Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Jag gissar också att det är "många" som anser att de ägde tjejen även när det var slut, men jag gissar att de flesta inte gör det utan kan se nyktert på situationen.
Din fantasi är inte hennes verklighet.
"I dina öron" har inget med hennes verklighet att göra.
Menar du Hamilkar så beskrev han hur rätten hade bias mot kvinnan. Det är inte okej.
Inte en dugg normal fråga vill jag påstå. Det normala är att frivilliga ligg stannar mellan parterna, det behöver man inte ens fråga om.
Nej hon är Viking fysiskt överlägsen hon är judomästare, att tro på att hon skulle delta aktivt av rädsla utan att det fanns minsta anledning till rädslan är så korkat att tro på att klockorna stannar det är därför ni kallas sekten MÄHÄ för ni bortser helt från sunt förnuft fakta och logik. All tillgänglig fakta talar för att Viking är oskyldig det enda som talar för att han är skyldig är en krystad anklagelse och hörsägen från vänner som hört samma anklagelse det borde aldrig ens gått till åtal.
Nej det är extremt lösaktigt att direkt börja knulla runt för att man tar en kort paus med sin pojkvän och de allra flesta killar vill inte ha en sån slampa och jag förstår att hon ångrar att hon släpper till så lätt om hon vill ha tillbaka sitt ex, att då försöka förstöra livet för en oskyldig med en falsk anmälan är däremot inte rätt
Jo det är en normal fråga vet inte vilken värld du lever i men snack om vem som legat med vem är vanligt bland tonåringar din dumme fan.
Jo min "fantasi" är verkligheten, det var därför en enig hovrätt frikände honom haha tack för det självmålet.
Nej tingsrätten hade bias för kvinnan och köpte hennes osannolika saga precis som ett fåtal i tråden gjort, vi som liksom hovrätten klarar av att se på det objektivt insåg snabbt att någon våldtäkt inte ägt rum.
Tack och lov så minskar ju risken för att hon falskanmäler fler killar nu när hon inte fick något skadestånd den äckliga hyndan