Stackars ynkliga lilla dig
Jag har belägg för allt jag påstår. Att du inte fattar det förändrar inte faktum.
Just precis. Jag har redan skrivit ett inlägg om betydelsen av det. Klarade du inte av att läsa och förstå det?
Att du inte kan skilja på vad som är objektivt och vad som är subjektivt förvånar mig inte.
Vad hon faktiskt upplevde och vad hon säger sig ha upplevt är två helt skilda saker. Men jag har inga som helst förväntningar om att du skall fatta det heller.
En sak är säker. Domstolen har lyssnat till bägge parter. De bedömer bägge parter som trovärdiga.
Domstolen har slagit fast, utifrån två trovärdiga berättelser, att ingen våldtäkt har ägt rum.
Förallt jag vet kanske du upplever dig rånad varje gång du handlar din morgonvälling i affären. Men det betyder inte att du har blivit rånad. Capiche!?
Nej, den ena upplevelsen är påhittad, uppdiktad.
Det har inte förekommit någon våldtäkt. Ingen av parterna beskriver en våldtäkt. Det är vad hovrätten har slagit fast.
Hon ger en trovärdig berättelse. Den berättelse hon ger, är inte berättelsen av en våldtäkt.
Hon ljuger om det mesta, det vet vi redan, hon börjar sina lögner redan innan mannen kommit dit, då hon ljuger inför sin vännina i chatten.
Att hovrätten bedömer henne som trovärdig är en sak, att de sedan friar mannen trots det, säger en hel del. Men vi som läst och noga granskat FUP, vi vet att hon ljuger hej vilt hela tiden om allt som passar henne.
Nu stoppar du dina ord i hovrättens mun. Det är inte snyggt. Det är en av de saker som gör dig till en grov brottsling.
Hovrätten säger klart och tydligt att båda parter är trovärdiga. Hovrätten säger också att ingen våldtäkt har begåtts. Mannen är oskyldig. Eftersom hovrätten säger att hon ger en trovärdig berättelse, och att mannen är oskyldig, så är det också bevisat att ingen våldtäkt begåtts.
Ja, att du är blind är ingen överraskning.
Det var inte han som var arrogant, det är det du som är.
Om det är någon som inte under några omständigheter kan acceptera att inte få som hen vill, så är det du. Det har du visat överdrivet tydligt i denna tråd.
Precis, när hon faktiskt sa nej, då respekterade han det.

Fyllan spelade ingen roll alls. Det är återigen bara något som du själv hittar på. Ren inbillning. Du lider nog av ganska allvarliga inbillningar, hallucinationer och desillusioner, verkar det som.