2025-02-06, 05:20
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Såg två intressanta vinklar till på GN som väcker frågor.

Satan va chockad jag blev när jag såg min egna text, haha.

Jag anar mycket ugglor i mossen. Fått tre varningar ikväll så bäst jag skriver av mig innan jag får timeout.

- informationen på nyhetskanaler har varit extremt virriga och oklara under och efter händelsen.

- GM är inte (vad jag hittat & uppfattat) inloggad på sociala medier.

- för 11 månader sedan publicerades denna länk, https://freeimghost.net/a/noname.Cd4h med flertalet bilder på GM ( 11 månader sedan )
Däremot är det värt att notera att namnet i bilderna har "CH" medan GM har "CK"
& som skrivet ovan, inga resultat på flertalet bildsökar hemsidor. Även oklart varifrån de bilderna kommer.
Min aning är att GM kan eventuellt blivit utnyttjad, vilket förklarar stavfelen på bilderna, för att de som utnyttjar ska kunna vilseleda polisen. I syfte för att mörda och sedan komma undan när GM avlider.

GM har inga vänner, ingen partner, inget jobb, inget socialt liv, saknad kontakt med familj. Samt att det är bekräftat att GM led av psykisk ohälsa. Detta kombinerat är inte en bra kombination. Vilket kan ha lett till att GM använt sig av internet för att etablera kontakt med likasinnade personer.

- det finns ett konto här som har delat inlägg mycket relevanta till denna händelse

- ingen taxerad inkomst men har däremot, enligt en del bilder, varit otroligt mycket utomlands

- polisens inryckande var långt ifrån normalt

- osäkerheten gällande om GM tog självmord eller blev mördad

- alla nyhetskanaler gick ut med olika siffror gällande skadade

- övning gällande dessa situationer kort tid innan händelsen samt i närheten av brottsplatsen

- vart är de anställda som saknas?

- varför fyra vapen?

Påstått att motivet är tjafs med SOC och GM förlorade sitt bidrag. Inga vänner, inget jobb, inga pengar, psykisk ohälsa, kan väcka självmordstankar (om nu inte GM hade de innan). GM var enstöring, då vaknar man inte en dag och impulsivt utför detta. Det krävs planering.
Om nu GM har soc som motiv, varför sker det på den skolan GM påbörjade sin komvux utbildning?

Samt sån bristande information gällande målsäganden.

Det som skrämmer mig mest är hur och varför publicerades de bilderna på GM för 11 månader sedan?

Senaste tiden har det varit mängder med gängskjutningar som spridits i världen. Detta kan vara en planerad operation för att vi ska vrida bort våra blickar ifrån de, samma med resten av världen.

Finns det fler gärningsmän som använde självmordet/mordet som täckmantel för att evakuera platsen?

Nu blev det virrigt men men jag anar ugglor i mossen som fan. Jag tror det är information som undanhålls från allmänheten.
Citera
2025-02-06, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uruzita1
Det här tycker jag också är helt galet. Vi snackar tio vuxna personer med syskon, barn föräldrar, vänner grannar osv...som i sin tur har ett nätverk... vi snackar flera tusentals personer som har en koppling!
Att inte en endaste har sagt nåt är minst sagt märkligt!

Dom har kanske fullt upp med att planera någon vedergällning!
Det är så dom ofta jobbar så att säga,
Vända andra kinden till och gå vidare i livet är inte deras grej.
Citera
2025-02-06, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Är det inte väldigt märkligt att Aftonbladet påstår sig ha pratat med hans tidigare klasskompisar men inte namnger eller visar bild på någon av dem?
Vad har de för skäl att vara anonyma, de kan ju inte hjälpa att de gick i samma klass som den påstådda gärningsmannen. Om han nu verkligen existerade i verkligheten vill säga?

Vem tog bilden på honom när han sitter i soffan om han nu var så isolerad?
Och hur fick media tag på denna bild om han nu inte var på några sociala medier?
Jag har inte läst den stora tråden om dådet så det kanske har framgått där?

Det kanske är en AI bild?
Citera
2025-02-06, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Är det inte väldigt märkligt att Aftonbladet påstår sig ha pratat med hans tidigare klasskompisar men inte namnger eller visar bild på någon av dem?
Vad har de för skäl att vara anonyma, de kan ju inte hjälpa att de gick i samma klass som den påstådda gärningsmannen. Om han nu verkligen existerade i verkligheten vill säga?

Vem tog bilden på honom när han sitter i soffan om han nu var så isolerad?
Och hur fick media tag på denna bild om han nu inte var på några sociala medier?
Jag har inte läst den stora tråden om dådet så det kanske har framgått där?

Isolerad men samtidigt ute på en jävla massa fina resor, ser inte ett dugg tillbakadragen ut enligt mig
Citera
2025-02-06, 06:20
Medlem
Helt sjukt att de lyckades grooma och övertala sam hyde 50 IQ. Nu kommer man kunna dra åt snaran ännu mer. Försvinner rätten till privatliv nu äntligen?

Heil Schwabb
Citera
2025-02-06, 07:12
Medlem
omxss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TweentyFive
Min kusin bor i örebro och enligt han och hans vänner alla som dödats eller skadats har invadrare och muslimsk bakgrund. Han ska ha även skonat människor med svensk utseende.

Det stämmer inte. Ser två på facebook i min närhet som förlorat anhöriga. Båda svenskar.
Citera
2025-02-06, 07:44
Medlem
Uruzita1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Dom har kanske fullt upp med att planera någon vedergällning!
Det är så dom ofta jobbar så att säga,
Vända andra kinden till och gå vidare i livet är inte deras grej.

Vem brukar jobba så? Vad snackar din jävla nassetomte. Oskyldiga människor har blivit ihjälskjutna och du försöker raljera
Citera
2025-02-06, 07:46
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterofCeremonies
Crooks some sköt Trump i örat var garanterat Mk-ultra. Snubben hade varit med i något Black Rock finansierat förut och det är mycket skumt kring honom. Nu har vi jänkare som opererar i Sverige så det är ju lite suspekt

Trump öra var en hoax. Det är bevisat 200 gånger om. Kom in i matchen.
Citera
2025-02-06, 07:48
Medlem
SegPandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uruzita1
Vem brukar jobba så? Vad snackar din jävla nassetomte. Oskyldiga människor har blivit ihjälskjutna och du försöker raljera

Snarare dig man ser i alla trådar om detta dåd, du kastar ut dig en hel del patetiska och svaga attacker mot allt och alla som inte tänker i dina banor. Du är en svag individ med ett känslorubbat psyke.
Citera
2025-02-06, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TweentyFive
Min kusin bor i örebro och enligt han och hans vänner alla som dödats eller skadats har invadrare och muslimsk bakgrund. Han ska ha även skonat människor med svensk utseende.

Men enligt media så ska det tydligen handla om socialarbetare? Är det inte skumt att det finns ett gäng socialarbetare på en skola? Varför skulle man ha det? En kanske men 2-8 stycken låter konstigt om man nu inte har kontor där!
Citera
2025-02-06, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
Läst alla dom 500 sidorna i stora tråden om dådet.

Ingen har än skrivit att man känner en enda person utav dom avlidna....Inte en granne, bekant, vän....

Normala, chockade människor går inte in på flashback och skryter om att de känner en av de avlidna. De har sin sorg att bearbeta.
Citera
2025-02-06, 07:53
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Skolskjutningen i Sandy Hook 2012 där 26 elever ska ha dödats omgärdades av massa rykten och konstigheter.
Bilder på dom döda barnen visade sig varit flygbladsbilder för alla möjliga händelser runt om i världen, föräldrar som agerade märkligt osv. Det verkade som att barnen inte funnits alls helt enkelt.
M.a.o var kontentan att det egentligen inte skett några mord, att allt var ett iscensatt skådespel.
Om det stämmer vet jag inte dock.

Det stämmer. Alla skolskjutningae i USA är fake. De ska ta ifrån dim vapnen. Det finns sidor med "crisis actors" . Det finns tom en .Gov sida. Dessa B skådisar har varit med på flera skolskjutningar. Även i andra länder. Vad är oddsen för det ?

Julmassakern på Drottninggatan var fake och planerad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in