2025-01-30, 14:13
Medlem
Lite intressant detta att det börjar bli lite mer positiva inlägg, förmodligen beror det på att att dom som är negativa och det har varit cirka 80% hittills har lämnat serien.
Citera
2025-01-30, 14:51
Medlem
LisaHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leroy43
Lite intressant detta att det börjar bli lite mer positiva inlägg, förmodligen beror det på att att dom som är negativa och det har varit cirka 80% hittills har lämnat serien.

Eller så är det bara lättare att tycka samma som alla andra.
Citera
2025-01-31, 03:06
Medlem
Jag klarar inte av huvudrollsinnehavaren. Tittar inte på något hon är med i. Det går fett bort.
Citera
2025-01-31, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Absolut inte. Tycker det är det bästa jag sett på svenska kanaler på mycket länge.

Jag håller med. Spänning på nästan olidligt hög nivå och superbra skådespelare. Riktiga byoriginal blandat med råbarkade yrkesmördare, knarklangare och gangsters.
Citera
2025-02-03, 15:46
Medlem
blowns avatar
Citat:

Nåja, jag tittade klart på serien, men känner väl inte att slutet var något vidare.
Citera
2025-02-03, 20:13
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blown
Nåja, jag tittade klart på serien, men känner väl inte att slutet var något vidare.
Tyckte serien var bra, men slutet kändes inte särskilt genomtänkt.
Citera
2025-02-03, 20:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jag håller med. Spänning på nästan olidligt hög nivå och superbra skådespelare. Riktiga byoriginal blandat med råbarkade yrkesmördare, knarklangare och gangsters.

Känns som miljön tilltalar folk också. Detta med sommar i norra Sverige. Drönarbilder osv. Det är från Jägarna ett ganska bra grundkoncept för att få en TV-serie som lockar tittare.
Citera
2025-02-03, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blown

Jag tittade också klart, man var ju nyfiken på hur dåligt slut dom skulle göra.
Citera
2025-02-03, 22:13
Medlem
plaskets avatar
Läste boken för ett par år sedan och tyckte den var riktigt bra. Tv-serien var väl hyfsad, tycker jag, bortsett från slutet.Serien 6,3/10, slutet 0,1/10.
Citera
2025-02-04, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Känns som miljön tilltalar folk också. Detta med sommar i norra Sverige. Drönarbilder osv. Det är från Jägarna ett ganska bra grundkoncept för att få en TV-serie som lockar tittare.

Verkligen! Och norrländska, hur kan det bli fel?
Fler såna thrillers skulle jag önska, med inslag av svart humor.
Citera
2025-02-05, 22:11
Medlem
Citat:
Det går inte. Det går inte att förklara en enda scen på ett vettigt sätt. Ett exempel i högen. Varför sköt Kat som hon trodde var hennes far, helt utan anledning.
Nej, jag blir mer och mer övertygad om att man driver med oss och att detta är en parodi.
Det går inte att seriöst göra något så fruktansvärt dåligt annars.

Jag tycker nästan det mest orealistiska är bruden från fängelset. Hon känns inte på riktigt. De paret känns verkligen komedi! Är som en story för sig.
Och ingen beter sig så... Så overkligt att nån skulle tänka som den bruden!
Citera
2025-02-06, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apantorunn
Jag tycker nästan det mest orealistiska är bruden från fängelset. Hon känns inte på riktigt. De paret känns verkligen komedi! Är som en story för sig.
Och ingen beter sig så... Så overkligt att nån skulle tänka som den bruden!

Jag bara älskar hennes skådespelarprestation, liksom de övriga skådespelarna! Ja de är både komiska och läskiga. Det kan nog finnas såna människor, tyvärr. Men konstigare är väl Hannah och maken tycker jag, som inte pratar ur skägget. Kanske en parodi på norrlänningar? Men jag älskar dem! Näst sista avsnittet var magiskt. Längtar till sista.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in