Citat:
Ursprungligen postat av
PR400
Ja, det känns ju nästan som att någon där uppe (eller nere) på tingsrätten har haft en spåkula och redan förutsett utgången.
Kanske var det därför ingen kände för att låsa in honom eller så är det bara en extremt mild variant av "vi får väl se vad som händer" metoden

.
Men visst är det spännande?
Som en juridisk thriller där alla redan har gissat slutet men ändå sitter och väntar på att det ska visas på bioduken imorgon.
Popcorn, någon?
Eftersom det är uppenbart att han är oskyldig om man klarar av att se på det objektivt så insåg självklart tingsrätten också att det inte skulle hålla i högre instans, idag har tydligen rättvisa skipats, synd att den lögnaktiga hyndan inte blir inlåst för falsk tillvitelse dock