2025-02-13, 01:04
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Jag måste säga att jag är imponerad av Karoline Leavitt. Raka besked hela tiden. Hon verkar också ganska insatt.

Är detta vanligt i USA?
Hur var Bidens pressekreterare?
Jag kan inte påstå att jag hängt med riktigt.

När får vi pressekreterare av den kalibern i Sverige? Det känns som att svenska pressekreterare lindar in och tonar ned allt de pratar om. Eller har jag fel?

Hon gör väl inget särskilt som inte vem som helst klarar av.
Citera
2025-02-13, 02:19
Medlem
pn222jws avatar
Ni vet väl att KKK stavade med K istället för C... Koka-Kola eller Kat, som ett frimureri i södern... "does Caroline know?". Skojar bara hon verkar skärpt.
Citera
2025-02-13, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuskfitta
Grab her by the pussy? The fake blonde läser alltid från ett manuskript. Hur svårt kan det vara?
Joe klarade det knappt och han var ju president, så lättaste är det nog inte
Citera
2025-02-13, 05:34
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuskfitta
Grab her by the pussy? The fake blonde läser alltid från ett manuskript. Hur svårt kan det vara?
Nej. Hon har intervjuats av vänstermedia CNN flera gånger och gjort mos av journalistens vinklade frågor. Hon är skarp.
Citera
2025-02-13, 05:43
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Det gör hon nog.
Här är ett äldre klipp från valrörelsen då hon intervjuas av en abc journalist som försöker svartmåla Trump.

https://www.youtube.com/watch?v=maLgsS-AuD4&t=408s
Citera
2025-02-13, 06:28
Medlem
solstrålars avatar
Karine Jean Pierre (den förra) var inte dålig på att hålla låda heller men det kändes mest som ett mångfaldsval och hon svararde inte heller på några frågor. Tror det började se illa ut hur oärlig hon var.

Karoline Leavitt svarar rakare på frågorna utan att klä upp det i för mycket ordbajsande, hon kommer dock också hitta sitt sätt att inte svara på frågor, det är en del av jobbet.

Men ja, hon är trevligare att titta på än den förra golvmoppen. Fasen vad ful hon var, snea ögon fult hår och för stora kavajer och byxor på sig. Den nya ser ju ut som klippt från Baywatch.

Dock osäker på om hon kommer klara pressen under så lång tid, hon verkar också ha en sida av att bli triggad om fel frågor ställs (Trumpkritiska frågor).
Senast redigerad av solstrålar 2025-02-13 kl. 06:34.
Citera
2025-02-14, 06:48
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora

Jo. Hon säger som det är. Jag vet inte om jag sett en pressekreterare göra det innan. Nu följer jag inte amerikansk politik så men i Sverige är det knappt lönt att prata med en pressekreterare. Det blir mest svävande svar och ”vi ska utreda det”.
Citera
2025-02-14, 07:06
Medlem
HAARPs avatar
Leavitt verkar vara både intelligent och kvalificerad för jobbet som pressekreterare. En förbättring jämfört med Bidens som antagligen fick jobbet p.g.a. sina Woke-meriter.

https://www.youtube.com/watch?v=W0IxKdfzyd4&ab_channel=TheDCShorts
Citera
2025-02-14, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingTrump
Nej ingen förväntar sig heller att du ska vara imponerad då du lider av Trump Derangement syndrom. Jag antar att du var imponerad över Bidens dock?

Jag är mycket imponerad av Leavitt! Smart, vältalig, alltid svar på mot mot fake news och dessutom väldigt snygg till skillnad från den fula feminismen som var där för ett år sedan.

Bara vänstern och andra simps som är hatiska

Håller med. Har sett flera klipp av henne där hon dirigerar journalisterna som en skock småbarn. Har sett att SVTs Fouad Youcefi suttit bland journalisterna men aldrig vågat ställa en fråga. Men det går bra att fultolka henne i rapporteringen hem till Sverige.

Hon är toppen!
Citera
2025-02-18, 21:48
Medlem
Jösses bara i USA
Joy Behar arresterad för att försöka fly landet efter korkad kommentar om Leavitt.
Underhållande att extremvänstern kan drabbas av sin egen medicin, men jösses vad överdrivet, eller?
Citera
2025-02-21, 12:23
Avslutad
Såg precis henne i ett pressmeddelande. Hade ingen aning om att hon var 97:a. Jävlar vad ung, men jävlar vad vass hon är. Känner mig plötsligt sjukt misslyckad över vad jag gjort i livet. Hehe.

Lite skumt att hon är gift med, och ar barn tillsammans med, en snubbe som är 59 år. Men men. Hennes val.
Citera
2025-02-21, 13:47
Medlem
BakelitTelefonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Jösses bara i USA
Joy Behar arresterad för att försöka fly landet efter korkad kommentar om Leavitt.
Underhållande att extremvänstern kan drabbas av sin egen medicin, men jösses vad överdrivet, eller?

När verkligheten kommer ikapp de mentalt handikappade..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in