2025-04-26, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katten2324
Läst i tråden ett tag och tycker det är konstigt att ni drar så mycket slutsatser utan att ens känna dessa personer? Hur kan ni vara så säkra på er sak? Tror ni ska vara försiktiga med att dra slutsatser om A om ni inte känner honom. Fått höra på nära håll vad A utsatt både N och även J för. Det är därför J gjorde slut

Visst kan det vara så att han är en "rövig" och absolut värdelös pojkvän?!?

Handlar väl om vad han gjort, förhoppningsvis blir offentliga handlingar snart till vad han är anklagad för, (borde inte vara så grovt då han antagligen blivit häktad vid detta laget??). Det med klamydia som jag förstod fick han INNAN han kom in på love island. Väldigt oansvarigt att inte skydda sig. Även av tjejer att inte skydda sig mot eventuella könssjukdomar. I mitt tycke borde det vara ett krav att alltid använda kondom både av killar och tjejer trots att de precis testats, så tänker jag.

Jag har lite svårt att se att otrohet eller att han har oskyddad sex att han smittat folk hur det har med att göra hur han skulle vara som pappa?!?🤷‍♀️ Man har sett större rövhål som får träffa sina barn.

Angående Nicci så är facit och allt hon lagt upp det som påverkar. Varför tror du att Martin Björk frågar henne i stil med (kan inte citera ordagrant då jag inte giter gå in på yt nu) "varför är det alltid så mycket drama kring dina pojkvänner när det tar slut?!?" Det i sig säger en hel del och alla hon anklagar kryptiskt, då får hon stå ut med att det spekuleras. Vem har sagt något om J?🤷‍♀️ (när vi skriver J här så menar vi N:s mamma som hon driver podden med)
Som jag sa i början, har jag fel och det bevisligen finns uppsåt till att "karaktärsmörda" A är jag den första att be om ursäkt på den punkten till N. Beror verkligen på vad det han gjort. Ser fortfarande inte varför det har något med att C inte ska få umgänge med A och hans familj. Du får gärna utveckla vad det är han "utsatt" sina senaste ex för?
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-04-26 kl. 12:57.
Citera
2025-04-26, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Då tycker jag du ska gå in och titta på YT vad som sägs om detta . Är inget jag tagit ur luften utan det är något Ben själv bekräftade i ett YT klipp när det tog slut hon fick sina 40000 men krävde mer då hon påstod att Bens kanal inte hade varit något utan henne bla . Något Ben vägra då han gett dom pengar som dom kom övrens om från början .Även hans vän har tagit upp detta på YT och berättat om hur N kört med utpressning.

Håller helt med. Hon ville ha full betalning för "bare minimum", bortskämd och självberättigande. Han hade jobbat mycket på sin kanal och var ändå generös nog att dela med sig till "latmasken N". Både läst och sett det du säger. Hur hon hotade honom att bryta upp låset när B inte var hemma och var på ett jobb. Finns att läsa på sms, ni får googla. Skiter fullständigt i att han inte kunde precis då när hon kunde (som dessutom inte jobbade). Hon hade mormor med sig och det lovades att hon skulle bara ta sina ägodelar, inte dom Hon ansåg hon hade rätt till, ändå "råkade" hon få med hans laptop🙄 att folk fortfarande tror på henne är för mig otroligt.
Citera
2025-04-26, 15:10
Medlem
Citat:
Läst i tråden ett tag och tycker det är konstigt att ni drar så mycket slutsatser utan att ens känna dessa personer? Hur kan ni vara så säkra på er sak? Tror ni ska vara försiktiga med att dra slutsatser om A om ni inte känner honom. Fått höra på nära håll vad A utsatt både N och även J för. Det är därför J gjorde slut

https://imgur.com/a/RPloSYE

Första bilden när hon säger att hon polisanmält är på MG. Men enligt henne har hon bara polisanmält A. Rekommenderar dig oxå att kolla på denna videon :https://youtu.be/gyeL1WWUdYE?si=IP_DoQ2FcUU-dVHx

Att bilda sig en uppfattning om hur N fungerar är inte jättesvårt när all hennes historik är dokumenterad på nätet.
Citera
2025-04-26, 18:57
Avstängd
Citat:
Har också fått höra det du skriver i slutet.
Sant eller inte är ju svårt att verkligen veta men nånting har ju uppenbarligen hänt.
Citera
2025-04-26, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
https://imgur.com/a/RPloSYE

Första bilden när hon säger att hon polisanmält är på MG. Men enligt henne har hon bara polisanmält A. Rekommenderar dig oxå att kolla på denna videon :https://youtu.be/gyeL1WWUdYE?si=IP_DoQ2FcUU-dVHx

Att bilda sig en uppfattning om hur N fungerar är inte jättesvårt när all hennes historik är dokumenterad på nätet.

Tack för sammanfattningen och friska upp minnet. Dubbelmoralens drottning som vänder kappan efter vinden och ändrar sig när "hon tänkt efter", varje gång???🙄 Trots att hon säger att det är inget drama sen kommer det alltid massa skit och varit så med alla hennes offentliga ex!!

Det med rykte om stryptag berör mig på ett sätt, för jag minns en morgon i deras säsong på LI när de pratade om olika sexställningar bland annat och vad man gillar. Jag har för mig att N tog händerna mot sin hals som antyndan till "strypsex", då byttes kameran till A, han skrattandes säger i stil med "jasså du gillar sånt?" Vem vet kanske något han också gillar?🤷‍♀️

Jag vet att min tanke var direkt, "detta kommer han få såååååå mycket skit för" om det är så. Är jag synsk? Knappast, men hennes beteende historiskt pekar 🚩🚩🚩🚩🚩 att man ska vara försiktig med henne och mycket riktigt blev det ett rykte.

Problematiskt med den sortens sexlekar, är hur bevisar man sin oskuld om det funnits samtycke, lär ju finnas märken efter oavsett. Undrar om någon annan kille varit med om det med henne? Hade varit intressant att få veta.

För Nicci sa i ett poddavsnitt att hon är mer "kinky" än vad man tror. Därav "gone girl" vibbar på henne från mitt håll, för hon ska verka så präktig och oskyldig men är inte det. Ett tips, i framtiden borde alla "pojkvänner" spela in hennes sexförslag och medgivande för sin säkerhets skull, så att inte anmälan kommer senare.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-04-26 kl. 19:15.
Citera
2025-04-26, 19:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Tack för sammanfattningen och friska upp minnet. Dubbelmoralens drottning som vänder kappan efter vinden och ändrar sig när "hon tänkt efter", varje gång???🙄 Trots att hon säger att det är inget drama sen kommer det alltid massa skit och varit så med alla hennes offentliga ex!!

Det med rykte om stryptag berör mig på ett sätt, för jag minns en morgon i deras säsong på LI när de pratade om olika sexställningar bland annat och vad man gillar. Jag har för mig att N tog händerna mot sin hals som antyndan till "strypsex", då byttes kameran till A, han skrattandes säger i stil med "jasså du gillar sånt?" Vem vet kanske något han också gillar?🤷‍♀️

Jag vet att min tanke var direkt, "detta kommer han få såååååå mycket skit för" om det är så. Är jag synsk? Knappast, men hennes beteende historiskt pekar 🚩🚩🚩🚩🚩 att man ska vara försiktig med henne och mycket riktigt blev det ett rykte.

Problematiskt med den sortens sexlekar, är hur bevisar man sin oskuld om det funnits samtycke, lär ju finnas märken efter oavsett. Undrar om någon annan kille varit med om det med henne? Hade varit intressant att få veta.

För Nicci sa i ett poddavsnitt att hon är mer "kinky" än vad man tror. Därav "gone girl" vibbar på henne från mitt håll, för hon ska verka så präktig och oskyldig men är inte det. Ett tips, i framtiden borde alla "pojkvänner" spela in hennes sexförslag och medgivande för sin säkerhets skull, så att inte anmälan kommer senare.
Spelar ingen roll om det så finns hundra medgivanden innan till det du menar på. Det är vad som sker under själva akten som är huvudsaken och som det alltid handlar om.
Citera
2025-04-26, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Spelar ingen roll om det så finns hundra medgivanden innan till det du menar på. Det är vad som sker under själva akten som är huvudsaken och som det alltid handlar om.

Så sant, mer som en indikation på att båda är med på det från början om falska anklagelse riktas mot dig. Ett nej är ett nej även under akt, ser verkligen det problematiska i den sorten sexlekar för båda. Låt säga han stoppade efter nej, är ju ändå något som orsakat dålig upplevelse. Något man kanske man borde tänka efter några varv innan man går in i "50 shades of grey" lekar.

Något annat som får mig att fundera på om dom "nya bevisen" kom efter det togs upp här eller sågs i programet. Som sagt extremt problematiskt om man inte är på samma nivå. Även att det kan användas emot dig oavsett om det stämmer eller inte, hur ska du bevisa skuld eller oskuld?!?
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-04-26 kl. 19:57.
Citera
2025-04-26, 20:18
Avstängd
Citat:
Så sant, mer som en indikation på att båda är med på det från början om falska anklagelse riktas mot dig. Ett nej är ett nej även under akt, ser verkligen det problematiska i den sorten sexlekar för båda. Låt säga han stoppade efter nej, är ju ändå något som orsakat dålig upplevelse. Något man kanske man borde tänka efter några varv innan man går in i "50 shades of grey" lekar.

Något annat som får mig att fundera på om dom "nya bevisen" kom efter det togs upp här eller sågs i programet. Som sagt extremt problematiskt om man inte är på samma nivå. Även att det kan användas emot dig oavsett om det stämmer eller inte, hur ska du bevisa skuld eller oskuld?!?
Helt klart svåra saker för dom som dömer i många fall. I ett fall jag har i min omgivning så fick båda redogöra för vad som hände vid tillfället och den som fälldes bedömdes borde ha förstått signalerna. Vilket hen enligt sig själv inte hade förstått.

Jag har dock inte uppfattat det som om just A är anmäld för nåt sånt här. Har inte hört nån prata om det heller.
Citera
2025-04-26, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Helt klart svåra saker för dom som dömer i många fall. I ett fall jag har i min omgivning så fick båda redogöra för vad som hände vid tillfället och den som fälldes bedömdes borde ha förstått signalerna. Vilket hen enligt sig själv inte hade förstått.

Jag har dock inte uppfattat det som om just A är anmäld för nåt sånt här. Har inte hört nån prata om det heller.

Det nämndes i länken ovan om detta som ett rykte, och förde mina tankar till det avsnittet, inget jag hade hört eller gällde det MG?🤔
Däremot reagerade jag starkt på bl a den scenen med sexprat. Även där de pratar barn och han säger FLERA gånger sa att han INTE ville ha barn närmsta tiden men gärna i framtiden. Oansvarigt av honom att inte skydda sig om så var fallet och naivt att tro på N:s ord att hon inte kunde få barn. Reagerade också på telefonsamtal hem att det första mamma J frågar är om han vill ha barn, killen såg ganska spak ut. Vilken idiotfråga, de kände knappt varandra🤦‍♀️
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-04-26 kl. 20:52.
Citera
2025-04-26, 21:02
Avstängd
Citat:
Det nämndes i länken ovan om detta som ett rykte, och förde mina tankar till det avsnittet, inget jag hade hört eller gällde det MG?🤔
Däremot reagerade jag starkt på bl a den scenen med sexprat. Även där de pratar barn och han säger FLERA gånger sa att han INTE ville ha barn närmsta tiden men gärna i framtiden. Oansvarigt av honom att inte skydda sig om så var fallet och naivt att tro på N:s ord att hon inte kunde få barn. Reagerade också på telefonsamtal hem att det första mamma J frågar är om han vill ha barn, killen såg ganska spak ut. Vilken idiotfråga, de kände knappt varandra🤦‍♀️
Helknasigt att ställa barnfrågor, håller med. Men frågan som så kommer ofta från anhöriga i olika dejtingprogram så den är ju inte udda på nåt vis.
Citera
2025-04-26, 22:35
Avstängd
Hm 🤔 varför ska det vara så svårt att förstå det är inte vi skapar drama el hittar på saker kring Nicci utan det är hon hon själv som skapat dom och gärna delar med sig på sina sociala medier .
Hon hänger gärna ut sina ex och talar om vilka skit dom är osv .
Och säger alltid A kring dom men inte B så folk fantiserar ihop det värsta tänkbara om både A och även MG
Inte för så länge sen så anklaga hon MG i sin podd för att han tvingat henne till att tatuera sig och att han även tryckte ner N psykiskt .
Och det är bara 1 kille hon anmält tidigare till i nästa sek säga att hon anmält A och 1 till tidigare.
Det är hemskt om N har varit med om detta men för mig så blir tyvärr inte hennes historia trovärdig då hon använder samma historia på sina ex i någon form . Det är aldrig hennes fel utan alltid alla andra .

Jag tycker oxå det är konstigt när man anmäler 2 ex för exakt samma sak nämligen kvinnofridskränkning.
Senast redigerad av Millan75 2025-04-26 kl. 22:44.
Citera
2025-04-26, 22:57
Medlem
Citat:

Precis. Kom ihåg det där klippet från LI.

I N:s fall så saknades det enl. Polisen tillräckliga bevis mot A i N:s anmälan "Grov kvinnofridskränkning" till en början och polisen begärde därav in fler från N för att ges möjligheten till att gå vidare med ärendet. N pratade om detta öppet i SM och berättade sedermera att hon lyckats få in fler bevismaterial mot A. Hur N lyckats med det står skrivet i stjärnorna och spontant känns det inte särskilt trovärdigt att efterkonstruera bevismaterial mot den anmälda..Lägger man inte alla de "korten på bordet" från början??? Eller är jag ute och.cyklar.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in