Citat:
Om signaturen "SnakePlisssken" istället för sina vanliga falska anklagelser och förljugna argument bemöter vad jag faktiskt skriver, så kanske det går lite bättre för honom i diskussionen.Det har vi redan diskuterat - eller hur… och då visade jag ju med källor att det var ytterst osannolikt att en läkare på den tiden skulle stöta på dödskjutna personer att analysera mer än ytterst sporadiskt. Och du misslyckades fullständigt (försökte du ens?) att belägga ditt påstående de om motsatsen.
Så problemet är inte vad jag ifrågasätter utan varför du påstår saker utan att ha belägg?
Eller som man också kan uttrycka det - varvar ljuger du när du vet att du inte har belägg för det du skriver?
Så problemet är inte vad jag ifrågasätter utan varför du påstår saker utan att ha belägg?
Eller som man också kan uttrycka det - varvar ljuger du när du vet att du inte har belägg för det du skriver?
Förutsatt att han har ett ärligt uppsåt med sitt deltagande i denna, vill säga.
Dvs, jag skriver att det skedde ca 150 mord i Dallas 1963 och länkar till min källa.Om nu signaturen "SnakePlisssken" har specifika invändningar mot något av ovan så går det bra att lägga ut texten och förklara varför.
Jag skattar därpå andelen mord med skjutvapen till låt säga, 2 av 3 = ca 100 stycken.
Jag skattar därpå andelen avlidna av skottskador till låt säga 1 av 2, vilket ger ca 200 skottskadade per år allt som allt (hittade iofs nu en studie gjord i D.C. som visar en 'case fatality ratio of 33%' = 1 av 3 = 300 skottskadade per år.).
Jag lägger till ytterligare skottskadade från omgivande landsbygds-countyn, men utan att skatta antal.
Jag skattar slutligen den genomsnittliga behandlingstiden innan utskrivning till ca 1 vecka.
Att det här sammantaget ger att det dygnet runt året runt behandlades skottskadade i Parkland Memorial, 1963.
Vilket ska ställas mot att de två ledande obducenterna i Bethesda helt saknade utbildning i forensisk patologi och aldrig hade obducerat någon med skottskador + att den enda närvarande forensiska patologen anslöt sig till obduktionen först en timma efter att den inleddes, inte hade deltagit i någon obduktion de senaste två åren, samt blev 'bestulen' på sina originalanteckningar (forensic evidence) omedelbart efter avslutad obduktion.
Och jo, jag går för närvarande igenom min litteratur med luskam för att hitta de källor jag VET finns där.
Lugnt och fint.
Senast redigerad av onopono 2025-02-01 kl. 22:32.
Senast redigerad av onopono 2025-02-01 kl. 22:32.