Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-02-13, 23:48
Medlem
Kvastfeningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onibaba
Jag njuter av detta just nu. Att se alla meltdowns på flashback, reddit och andra platser.

Individer med en någorlunda normal begåvning kunde redan se hur detta skulle sluta ett bra tag sedan. Medans de svagbegåvade skrek slava ukraina tills lungorna sprack.

Man måste verkligen vara en npc om man gick på masspropagandan från västs håll.

Vad har slutat?
Har trump tagit grönland? Eller gaza? Eller panamakanalen?

Ahh Ukrainakriget såklart jaja och hur gick det då?
Citera
2025-02-13, 23:49
Medlem
DeekinTTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av will242
Nästan rätt, vi vill att ryssar ska dö.

Varför ha fred nu när ukraina vinner? Kan de hålla på som nu ett år till är ryssen körd.

Det där har ni sagt så länge. Kom på något bättre herregud.

Ryssland har ett övertag. T.o.m svensk msm erkänner det.
Citera
2025-02-13, 23:49
Medlem
DeekinTTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CygnusX
Ryssland passar bättre ihop med Nordkorea, Zimbabwe och liknande rövhålsländer.

Det tycker inte Trump
Citera
2025-02-13, 23:51
Medlem
DeekinTTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Specsavers65
Förlåt? Det förstår du väl att du inte kan uttala dig i EU vagnar, om du inte bor i Europa.

Jag vill ha Ukraina i EU. Alla jag känner vill gärna ha EU i Ukraina. 82 % av alla européer vill ha Ukraina i EU. Så dina gallupundersökningar på Balkan, och i långtbortistan, de fyller ingen praktisk funktion faktiskt.

Folk har blivit hjärntvättade zombies av deras stater och msm. Som tur är finns twitter och andra ställen för att få riktig korrekt information.
Citera
2025-02-13, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeekinTT
Källa som inte är ukrainas egna fejkade siffror?

Om du tänker lite själv, ryssen har ca 1 miljon döda och sårade, hade ukraina haft det med så hade det inte funnits någon vid fronten kvar och ni ryssar hade kunnat rida in barbröstade på era åsnor ända in i Kiev. Alla experter förutom era ryska experter har kommit fram till den slutsatsen.

Finns det någon om vet hyfsat exakt, ja Ukraina om sina förluster och Ryssland om sina. Av att läsa utbetalningar till familjemedlemmar i Ryssland, dödsanonser och graavplatser som dykt upp samt från egna ryska källor som er borgmästare ligger era förluster på ca 1 miljon.

Enligt samma typ av kontroller på jkraina har man strax över 120k förluster i ukraina. Förluster är döda och skadade.
Citera
2025-02-13, 23:53
Avstängd
Pitschkas avatar
Citat:
Nästan rätt, vi vill att ryssar ska dö.

Varför ha fred nu när ukraina vinner? Kan de hålla på som nu ett år till är ryssen körd.

Ja.

Drömmen vore att Ryssland tvingas smygmobilisera och att Ukraina sänker mobiliseringsåldern.

Så även de yngre medel-ryssarna slaktas.

Så att Ryssland pajar både ekonomiskt och geografiskt.

Mals ned.
Senast redigerad av Pitschka 2025-02-13 kl. 23:55.
Citera
2025-02-13, 23:57
Medlem
Citat:
Det där har ni sagt så länge. Kom på något bättre herregud.

Ryssland har ett övertag. T.o.m svensk msm erkänner det.

Varför skulle vi ljuga? Vad skulle jag eller ukraina vinna på det? Räknar man förluster i folk och material samt krossad ekonomi vinner ukraina. Ser man till antalet kvadratkilometer vunnen mark vinner Ryssland. Nu är förhållandet så att ryssen har stora förluster för extremt små landvinningar. Därav slutsatsen att Ukraina vinner.

Nu finns det ingen domare som utropar en vinnare utan man får se på helheten.
Citera
2025-02-13, 23:58
Medlem
DeekinTTs avatar
Citat:
Om du tänker lite själv, ryssen har ca 1 miljon döda och sårade, hade ukraina haft det med så hade det inte funnits någon vid fronten kvar och ni ryssar hade kunnat rida in barbröstade på era åsnor ända in i Kiev. Alla experter förutom era ryska experter har kommit fram till den slutsatsen.

Finns det någon om vet hyfsat exakt, ja Ukraina om sina förluster och Ryssland om sina. Av att läsa utbetalningar till familjemedlemmar i Ryssland, dödsanonser och graavplatser som dykt upp samt från egna ryska källor som er borgmästare ligger era förluster på ca 1 miljon.

Enligt samma typ av kontroller på jkraina har man strax över 120k förluster i ukraina. Förluster är döda och skadade.

Så du har inga.

Bra då vet jag.
Citera
2025-02-13, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Ja.

Drömmen vore att Ryssland tvingas smygmobilisera och att Ukraina sänker mobiliseringsåldern.

Så även de yngre medel-ryssarna slaktas.

Så att Ryssland pajar både ekonomiskt och geografiskt.

Mals ned.

Precis, målet nu är att radera ut Ryssland. Genom att de fortsätter som de gör så kommer de förr eller senare implodera.
Citera
2025-02-14, 00:00
Medlem
DeekinTTs avatar
Citat:
Varför skulle vi ljuga? Vad skulle jag eller ukraina vinna på det? Räknar man förluster i folk och material samt krossad ekonomi vinner ukraina. Ser man till antalet kvadratkilometer vunnen mark vinner Ryssland. Nu är förhållandet så att ryssen har stora förluster för extremt små landvinningar. Därav slutsatsen att Ukraina vinner.

Nu finns det ingen domare som utropar en vinnare utan man får se på helheten.

Ryssland har vunnit mark som man kommer att behålla.

Du erkände precis att Ryssland vunnit.
Citera
2025-02-14, 00:02
Medlem
Citat:
Så du har inga.

Bra då vet jag.

Jag skrev, läs. Du kan nog googla själv eller kolla källorna som postats här i tråden säkert 100 gånger. Att jag lägger upp dem igen och att du fortsätter att inte läsa dem och ignorera dem känns tämligen menlöst. Du och dina altkonton har fått dem serverade men fortsätter spy era lögner.
Citera
2025-02-14, 00:04
Medlem
Citat:
Ryssland har vunnit mark som man kommer att behålla.

Du erkände precis att Ryssland vunnit.

Hur gjorde jag det? Är du ens läskunnigt eller har du en god man som försöker översätta till någon halvkass rysk dialekt?

Varför skulle man få behålla marken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in