En annan man som hördes upplysningsvis av polisen men aldrig har varit formellt misstänkt har ibland kallats för Evas pojkvän av utredare.
Det var samme man som Eva, hennes syster och kompisen hade besökt under kvällen.
Efteråt berättade personer i Evas bekantskapskrets att de aldrig hade varit ett par men att han "utgav" sig för att vara hennes pojkvän.
Och det beror på att polisens utredare ibland kallade P för Evas pojkvän.
Det är också anledningen till att P från hans sida blev en självpåtagen pojkvän till Eva efter mordet.Vad svarar P själv då vid förfrågan från Bo Åström i Svenska fall för FBI om han var Evas fästman vid den aktuella tidpunkten?
Citat:”Mr P”: ”Jag tror det.”
”Mr P”: ”Vet du, jag kommer faktiskt inte ihåg det där.”Citat:Bo Åström: Hon tillbringade sista kvällen i livet i din lägenhet tillsammans med systern, och vad det nu var för folk.Citat:”Mr P”: Jag kommer faktiskt inte ihåg.
PAJ hade ingen relation till Eva men ville gärna ha en men blev avvisad. Han var som en igel på henne. Han kallade sig trots det för Evas pojkvän.Jag föreslår därför att Timeout snarast uppdaterar sin sammanställning från 2019-04-20; från lögn till sanning.
Ta bort uppgiften om att Han kallade sig trots det för Evas pojkvän.
Och vem tömde hennes lägenhet?
Vem tömde lägenheten, vem pratade med hennes arbetskompisar.
Vem tömde lägenheten?
Vill du inte svara på vem som tömde lägenheten, hade all kontakt utåt när de anhöriga inte orkade, och, vart tog dagboken vägen?
Du har fortfarande inte svarat på vem Domtorget Evas dagbok när denne samme tömde hennes lägenhet, helt ensam dessutom.
Polisen var inte först i hennes lägenhet, det var den misstänkte. Den misstänkte tog även dagboken, den misstänkte tömde lägenheten, den misstänkte har ALDRIG varit avskriven från fallet, tvärtom, mer och mer intressant. Kanske PG har haft någon rolli det här ändå trots att du inte tror det.PAJ åsyftades som den misstänkte som tömde Evas lägenhet, därav echoesofglorys sammanfattning från 2016-11-07, 17:38 om Mr "P".
Familjen ska inte ha orkat tömma lägenheten helt enkelt.Så det som står i Timeouts sammanställning från 2019-04-20 om att PAJ tömde Evas lägenhet och förde familjens talan efter mordet är, i mitt tycke, en lögn med modifikation, direkt tagen från echoesofglorys sammanställning från 2016-11-07, 17:38.
Ändra uppgiften att PAJ tömde Evas lägenhet till att P tog kontakt med Evas hyresvärd innan tömningen av hennes lägenhet.Det är ju hugget som stucket ifall du gör det eller ej i din nästa sammanställning om PAJ, för alldeles oavsett så tömde han ju Evas lägenhet.
Vad har PG haft för roll i det här?Hursomhelst; PG hittade isåfall inte Evas dagbok före polisen.Var det PG som ska ha kört till evas lägenhet i Evas bil t.o.m, innan polisen?Åkte PG från Kramfors tidig lördagmorgon till Evas lägenhet i Sundsvall?Var det PG som tog Evas dagbok?
Om inte, leta då genast fram dagboken ur polisens gömmor och börja lusläs den.Kanske står det någonting om PG och Mr M i den, eller om PG och toyboyen; och Eva?
Vad har PG haft för roll i det här?
Faktafelen och misstagen som begicks av 22-0 och den transatlantiske dåren i Svenska fall…som sändes 2016 måste utkristalliseras.Oftast är det inläggen från echoesofglory och boanchga som är min smörgåstårtas ingredienser till att avslöja misstag och lögner i Timeouts sammanställning från 2019-04-20, 00:55.
Självklart finns det också ingredienser från andras inlägg i tråden som kan avslöja illmariga lögner; trådsanningar.Häng med!
Och hur visste echoesofglory om att Pia visste att PAJ anmält programmet?Antingen läckte polisen PAJs anmälan om programmet till Pia, eller också var det Anneli som efter samtal med utredarna informerade henne om det.
Därefter var det antingen Anneli eller Pia som tipsade echoesofglory om att Pia visste att PAJ anmält programmetAnneli saknar ingen kunskap gällande Eva.
Anneli vet sanningen.
Du måste vara medlem för att kunna kommentera