2025-02-12, 22:50
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Jag måste säga att jag är imponerad av Karoline Leavitt. Raka besked hela tiden. Hon verkar också ganska insatt.

Är detta vanligt i USA?
Hur var Bidens pressekreterare?
Jag kan inte påstå att jag hängt med riktigt.

När får vi pressekreterare av den kalibern i Sverige? Det känns som att svenska pressekreterare lindar in och tonar ned allt de pratar om. Eller har jag fel?
Citera
2025-02-12, 22:53
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Jag måste säga att jag är imponerad av Karoline Leavitt. Raka besked hela tiden. Hon verkar också ganska insatt.

Är detta vanligt i USA?

När får vi pressekreterare av den kalibern i Sverige? Det känns som att svenska pressekreterare lindar in och tonar ned allt de pratar om. Eller har jag fel?
Din trådstart blir bättre om du inkluderar några videoklipp där vi kan bedöma den ifrågavarande damens prestation.
Det är ett ytterst svårt jobb att vara pressekreterare för Trump. Dom tenderar att vara rätt kortlivade. Men en högintelligent person kan säkert klara sig längre än Sean Spicer.

Edit: Jag såg en video från dagens pressbriefing. Jag är inte imponerad.
Senast redigerad av Enterprise 2025-02-12 kl. 22:58.
Citera
2025-02-12, 22:57
Medlem
Trumps hemliga dotter? Rörelsemönster, näsa, mun och haka….
Citera
2025-02-12, 23:05
Bannlyst
Grab her by the pussy? The fake blonde läser alltid från ett manuskript. Hur svårt kan det vara?
Citera
2025-02-12, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuskfitta
Grab her by the pussy? The fake blonde läser alltid från ett manuskript. Hur svårt kan det vara?

Hur många presskonferenser gav Joe Briben ? Karoline Leavitt är en bra pressekreterare.
Citera
2025-02-12, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle

Är detta vanligt i USA?

Hon är den yngsta någonsin också. Tror hon är cirka 28 år.
Citera
2025-02-12, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Din trådstart blir bättre om du inkluderar några videoklipp där vi kan bedöma den ifrågavarande damens prestation.
Det är ett ytterst svårt jobb att vara pressekreterare för Trump. Dom tenderar att vara rätt kortlivade. Men en högintelligent person kan säkert klara sig längre än Sean Spicer.

Nej ingen förväntar sig heller att du ska vara imponerad då du lider av Trump Derangement syndrom. Jag antar att du var imponerad över Bidens dock?

Jag är mycket imponerad av Leavitt! Smart, vältalig, alltid svar på mot mot fake news och dessutom väldigt snygg till skillnad från den fula feminismen som var där för ett år sedan.

Bara vänstern och andra simps som är hatiska
Citera
2025-02-12, 23:21
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingTrump
Nej ingen förväntar sig heller att du ska vara imponerad då du lider av Trump Derangement syndrom. Jag antar att du var imponerad över Bidens dock?

Jag är mycket imponerad av Leavitt! Smart, vältalig, alltid svar på mot mot fake news och dessutom väldigt snygg till skillnad från den fula feminismen som var där för ett år sedan.

Bara vänstern och andra simps som är hatiska
Nej, jag var inte imponerad av Bidens PS heller.
Personer som kallar sig själv KingTrump förtjänar inte något svar när de hyllar Trump.
Du är mer vänster än jag. Du är mer hatisk än jag.
Citera
2025-02-12, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IVidere
Hon är den yngsta någonsin också. Tror hon är cirka 28 år.

Nä hon är mycket bra, precis som Trumps senaste under förra perioden. Hon var också rak och ärlig, hade svar på allt ifrån hennes pärm kan man ju säga.
Den Biden hade ljög mest, och blev påkommen hela tiden med sina lögner.
Citera
2025-02-12, 23:50
Medlem
Inhale82s avatar
Karoline Leavitt är helt otrolig.
Väldigt påläst, svarar alltid direkt utan att tänka och har väldigt stor koll på lagar och siffror osv.
Jag får lite Autismvibbar av henne.

Det är ju bara att se på när hon fullständigt äger den ganska så respekterade CNN journalisten Kaitlan Collins som trodde hon skulle sätta Karoline på pottkanten.
https://www.youtube.com/watch?v=mMM_DDseVMk

(Kaitlan Collins är annars en ganska så vass journalist som gjort sig känd för att ställa jobbiga frågor, och har dessutom varit chefskorrespondent för Vita huset under januari 2021 till november 2022)
Citera
2025-02-12, 23:52
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise

https://x.com/libsoftiktok/status/1889750447042310405?s=61&t=I6dscfF0IFdDmpCRNisV1Q

Hon är vass.
Citera
2025-02-13, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Karoline Leavitt är helt otrolig.
Väldigt påläst, svarar alltid direkt utan att tänka och har väldigt stor koll på lagar och siffror osv.
Jag får lite Autismvibbar av henne.

Det är ju bara att se på när hon fullständigt äger den ganska så respekterade CNN journalisten Kaitlan Collins som trodde hon skulle sätta Karoline på pottkanten.
https://www.youtube.com/watch?v=mMM_DDseVMk

(Kaitlan Collins är annars en ganska så vass journalist som gjort sig känd för att ställa jobbiga frågor, och har dessutom varit chefskorrespondent för Vita huset under januari 2021 till november 2022)

Skrev detta tidigare, men det försvann, varför vet jag inte:
"Nä hon är mycket bra, precis som Trumps senaste under förra perioden, Kayleigh McEnany och Huckabee Sander, numera Guvenör.. Kayleigh var också rak och ärlig, hade svar på allt ifrån hennes pärm kan man ju säga.
Den Biden hade ljög mest, och blev påkommen hela tiden med sina lögner."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in