2025-01-31, 01:18
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Det är väl fortfarande ingen som slagits ut från någon av gårdarna - utöver de tre som lämnat frivilligt?

Nä ingen har åkt ut ännu.

Fan vilken översittare Nathalie är alltså haha, hon tror att hon är bäst och vet bäst när det egentligen är precis tvärtom. Nathalie blev ju t.o.m underkänd när hon var storbonde så dom inte fick någon belöning.
Citera
2025-01-31, 02:16
Medlem
Puma006s avatar
Årets säsong har mest känts som ett bygg/inredningsprogram. Redigerarna verkar också haft det tråkigt. I gårdagens avsnitt när katten gäspade, då lades det in effektljud.

Dagens avsnitt:
Äntligen börjar folk störa sig på andra.

Verkar bli hel del drama nästa vecka.
Citera
2025-01-31, 07:44
Medlem
Snickare?

Åh lägger varken taket med lutning som Wincent ville, eller lägger plankorna rätt..

Känns som att han medvetet förstör?

Jag är ingen snickare, men lite sunt förnuft förklarar hur det ska vara.
Citera
2025-01-31, 08:15
Medlem
JohnClays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Vad är rörigt? Det avsnittet på TV är ett sammandrag av torpetavsnitten som visats under veckan på tv4play helt enkelt. Så dom som ser det på TV missar tyvärr en del som klipps bort.

Tror inte de missar något. Tar du fyra torpet-avsnitt och plockar bort alla inledningar om tidigare avsnitt och teasers om nästa avsnitt så blir det typ lagom till 60 min.
Citera
2025-01-31, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuppis
Snickare?
Åh lägger varken taket med lutning som Wincent ville, eller lägger plankorna rätt..
Känns som att han medvetet förstör?
Jag är ingen snickare, men lite sunt förnuft förklarar hur det ska vara.
Obegripligt att båda gårdarna blev godkända.
- Myggnätsramar som inte passar
- tak utan avrinning
- getstängsel som inte är sträckt
- monogram som inte är monogram
Citera
2025-01-31, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnClay
Tror inte de missar något. Tar du fyra torpet-avsnitt och plockar bort alla inledningar om tidigare avsnitt och teasers om nästa avsnitt så blir det typ lagom till 60 min.

60min utan reklam och inreon m.m.
Men då det sänds på TV är det ju reklam o s.v så det blir max 45min effektivt, så än hur det är så blir det mindre viasat på tv
Citera
2025-01-31, 13:14
Medlem
PingPongZongs avatar
Till utseendet så är Jonna väldigt lik Greta Thunberg. https://www.msn.com/sv-se/noje/k%C3%...en/ar-AA1y8frB
Citera
2025-01-31, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Till utseendet så är Jonna väldigt lik Greta Thunberg. https://www.msn.com/sv-se/noje/k%C3%...en/ar-AA1y8frB
Mikael kan väl inte vara snickare om han verkligen är det så måste han väl skämmas över sina byggen. Någon som vet vad det är för företag han har ?
Citera
2025-01-31, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Mikael kan väl inte vara snickare om han verkligen är det så måste han väl skämmas över sina byggen. Någon som vet vad det är för företag han har ?
Byggfirman lär ju konka nu med tanke på hur usel han är
Citera
2025-01-31, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Nathalie är en riktigt sexig kvinna nått med hennes bestämda attityd bidrar en hel del också.

Scenen med oljan i rummet och scenen när dom blir utfrågade av Anna Brolin måste vara bland det roligaste jag sett någonsin i farmen "Magics" blick efteråt säger allt.

F.ö värdelöst när dom delat upp gårdarna enligt mig, bättre att köra samma koncept som förut med bara en gård och sen torpet där jokrar befinner sig. Antar att gårdarna kommer slås ihop snart?
Läste någon artikel om Nathalie gällande märket på halsen, hon mena på att de va smuts.
Hon har andra kläder som täcker halsen vid inspelning med en scen såg man att märket blivit mindre.
Ja tror garanterat att Robert pillat en del på hennes kropp.
Hade jag suttit i soffan med min sambo & sett allt, olivoljan, hur Robert och hon beter sig mot varandra, han ligger på en kudde mellan hennes ben och blir smekt i håret. Nä fyfan
Citera
2025-01-31, 18:08
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrcontinen123
Läste någon artikel om Nathalie gällande märket på halsen, hon mena på att de va smuts.
Hon har andra kläder som täcker halsen vid inspelning med en scen såg man att märket blivit mindre.
Ja tror garanterat att Robert pillat en del på hennes kropp.
Hade jag suttit i soffan med min sambo & sett allt, olivoljan, hur Robert och hon beter sig mot varandra, han ligger på en kudde mellan hennes ben och blir smekt i håret. Nä fyfan
Sugmärken var häftigt att ge varandra i tonåren, att gå omkring med det som vuxen är som att visa att hon har hånglat och får chansen att visa upp det i ett tv-program. Men ingen av dem är väl mognare är en 16-åring.

Och Robert då, ligger med huvudet i hennes knä.
Citera
2025-01-31, 19:28
Medlem
Gaggmarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luktenavroev
Vincent kom inte personligen till Lill ängen med uppdragen till storbonden. Undra varför?

Som tittare tycker jag också att det blir rätt osammanhängande, men jag gissar att det är en effektivitetslösning som produktionen fått ta till på grund av att det är jävligt långt mellan Norra Brandstorp (Farmen) och Lillängen (Torpet).

Ett annat exempel rörande avståndet är ju att Wincent måste använda sig av två traktorer – en vid vardera inspelningsplats – så att han själv kan åka bil däremellan (precis på samma sätt som deltagarna skjutsas fram och tillbaka då dom ska tävla mot varandra eller byta boende).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in