2025-02-06, 04:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Jag såg detta också. Inte alltid det går så snabbt på dessa sidor, kanske hon som flyttar eller de letar två lägenheter, men verkligen märkligt alltihop. Även den nya "infon" plötsligt här i ett annat inlägg, från ingenstans om att A visat N något. Är det något du eller någon annan hört om? Kan inte släppa det som hände på LI en morgon när N gjorde en gest som fick A att fråga N något i stil med "jasså du gillar sånt?"
Min första tanke var, det där kommer stå honom dyrt 😳 ville varna honom.
Han hade ett glitter i ögonen som slocknade med N, fruktansvärt att se faktiskt.
Tar ungefär 9 dar sen blir det ändrat har själv nyss flyttat 😛
Vet att det har pratas om detta förut , men tänkte exakt samma sak då detta kommer stå honom dyrt lika så frågan som J ställde ang om barn . Vilket oxå blev beviset det stod honom dyrt sen .
Med åtskilliga lögner , förtal mm
Citera
2025-02-06, 04:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vostok7
Behöver inte gå ifrån en relation för att byta land. Så klar för spel i Schweiz är han, men vad gäller Nicci så är det något mellan dem. Lodin har inte med saken å göra.
Ok , då missförstod jag dej då ? Då jag frågade om han gått ifrån sin sambo då och fick svaret att han var klar för spel i Schweiz.
Visst det är en sak mellan dom , men blir fundersam då Adam är på bild med sin sambo som las upp för 2 dar sen 🤷‍♀️🤔
Citera
2025-02-06, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vostok7
Adam är klar för spel i Schweiz. (Initierad källa) Blir offentligt direkt säsongen är avslutad.

Nu vet inte du om han är klar för spel i Schweiz och det vet inte Färjestads ledning heller så håll din käft och sluta sprida rykten! Han är också tillsammans med sin sambo och Nicci har ingenting med det och göra!! Bara för att de båda hängde med varann och kollade på film när Josse jobbade så betyder det INGET MER ÄN ATT DOM SÅG EN FILM!!
Citera
2025-02-06, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Nu vet inte du om han är klar för spel i Schweiz och det vet inte Färjestads ledning heller så håll din käft och sluta sprida rykten! Han är också tillsammans med sin sambo och Nicci har ingenting med det och göra!! Bara för att de båda hängde med varann och kollade på film när Josse jobbade så betyder det INGET MER ÄN ATT DOM SÅG EN FILM!!
Kan ju vara så att jag i min yrkesroll VET var han spelar kommande säsong.
Citera
2025-02-06, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin

Med tanke på att N lagt ut som hon gjort så är de ganska sus att dom då bara skulle ha sett på film. I mitt tycke.
Citera
2025-02-07, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Med tanke på att N lagt ut som hon gjort så är de ganska sus att dom då bara skulle ha sett på film. I mitt tycke.

Ja, N verkar uppenbarligen "förälskad" om man ska tolka hennes smått spridda sliskiga inlägg på SM.

N är ju dessutom allmänt känd för att försöka charma och ragga på redan upptagna män/killar om hon fattar tycke för någon.
Där råder det tydligen inga skrupler så vilken manlig "Stjärna" i FS det än må vara så befinner sig den hockeyliraren just nu i N:s fasta grepp.

N ser sitt yttre som ytterst bedårande och verkar leva i en illusion om att alla av det manliga könet vill ha henne på ett eller annat sätt genom att öppet & återkommande visa sin sex appeal.
Men akta den som inte har körkort, ger henne blommor, råkar säga något som i N:s öron inte vill höra & missar att tillfredsställa hennes stora behov av bekräftelse när hon själv önskar.
Då kör man sin härskarteknik.
"Dörren är där" "Du kan packa din väska och dra". 🤮
Senast redigerad av Artmovie 2025-02-07 kl. 09:44.
Citera
2025-02-07, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, N verkar uppenbarligen "förälskad" om man ska tolka hennes smått spridda sliskiga inlägg på SM.

N är ju dessutom allmänt känd för att försöka charma och ragga på redan upptagna män/killar om hon fattar tycke för någon.
Där råder det tydligen inga skrupler så vilken manlig "Stjärna" i FS det än må vara så befinner sig den hockeyliraren just nu i N:s fasta grepp.

N ser sitt yttre som ytterst bedårande och verkar leva i en illusion om att alla av det manliga könet vill ha henne på ett eller annat sätt genom att öppet & återkommande visa sin sex appeal.
Men akta den som inte har körkort, ger henne blommor, råkar säga något som i N:s öron inte vill höra & missar att tillfredsställa hennes stora behov av bekräftelse när hon själv önskar.
Då kör man sin härskarteknik.
"Dörren är där" "Du kan packa din väska och dra". 🤮

Ja exakt! Det är tydligt massor med ”hintar” om att hon är kär, eller åtminstone har ett intresse. Överlag skulle jag tycka de va konstigt att ta hem en tjej på kvällen för att se på film när man har flickvän, känns sådär faktiskt.

Tycker hon påminner lite om B Blue, vet inte vad det är men något får mig att tänka på henne när jag ser N.

Diskuterade med en kompis gällande deras podd, återigen samma svar som alla andra ”vilka kort har dom lagt på bordet?”, de är verkligen så oxå. Antingen tar dom upp saker som dom inte ”kan” prata om, men tar upp det ändå (varför ens? Varför inte bara va tyst då känner jag) och saker som vi redan vet om, inget nytt. Eller så tar dom upp ANDRA fall, så som BB eller liknande. Enda ”vettiga” dom gjort med den podden är att prata om missbruk, men återigen där fick man ju se hur fördomsfull N är.
Citera
2025-02-07, 15:11
Medlem
Citat:
Ja exakt! Det är tydligt massor med ”hintar” om att hon är kär, eller åtminstone har ett intresse. Överlag skulle jag tycka de va konstigt att ta hem en tjej på kvällen för att se på film när man har flickvän, känns sådär faktiskt.

Tycker hon påminner lite om B Blue, vet inte vad det är men något får mig att tänka på henne när jag ser N.

Diskuterade med en kompis gällande deras podd, återigen samma svar som alla andra ”vilka kort har dom lagt på bordet?”, de är verkligen så oxå. Antingen tar dom upp saker som dom inte ”kan” prata om, men tar upp det ändå (varför ens? Varför inte bara va tyst då känner jag) och saker som vi redan vet om, inget nytt. Eller så tar dom upp ANDRA fall, så som BB eller liknande. Enda ”vettiga” dom gjort med den podden är att prata om missbruk, men återigen där fick man ju se hur fördomsfull N är.

Exakt.
VL har rykte om att dejta flera tjejer samtidigt, medan A inte har det ryktet, men vad vet man?

Deras podd är så pinsamt dålig och som du säger, de vill bara tjäna pengar på "klick" genom att lura människor med ämnen i teasern som de sedan inte svarar på eller ens tar upp i podden. Riktigt fult!
Citera
2025-02-07, 16:30
Medlem
VL är tydligen i Spanien nu
Citera
2025-02-07, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkan333
VL är tydligen i Spanien nu

Ja, och N synes ha bokat ett hotellrum för två.
Dejtnight alla VL❤️NH...........
Senast redigerad av Artmovie 2025-02-07 kl. 17:04.
Citera
2025-02-09, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, och N synes ha bokat ett hotellrum för två.
Dejtnight alla VL❤️NH...........

Och J i vanlig ordning som lägger ut gamla videos & bilder på C så att det ser ut som att N är med C.
Komiskt nog la N ut senare på kvällen med middag & vin där hon taggade hotellet. Skrattretande faktiskt
Citera
2025-02-09, 12:10
Avstängd
Citat:
Och J i vanlig ordning som lägger ut gamla videos & bilder på C så att det ser ut som att N är med C.
Komiskt nog la N ut senare på kvällen med middag & vin där hon taggade hotellet. Skrattretande faktiskt
Allt för det ska se bra ut , och för att det ska se ut som N är mer med chiara än hon är . Tragiskt är bara förnamnet & pinsamt, känns som dom glömmer bort vad dom själva lägger ut.
Alla vet att hon dejtar Viktor så varför detta smygande för .
Alla kunde se att han är i Spanien och hans syns även på hennes inlägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in