvåra chanserna till att nå målet, betydligt. Men, människor går igång på allt möjligt, så det finns säkert personer som har en fetish för att bli förödmjukade och inleda ett förhållande med en person som bara vill ha del av ens ekonomiska tillgångar. Jag påstår dock inte att vår prins Carl-Philip är en sådan person, jag tror bara han är lättpåverkad och ovetandes. Lycklig men naiv i sin bubbla.

Om du verkligen är intresserad av att veta mer, så är ett bra tips att börja googla Prinsessan Sofia tillsammans med söktermer som: Thailand, Slitz, New York, Paradise Hotel och Stureplan.
Då kanske du får en hum om hur det faktiskt ligger till.
Citera
2025-02-14, 10:55
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Inse vimse knugen. Ja vad skall man säga det är tur att farfar knugen bara har ceremoniella uppdrag som att läsa upp sitt barnbarns namn. Inte ens det lyckas han dock med. Uttrycket ”you had one job” har sällan passat bättre.

Nu får vi hoppas att prinsessan Ines kan komma över denna snedstart i livet och visa att hon kan bli något så ovanligt som en smart Bernadotte.
Hur många barn tror ni att det blir där i slutändan? Victoria och Madeleine verkar ju vara färdiga, men Sofia och C P verkar produktiva och drömmer enligt uppgift om en stor familj...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in