2024-03-25, 13:52
Medlem
Råkade se Elsas matbord på foto i Sandra Bs blogg. Om det är så de behandlar alla sina möbler förstår jag varför de byter ut dem ofta.
Citera
2024-03-25, 22:04
Medlem
RayOfLights avatar
Vad tror ni om Elsas och Sofias nya grej att ta betalt för guider? Nu en för påsken (podd + nyhetsbrev). Jag är lite tveksam, men de kanske har en tillräckligt stor fanbase som vill veta hur de pyntar och lagar mat?
Citera
2024-03-25, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherry-ames
Råkade se Elsas matbord på foto i Sandra Bs blogg. Om det är så de behandlar alla sina möbler förstår jag varför de byter ut dem ofta.

Vilket inlägg är detta?
Citera
2024-03-25, 22:37
Medlem
plommonstups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Vad tror ni om Elsas och Sofias nya grej att ta betalt för guider? Nu en för påsken (podd + nyhetsbrev). Jag är lite tveksam, men de kanske har en tillräckligt stor fanbase som vill veta hur de pyntar och lagar mat?

Här kommer en snabbguide: Tänk krispigt, tänk beige, tänk drömmigt, tänk pasta. Ta-daa! Ni har just sparat x antal hundra spänn.
Citera
2024-03-25, 23:04
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plommonstup
Här kommer en snabbguide: Tänk krispigt, tänk beige, tänk drömmigt, tänk pasta. Ta-daa! Ni har just sparat x antal hundra spänn.
😂😂😂
Citera
2024-03-25, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Vilket inlägg är detta?

3-4 inläggs sedan. 24 Bilder från vardagen.
Citera
2024-03-26, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
3-4 inläggs sedan. 24 Bilder från vardagen.

Är inlägget med skärmdumpar. Från Elsas senaste fest. Bordet ser verkligen förjävlig ut.
Citera
2024-03-26, 09:01
Medlem
Ouch vilken känga Billgren, Wood och alla bantande influencers fick i Frida Lund och Klara Doktorows senaste poddavsnitt. Hade varit intressant om de svarade på den kritiken (med annat än ”jag tränar för min hälsa”).
Citera
2024-03-26, 09:05
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av convey
Ouch vilken känga Billgren, Wood och alla bantande influencers fick i Frida Lund och Klara Doktorows senaste poddavsnitt. Hade varit intressant om de svarade på den kritiken (med annat än ”jag tränar för min hälsa”).
Vad handlade det om?
Citera
2024-03-26, 11:05
Medlem
Mötte Elsa på Söder, hennes korta jeanskjol i omlott, fr Arket antagligen, är verkligen muskort! Slutade direkt under rumpan. Måste va skitkallt så här års med kort jacka dessutom. Är det verkligen snyggt? Eller är det bara för att se "parisisk" ut eller för att få visa att hon fått smalare ben.
Citera
2024-03-26, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus
Vad handlade det om?

Om hur smala alla var på mama-galan och förfesten innan. ”Folk har rasat i vikt och så hävdar de att de lagt om livet”, ”det enda alla nysmala gör är att stå konstigt på bilder och visa sig från sidan så man ser att magen inte står ut”, ”de flesta som rasar i vikt börjar ösa ut bilder på sig själva för att de är nöjda och vill höra hur duktiga de är” är några lösryckta citat.

Men Frida för ett långt och bra resonemang om detta samt alla ”kommentera inte min kropp”-kommentarer som är svaret när följare reagerar och undrar. Hon anser att hon själv är en del av problemet (vilket jag inte alls håller med om då hennes bilder är mer naturliga och utan den där ätstörda estetiken)
Citera
2024-03-26, 13:01
Medlem
Sardinbruss avatar
Roligt i Sonja Hedstrands debattartikel Reformera konstakademien! i senaste numret av Konstnären:

"Vidare hyr de ut de fina gamla ateljéerna till priser som knappt någon konstnär kan betala. Därför sitter nu istället en kändisinfluencer i detta konsthistoriska palats och babblar på sociala medier om sitt ointressanta lyxliv, sitt smink och sina dyra luncher. Ateljén framstår som en rikemanslekstuga för selfies."
Senast redigerad av Sardinbrus 2024-03-26 kl. 13:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in