2025-01-22, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulastegen
Kan någon förklara slutet???

Det går inte. Det går inte att förklara en enda scen på ett vettigt sätt. Ett exempel i högen. Varför sköt Kat som hon trodde var hennes far, helt utan anledning.
Nej, jag blir mer och mer övertygad om att man driver med oss och att detta är en parodi.
Det går inte att seriöst göra något så fruktansvärt dåligt annars.
Citera
2025-01-22, 22:15
Medlem
Och vad är det för djävla titel, man fick se en varg i 10 sekunder i början och en på 10 sekunder i slutet, det var allt.
Citera
2025-01-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Började svagt. Trist.

Den är ff trist
Citera
2025-01-22, 23:18
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leroy43
Och vad är det för djävla titel, man fick se en varg i 10 sekunder i början och en på 10 sekunder i slutet, det var allt.

Angående vargen dom hade hittat som hade maginnehåll av människa så rann det ut i sanden nästan direkt. Dom nämnde eller utredde inte ens det sen. Det bara typ försvann liksom.
Citera
2025-01-22, 23:22
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulastegen
Kan någon förklara slutet???

Känns som att man/tittaren ska göra en egen tolkning.
Vilket nog inte är så lätt..
Citera
2025-01-22, 23:31
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:

Citera
2025-01-23, 01:54
Medlem
Kat ser ut som en orakad LSD påverkad 70 tals hippie.
Citera
2025-01-23, 06:33
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks

Citera
2025-01-23, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa

Ja! This makes sense!
Citera
2025-01-23, 09:13
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:

Kanske för att människan är det värsta rovdjuret?
Och det börjar ju med att man finner spår av människa i vargens mage.

Våldet är extremt, annars förstår jag inte all kritik. Skådespelarinsatserna är ju fantastiska. Men ja, jag fattar inte varför mannen med fyrhjulingen vid jakttornet ännu inte blivit hittad (får vänta på nästa avsnitt då jag inte har plus).

Kat är nog bland det läskigaste jag sett.
Citera
2025-01-23, 14:19
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Vilken jävla skit. Hans Rosenfeldt - gör om och gör RÄTT!

En transa som torped och smalbenet Sarri som gangster?

Vilken jävla KALKON!

Sarri som gangster är så fundamentalt fel så bara efter den castingen skulle man lagt ner serien. Kan aldrig bli ngt annat än en parodi med honom i en sådan roll. Hela serien känns ju som en lågbudget som inte ens kan benämnas lågbudget pga att den inte ens når upp till dess betydelse.

Själva idén/storyn finns det ju annars mkt substans i och serien hade kunnat bli en riktig höjdare men istället blir det så som du skriver en jävla KALKON av den.

ByTheWay, om ngn här har läst boken tar jag gärna en kommentar och betyg på den?
Citera
2025-01-23, 14:54
Medlem
Jag ber om ursäkt, trodde serien sändes parallelt i TV4. Nu kommenterar jag inte mer förrän alla haft möjlighet att se sista avsnittet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in