2025-02-14, 11:49
Medlem
Sofia vill väl vara värst coh det har hon blivit nu samt att det , tursamt nog , blev en flicka denna gång så det kanske räcker men man ska inte vara säker. Kanske hon vill ha en lillasysyster till Inse.
Citera
2025-02-14, 12:06
Medlem
Jag har svårt att se att det blir fler barn för dem. De är båda över 40 (snart närmar sig Carl-Philip 50), har redan fyra barn och har uttalat att det senaste barnet inte var planerat.
Citera
2025-02-14, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Jag har svårt att se att det blir fler barn för dem. De är båda över 40 (snart närmar sig Carl-Philip 50), har redan fyra barn och har uttalat att det senaste barnet inte var planerat.
Inte planerat, en liten ljusning att det blev en dotter så lämpligt!
Citera
2025-02-15, 16:26
Medlem
fonders avatar
Eskorten gör inget annat än att knulla ut barn, slavbefolkningen försörjer med ett leende på läpparna. Smutsiga horhuset.
Citera
2025-02-15, 21:35
Medlem
Såg på tiktok när hon var med i Paradise hotell. Sjuuukt
Citera
2025-02-16, 10:34
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Hur många barn tror ni att det blir där i slutändan? Victoria och Madeleine verkar ju vara färdiga, men Sofia och C P verkar produktiva och drömmer enligt uppgift om en stor familj...
Produktiviteten har nog berott på att Sofia hela tiden velat ha en dotter, en "mini me" så att säga.
Hon skulle inte ge sig innan det blev så, även om de fick gå den konstlade vägen vilket jag är övertygad om de gjort. De vågade inte chansa igen.
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Sofia vill väl vara värst coh det har hon blivit nu samt att det , tursamt nog , blev en flicka denna gång så det kanske räcker men man ska inte vara säker. Kanske hon vill ha en lillasysyster till Inse.
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Inte planerat, en liten ljusning att det blev en dotter så lämpligt!
Precis. Omöjligt att tro på tur, slump eller oplanerat i detta fall. Sofia ville ha en dotter och skulle aldrig ge sig.
Det är precis samma som med the Beckhams, till slut fick de en dotter efter tre pojkar. De har inte heller gått ut med att de använt gender selection men vad är mest troligt när man har pengar och medel att verkställa det hela? Samma sak med Sofia och C P.
Citera
2025-02-17, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evjon123
Såg på tiktok när hon var med i Paradise hotell. Sjuuukt
Gissar att du då inte heller sett nakenbilderna på henne från när hon vek ut sig? Det om något är väl sjukt!

Tror jag har dem sparade någonstans...kanske skulle man börja dekorera stockhom med dem
Citera
2025-02-17, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Gissar att du då inte heller sett nakenbilderna på henne från när hon vek ut sig? Det om något är väl sjukt!

Tror jag har dem sparade någonstans...kanske skulle man börja dekorera stockhom med dem
Var det i Playboy??
Citera
2025-02-19, 15:45
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Hon horade runt på Stureplan, räcker inte det? Om vem som helst kan ta sig in i kungahuset, vad är då poängen anser du? Det blir väldigt patetiskt och löjeväckande när ett drinkluder från Stureplan ska göras till "kunglig höghet" över oss andra. Men jag är knappast förvånad över att vår omdömeslöse kung fattar sådana befängda beslut tyvärr.
Som någon skrev i tråden tidigare:
(FB) Skvaller om H.K.H. Prinsessan Sofia

Är det en person som är lämplig att bli prinsessa och kunglig höghet anser du?
Under sitt bröllop så hade hon den där vedervärdiga stora tatueringen i nacken väl synlig. Hon hade inte ens vett nog att sminka över den. Samma sak på Nobelfesten, där hon går runt med samma tatuering fullt synlig.
https://imgur.com/a/liCRAVL
Hon är trash som tvingat sig själv på det svenska folket och då får hon ta den kritik hon får också. Man kan inte i ena stunden hora runt på Stureplan, vika ut sig i herrmagasin och vara deltagare i Paradise Hotel för att sedan kräva folkets respekt som prinsessa av Sverige.

Daniel har knappast samma fläckiga förflutna och det tog dessutom väldigt lång tid innan han och Victoria fick lov att gifta sig. Så även när man tar in en "vanlig person" så är det enorma skillnader på folk och folk.

Jag avgudar inte någon. På vilket sätt gör Sofia mer för Sverige än Madeleine?
Båda är mammor och har fullt upp med sina respektive familjer samt jobbar inom sina organisationer, där Madeleine för tillfället verkar arbeta mer aktivt än Sofia.

I Året med kungahuset så var Madeleine väldigt naturlig när hon interagerade med det sjuka barnet och hade en riktigt samtal med honom. Ställde frågor och var lättsam. Sofia å andra sidan vill mest visa upp en bild av sig själv som en barnvänlig person men det känns inte naturligt. Hennes interagerade med barnen var verkligen konstlat med stel fysisk kontakt.
Du verkar ha enbart ha köpt nån slags nidbild av prinsessan Madeleine som hon porträtterats av media. Gör lite egen research istället. När det gäller kläder och väskor är knappast Sofia särskilt billig i drift heller. Hon har flera dyra väskor, en Bottega Veneta för ca 40 000 kr har hon dessutom i flera färger:
https://www.aftonbladet.se/mode/a/B0nqm0/prinsessan-sofias-dyra-vaska-bottega-veneta-for-40-000-kr
Ser man inte trosorna på bilden?

Gräslig väska för övrigt, jag fattar inte att någon kan slänga ut så mycket pengar på något så fult.
Citera
2025-02-20, 22:56
Medlem
PrincessAnnes avatar
Efter Inses födelse tar föräldrarna långledigt för att ta hand om den stora barnaskaran:

https://www.hant.se/kungligt/sofia-och-carl-philip-hoppar-av-allt-har-bestamt-sig-efter-forlossningen/10684752
Citera
2025-02-21, 06:32
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Efter Inses födelse tar föräldrarna långledigt för att ta hand om den stora barnaskaran:

https://www.hant.se/kungligt/sofia-och-carl-philip-hoppar-av-allt-har-bestamt-sig-efter-forlossningen/10684752
Och med all säkerhet tillverka nya😜
Citera
2025-02-21, 09:03
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Och med all säkerhet tillverka nya😜
Fy, bara tanken på att det blir kanske både och två barn till där innan de är färdiga...jag hoppas att de i alla fall har vett på att skänka barnbidragen till välgörande ändamål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in