Citat:
Ursprungligen postat av
Tomtenisse14
Jag rättar mig till ibland då men har man 3 barn så ska gudarna veta att man kan få många vakna nätter på 1 vecka.
Nej, givet åldern på barnen så är det nog främst lillkillen som är aktuell nu.
Jag bara såg att du gjorde en omskrivning och reagerade på det.
Jag har ingen uppfattning och ingen åsikt om vem av dem som tar hand om barnen - och bryr mig inte heller, det är deras sak.
Jag tror inte heller att man kan ta en kort sekvens där någon sagt något och dra slutsatser om hur det fungerar mellan dem annars. Det är sådant som jag kallar för trams.
Däremot är min uppfattning generellt att han är den styrande, och då utgår jag både ifrån att han är mycket styrande och inte tål motsägelser i det som syns på nätet, samt att hon i deras studiosamtal följer honom och inte styr honom.
Hur det är i verkligheten har jag dock ingen aning om givetvis, det går bara att dra slutsatser från det man ser. Det man inte vet det vet man inte.
Hur som helst. De verkar ha ett förhållande som fungerar för dem och det är ju det som är viktigt.
Precis som det borde ha fått vara viktigt när det gäller Linnea och Chrippa också. Det som är mellan dem borde fått vara mellan dem - istället för att somliga jobbat järnet i ett års tid för att sära på dem.