2025-01-31, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pretentiousmouse
Och nu har hon lagt upp på stories ett lynggaard-halsband för 57 papp (senaste kollektionen, finns fortf på deras hemsida). Hon saknar definitivt inte pengar iaf.
Funderar om den där bilden på halsbandet i stories kan vara smygreklam/spons? Eller är det sån status att äga något från Lynggard att hon lägger 57 000 på det??
Citera
2025-01-31, 14:07
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretentiousmouse
Och nu har hon lagt upp på stories ett lynggaard-halsband för 57 papp (senaste kollektionen, finns fortf på deras hemsida). Hon saknar definitivt inte pengar iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Funderar om den där bilden på halsbandet i stories kan vara smygreklam/spons? Eller är det sån status att äga något från Lynggard att hon lägger 57 000 på det??
Ja, troligen utlånat/fått av företaget. Hon gjorde ett stort ”samarbete” med (= reklam för) företaget förra året. Fast visst, hon lär ju ha råd att köpa ett halsband för 57 000 också. På samma bild har hon en ring som verkar kosta 21 000. (Ej säker, företaget i fråga repostade och nämnde ringens namn men jag tycker inte det riktigt ser ut som den nämnda. Men om det nu är den kostar den iaf det.)
Citera
2025-01-31, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Instämmer! Och det är först nu jag fattar att hon så ofta åker till Köpenhamn för att hon sponsras av Snälltåget och Welcome Copenhagen. Dags o skaffa spons till Helsingfors el Oslo för att ge lite variation i bloggen...?

(Ps.Man kan göra en schysst espresso utan dyr ful dundermaskin, med bara en vanlig billig pressokanna)!

Skriver hon ut i blogg/på insta att hon sponsras eller om det är samarbete? Genuint nyfiken, jag undviker att gå in på bloggen pga vill inte bidra till den huvudlösa konsumtionen (även om jag läser ibland pga självskadebeteende eller nåt).
Citera
2025-01-31, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ryssfemm
Skriver hon ut i blogg/på insta att hon sponsras eller om det är samarbete? Genuint nyfiken, jag undviker att gå in på bloggen pga vill inte bidra till den huvudlösa konsumtionen (även om jag läser ibland pga självskadebeteende eller nåt).

Hon gör reklam för Snälltåget och Visit Copenhagen (inte skrev Welcome Copenhagen som jag skrev fel) på Instagram.
Citera
2025-01-31, 17:56
Medlem
Citat:
Hon gör reklam för Snälltåget och Visit Copenhagen (inte skrev Welcome Copenhagen som jag skrev fel) på Instagram.

Alright! (Använder ej insta annars hade jag kollat själv)
Citera
2025-01-31, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Ja, troligen utlånat/fått av företaget. Hon gjorde ett stort ”samarbete” med (= reklam för) företaget förra året. Fast visst, hon lär ju ha råd att köpa ett halsband för 57 000 också. På samma bild har hon en ring som verkar kosta 21 000. (Ej säker, företaget i fråga repostade och nämnde ringens namn men jag tycker inte det riktigt ser ut som den nämnda. Men om det nu är den kostar den iaf det.)
Bilden på halsbandet är liksom så "slumpmässigt" fotad och utlagd så det känns som något slags spons.
Edit: såg nu att det är en svagt synlig länk på bilden nere till vänster, så helt klart någon form av samarbete. Undrar vad Bloggbevakning skulle säga om detta.
Senast redigerad av Fridafogel99 2025-01-31 kl. 18:56.
Citera
2025-01-31, 19:59
Medlem
Vet att hon kallat sig "ambassadör" för smyckesmärket tidigare i alla fall. Väldigt luddigt, men det betyder antagligen att man kan visa upp utan att säga att det är reklam och dra in en jävla massa pengar på regelbunden basis.
Citera
2025-01-31, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
57 tusen?!?! Ok alla upphör genast med att gå in på hennes blogg och Instagram NU.

Haha! som om ni skulle klara det?! Elsa verkar ha alldeles för stor betydelse för er i era liv. Källa: Den här tråden.
Citera
2025-01-31, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cockatrise
Haha! som om ni skulle klara det?! Elsa verkar ha alldeles för stor betydelse för er i era liv. Källa: Den här tråden.

Denna tråd är 76900 ggr roligare än kommentarerna i hennes blogg.( Och själva bloggen!) Tror att flera med mig inte följer henne på insta el bloggen,m gärna läser diskussionen om t.ex hennes senaste svindyra kappa,och tittar in på hennes blogg för o se hur den ser ut...! Men tror vi alla klarar oss alldeles utmärkt även om hon lägger ned sin blogg imorgon!
Citera
2025-02-01, 00:21
Medlem
Citat:
Denna tråd är 76900 ggr roligare än kommentarerna i hennes blogg.( Och själva bloggen!) Tror att flera med mig inte följer henne på insta el bloggen,m gärna läser diskussionen om t.ex hennes senaste svindyra kappa,och tittar in på hennes blogg för o se hur den ser ut...! Men tror vi alla klarar oss alldeles utmärkt även om hon lägger ned sin blogg imorgon!

Det är precis det jag menar. Jag tror inte att NÅN av er klarar av att vara utan den här tråden, och då krävs det ändå att åtminstone en av er läser bloggen (handen på hjärtat, ni alla gör det ändå, eller hur) och sen kastar sig hit för uppmärksamhet.
Och för vad? xx sidor om att ni tycker hon är tjock?! Det här är så misogynt att man baxnar.
Citera
2025-02-01, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cockatrise
Det är precis det jag menar. Jag tror inte att NÅN av er klarar av att vara utan den här tråden, och då krävs det ändå att åtminstone en av er läser bloggen (handen på hjärtat, ni alla gör det ändå, eller hur) och sen kastar sig hit för uppmärksamhet.
Och för vad? xx sidor om att ni tycker hon är tjock?! Det här är så misogynt att man baxnar.

Tro vad du vill! Du skriver ju själv här för uppmärksamhet.
(Jag tycker inte hon är tjock).
Citera
2025-02-01, 08:38
Medlem
Citat:

Åh drömmen att hon skulle lägga ner bloggen. Men det kommer ju aldrig att hända tyvärr…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in