2025-02-05, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Intressant, det redigerar man ju inte bara så där rakt av…
En tanke jag fick är att han kanske har visat henne liknande sidor som han enligt N visade henne 🤔

Ja, det lär vi snart bli varse i så fall.
Citera
2025-02-06, 00:20
Medlem
Citat:
En tanke jag fick är att han kanske har visat henne liknande sidor som han enligt N visade henne 🤔

Det där låter misstänksamt och en efterkonstruktion från N:s sida. Var har du sett detta? Vad är det för sidor A visat för N? Första gången jag hör och läser om detta.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-02-06 kl. 01:11.
Citera
2025-02-06, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esseret
De är skrivna på samma adress fortfarande i alla fall.

Jag såg detta också. Inte alltid det går så snabbt på dessa sidor, kanske hon som flyttar eller de letar två lägenheter, men verkligen märkligt alltihop. Även den nya "infon" plötsligt här i ett annat inlägg, från ingenstans om att A visat N något. Är det något du eller någon annan hört om? Kan inte släppa det som hände på LI en morgon när N gjorde en gest som fick A att fråga N något i stil med "jasså du gillar sånt?"
Min första tanke var, det där kommer stå honom dyrt 😳 ville varna honom.
Han hade ett glitter i ögonen som slocknade med N, fruktansvärt att se faktiskt.
Citera
2025-02-06, 01:51
Medlem
Citat:

Citat:
Ja, det lär vi snart bli varse i så fall.

Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Det där låter misstänksamt och en efterkonstruktion från N:s sida. Var har du sett detta? Vad är det för sidor A visat för N? Första gången jag hör och läser om detta.

Glöm det med sidor, måste varit trött och läste sidor som sidor i en bok eller på sm, gissar jag missförstod det med sidor, eller? 🫣
Sedan står jag fast vid att dessa "sidor" verkar uppkommit med N och allt hon och familjen verkar ha utsatt honom för. Lite dumt av A att gå in i nytt förhållande kan man tycka med så mycket bagage från N. Det känns att hon efterkonstruerar det mesta (och N glömmer för hon ljuger) och minns inte detaljer hon ljugit om, därav människors reaktion. N blockerar, tar bort och ändrar i text, J likaså som försvarar allt dumt hon gör och säger.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-02-06 kl. 01:58.
Citera
2025-02-06, 01:55
Medlem
Citat:
Men ursäkta. Är det Hernestigs villa på A story????

Såg delar av ett vitt hus, som det finns många av. Tyckte inte alls det såg ut som deras hus. Varför tyckte du det liknade deras hus?
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-02-06 kl. 01:59.
Citera
2025-02-06, 03:22
Medlem
Citat:
Såg delar av ett vitt hus, som det finns många av. Tyckte inte alls det såg ut som deras hus. Varför tyckte du det liknade deras hus?

Det var omgivningen. Staketet och öppen yta. Kanske läser in alldeles för mycket. Blir knäpp av alla turer
Citera
2025-02-06, 03:30
Medlem
Citat:
Det var omgivningen. Staketet och öppen yta. Kanske läser in alldeles för mycket. Blir knäpp av alla turer

Glöm det jag skrev. Det vita är bara på uppfarten. My misstake.
Citera
2025-02-06, 04:03
Medlem
Citat:
Har inte han flickvän? Du menar att N är med en man som fortfarande står skriven med sitt ex. Ganska intressant att hon som är så förbaskat präktig och anklagade A:s nya tjej för att vara med A, samma sak hon gör själv i så fall. Säker på att det inte är Victor L hon detjar? Det har ju ryktats om det med 🤷‍♀️ vem vet kanske är båda. Varför skulle A stå utanför hans hus? Känns långsökt, tror A skiter fullständigt i vem hon dejtar. Är nog bara hennes önsketänkande.
Lodin dejtar en annan tjej här i stan så nej det är inte han
Citera
2025-02-06, 04:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vostok7
Adam är klar för spel i Schweiz. (Initierad källa) Blir offentligt direkt säsongen är avslutad.
Så då har Adam och hans sambo gått ifrån varandra??? Varför är då Viktor taggad i flera av hennes inlägg och varför gillar han hennes bilder Över allt ? 🤔
Citera
2025-02-06, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Så då har Adam och hans sambo gått ifrån varandra??? Varför är då Viktor taggad i flera av hennes inlägg och varför gillar han hennes bilder Över allt ? 🤔

För att han är klar för spel i Schweiz?
Citera
2025-02-06, 04:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vostok7
För att han är klar för spel i Schweiz?
Ok han går i från sin sambo för spel i Schweiz menar du men kan dejta Nicci istället 🤷‍♀️ och enligt rykten om man läser så träffar Viktor inte bara en tjej utan flera bla N
Citera
2025-02-06, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Ok han går i från sin sambo för spel i Schweiz menar du men kan dejta Nicci istället 🤷‍♀️ och enligt rykten om man läser så träffar Viktor inte bara en tjej utan flera bla N

Behöver inte gå ifrån en relation för att byta land. Så klar för spel i Schweiz är han, men vad gäller Nicci så är det något mellan dem. Lodin har inte med saken å göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in