Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Ryzzka folket är lurat. Ryzzland skapade en riktigt hård nation som är omöjliga att knäcka. Ukraina böjer sig inte längre för diktat och USA lurar blöjan av den ryzzke ledaren.
Alldeles riktigt. Kommer bli rovor, barkbröd och billig vodka för större delen av befolkningen under lång tid framöver.
Naturligtvis kommer eliten frossa i störrom, vaktelägg, kungskrabba och Georgiskt mousserande.
Och hålla befolkningen på mattan med knutpiskan, militärt våld samt hot om en långsam och plågsam död i Gulag ifall de inte håller käften.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arnstad
Jag hade tänkt mig en skarp analys av läget i Ukraina, efter det att du kritiserade det jag skrev. Exempelvis kritik i sak eller intressanta uttolkningar av skeenden eller utsagor av betydande politiker.
Det kom ju verkligen ifrån rätt käft. Men hur tänker du själv om dina egna sianden i den här tråden?
Är det ens något i dina förutsägelser som sedan hänt i verkligheten? Nämn en sak som du påstått kommer hända som sedan faktiskt hänt.
Jag förväntar mig en saklig och skarp analys av din egen historik.
Citat:
Ursprungligen postat av
HugoTheGreat
Så uttalandet "The Trump administration has indicated that US troops could be deployed" kommer ursprungligen från någon som befinner sej vid fronten? Hur korkad är du egentligen?
Om man faktiskt inbillar sig att vad Trump eller Putin säger och hur de sedan i realiteten agerar skulle vara samma sak, då min vän, då är man i sanning korkad.
Lustigt att såna som dig ständigt anklagar västledare för att ljuga för att sedan tillbedja de två största lögnarna som existerar i nutid och kanske också om man tittar historiskt, även i den ligan innehar topplaceringar.