2025-02-13, 16:50
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Jag var tvungen att kolla och han får inte svarta ögon, dock blev han lite upprörd vilket man kan förstå om man oftast får gå upp på natten, inte jättekul.
Tycker du överdriver denna händelse.

Dom har varit helt öppna med att dom äter olika maträtter sen om han bara äter frukost på donken vet jag inte, känns inte så viktigt för mig att veta.

Och jag tycker du förminskar den. Man ser klart och tydligt hur heligt förbannad han blir på hennes!

Har du lust stt länka den. Så ska jag se den igen.
Citera
2025-02-13, 16:58
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Att marknadsföra dokumentären med gärningsmannens namn och en slogan som ger antydan om att domen var felaktig, utan att nämna brottsoffrets perspektiv, kan ha flera negativa konsekvenser.

Att marknadsföra en dokumentär på detta sätt kan leda till juridiska problem, skada brottsoffret och orsaka omfattande negativ uppmärksamhet. De starka reaktionerna är inte konstiga utan en naturlig följd av att det saknas en balans i framställningen. Vill du granska rättssystemet seriöst, bör du säkerställa att offret får en röst och att en juridiskt kunnig person medverkar för att undvika felaktiga påståenden och etiska övertramp.

En sådan dokumentär påverkar inte bara det enskilda fallet utan kan också ha en bredare negativ effekt på hur sexualbrott hanteras i samhället. Den kan göra det svårare för brottsoffer att få stöd, minska deras vilja att anmäla och bidra till en kultur där gärningsmäns röster ges mer utrymme än offrens. Därför är det avgörande att hantera sådana ämnen med stor försiktighet och ansvar.

Att det är den den dömde gärningsmannen och/eller hans mamma som tagit initiativ att be kreatören kolla igenom domen gör projektet ännu mer problematiskt, både juridiskt och etiskt.
Citera
2025-02-13, 17:15
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Nu har jag sett Anjo säga att allt detta är en medveten strategi för att folk ska bli arga, för då pratas det mer och fler ser. Han menar att kampanjen lyckats.

Så varför är han då så jävla arg? Såg skilleras reaktion igår på "intervjun" med Motvikt, riktigt smärtsamt. Anjo sitter och kommer på nödlögner, men glömmer reglera sitt ilskna ansiktsuttryck och sin ton, samma sak när han säger att han inte bryr sig om Lokal, och så bryr han sig kanske allra mest om Lokal. Han är som ett barn.
Citera
2025-02-13, 17:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag rättar mig till ibland då men har man 3 barn så ska gudarna veta att man kan få många vakna nätter på 1 vecka.
Nej, givet åldern på barnen så är det nog främst lillkillen som är aktuell nu.
Jag bara såg att du gjorde en omskrivning och reagerade på det.
Jag har ingen uppfattning och ingen åsikt om vem av dem som tar hand om barnen - och bryr mig inte heller, det är deras sak.
Jag tror inte heller att man kan ta en kort sekvens där någon sagt något och dra slutsatser om hur det fungerar mellan dem annars. Det är sådant som jag kallar för trams.
Däremot är min uppfattning generellt att han är den styrande, och då utgår jag både ifrån att han är mycket styrande och inte tål motsägelser i det som syns på nätet, samt att hon i deras studiosamtal följer honom och inte styr honom.
Hur det är i verkligheten har jag dock ingen aning om givetvis, det går bara att dra slutsatser från det man ser. Det man inte vet det vet man inte.

Hur som helst. De verkar ha ett förhållande som fungerar för dem och det är ju det som är viktigt.
Precis som det borde ha fått vara viktigt när det gäller Linnea och Chrippa också. Det som är mellan dem borde fått vara mellan dem - istället för att somliga jobbat järnet i ett års tid för att sära på dem.
Citera
2025-02-13, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det gjorde hon inte. De såg till att hon höll sig undan tills de preskriberade.

Lisen Björlund som levde på existensminimum under skuldsaneringen väntade ut att skatteskulderna skulle bli preskriberade för hon vägrade att göra rätt för deras konsumtion av chips & lösgodis?
Tur att att Lisen syster Pamela Saldes Vargas öppnade upp ett nytt aktiebolag med namnet Pamlis Clean AB så att "någon" kunde ta hand om dom gamla kunderna i Lisen konkursade företag.
Det gick bra för Pamlis Clean AB tills sonen Elian föddes.
Källfakta https://www.allabolag.se/bokslut/pamlis-clean-ab/t%C3%A4by/st%C3%A4dservice/2KGNUCII5YH6T
Kan det varit så att Lisen Björlund extraknäckte som trappstäderska under skuldsaneringen?
Är därför Anjo Pontus & Lisen Björlund kör runt i den svarta Skodan som ägs av Pamlis Clean AB?
Båda två är så korkade att dom själva dokumenterar och lägger upp det på YouTube.
Som Anjo utryckte sig när två idioter blir tillsammans och blir dubbelt så mycket idioter!
En gång per år tar dom den svarta städ Skodan till mor Veronica Raquel Vargas Barrientos hus nere i Spanien som förövrigt är styrelse suppleant i Anjo productions AB

Anjo är du så fattig att du inte har råd att köpa ett eget fordon?
Senast redigerad av Flyktingboende2 2025-02-13 kl. 18:07.
Citera
2025-02-13, 19:02
Medlem
Citat:
Nej, givet åldern på barnen så är det nog främst lillkillen som är aktuell nu.
Jag bara såg att du gjorde en omskrivning och reagerade på det.
Jag har ingen uppfattning och ingen åsikt om vem av dem som tar hand om barnen - och bryr mig inte heller, det är deras sak.
Jag tror inte heller att man kan ta en kort sekvens där någon sagt något och dra slutsatser om hur det fungerar mellan dem annars. Det är sådant som jag kallar för trams.
Däremot är min uppfattning generellt att han är den styrande, och då utgår jag både ifrån att han är mycket styrande och inte tål motsägelser i det som syns på nätet, samt att hon i deras studiosamtal följer honom och inte styr honom.
Hur det är i verkligheten har jag dock ingen aning om givetvis, det går bara att dra slutsatser från det man ser. Det man inte vet det vet man inte.

Hur som helst. De verkar ha ett förhållande som fungerar för dem och det är ju det som är viktigt.
Precis som det borde ha fått vara viktigt när det gäller Linnea och Chrippa också. Det som är mellan dem borde fått vara mellan dem - istället för att somliga jobbat järnet i ett års tid för att sära på dem.

Min uppfattning är att han är snäll mot Lisen och behandlar henne med respekt fast han babblar mycket när han sitter i en video, men vi ser olika.
Jag tror ingen kommer diskutera så mycket om Linnea & Chrille mer om ingen gör en sån där intervju som Cluee, vilket var en väldigt bra video.
Men för övrigt verkar det som ingen är intresserad längre förutom här inne på Flashback förstås.
Citera
2025-02-13, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Och jag tycker du förminskar den. Man ser klart och tydligt hur heligt förbannad han blir på hennes!

Har du lust stt länka den. Så ska jag se den igen.

Eller så går du in på Anjos kanal på YouTube och tittar på den igen.
Jag upplever inte att han har svarta ögon, vill du att han ska behandla Lisen illa eller vad är det frågan om?
Citera
2025-02-13, 19:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende2
Lisen Björlund som levde på existensminimum under skuldsaneringen väntade ut att skatteskulderna skulle bli preskriberade för hon vägrade att göra rätt för deras konsumtion av chips & lösgodis?
Tur att att Lisen syster Pamela Saldes Vargas öppnade upp ett nytt aktiebolag med namnet Pamlis Clean AB så att "någon" kunde ta hand om dom gamla kunderna i Lisen konkursade företag.
Det gick bra för Pamlis Clean AB tills sonen Elian föddes.
Källfakta https://www.allabolag.se/bokslut/pamlis-clean-ab/t%C3%A4by/st%C3%A4dservice/2KGNUCII5YH6T
Kan det varit så att Lisen Björlund extraknäckte som trappstäderska under skuldsaneringen?
Är därför Anjo Pontus & Lisen Björlund kör runt i den svarta Skodan som ägs av Pamlis Clean AB?
Båda två är så korkade att dom själva dokumenterar och lägger upp det på YouTube.
Som Anjo utryckte sig när två idioter blir tillsammans och blir dubbelt så mycket idioter!
En gång per år tar dom den svarta städ Skodan till mor Veronica Raquel Vargas Barrientos hus nere i Spanien som förövrigt är styrelse suppleant i Anjo productions AB

Anjo är du så fattig att du inte har råd att köpa ett eget fordon?
Ja precis.
De kastar skit på andra men är inte en bit bättre själva.
Citera
2025-02-13, 19:10
Medlem
Citat:
Han försökte göra rätt för sig, men fick inte eftersom han inte deklarerat pengarna.

Det gjorde hon inte. De såg till att hon höll sig undan tills de preskriberades.

Ja var kan det vara någonstans, oj vad jag undrar.
Jag tror det är i micken på kanariefåglarnas konferens.

Hon har snackat en jävla massa skit och suttit med i studion och kommenterat och fläskat ur sig om Linnea

Är du tolv år gammal?
Tror du det som grisarna förstört är om någon följare på TikTok rynkar på näsan?
Du kan inte se och förstå att det skit som de spridit har konsekvenser långt utanför ett par forum på nätet? Och kommer ha det under mycket lång tid framåt - kanske hela hennes liv.

Jag ska lyssna om på deras videos så kanske jag får höra om när Lisen pratar om Linnea.
Vilka konsekvenser kommer Linnea få för lång framtid menar du? hon verkar uppriktig glad varje gång man ser hennes live och vill gå vidare i livet men du kanske har en privat kontakt med henne som gör att du ser nått annat.
Citera
2025-02-13, 19:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Min uppfattning är att han är snäll mot Lisen och behandlar henne med respekt fast han babblar mycket när han sitter i en video, men vi ser olika.
Jag tror ingen kommer diskutera så mycket om Linnea & Chrille mer om ingen gör en sån där intervju som Cluee, vilket var en väldigt bra video.
Men för övrigt verkar det som ingen är intresserad längre förutom här inne på Flashback förstås.
Det spelar ingen roll om de slutar nu. Det de gjort kommer att förfölja Linnea lång tid, troligen resten av livet.
Det är as som förstörde för en ung kvinna och utsatte henne för risker mot hennes liv och hälsa för att de ville spela allan.
Citera
2025-02-13, 19:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag ska lyssna om på deras videos så kanske jag får höra om när Lisen pratar om Linnea.
Vilka konsekvenser kommer Linnea få för lång framtid menar du? hon verkar uppriktig glad varje gång man ser hennes live och vill gå vidare i livet men du kanske har en privat kontakt med henne som gör att du ser nått annat.
Om du missat vad de spridit om Linnea så är det svårt att uppdatera dig faktiskt.
Ja, Linnea är stark och går vidare och lever trots deras försök att krossa henne .. hon brukar ju får skit och utmålas som narcissist och psykopat för det.
Citera
2025-02-13, 19:35
Medlem
Hoppas att Linnea har polisanmält alla.
Jag vill inte leva i ett samhälle där man kan bli uthängd för barnmisshandel utan bevisning och få sitt liv förstört
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in