Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-30, 19:41
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Är det ingen som har reflekterat över att taket på vindskyddet är helt åt helvete?
Nej

Vad ska dom med ett vindskydd till? när man kan bo inne i Farmen
Citera
2025-01-30, 19:41
Medlem
När det regnar, stannar vattnet på det på tvären snickrade taket.
Citera
2025-01-30, 19:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
När det regnar, stannar vattnet på det på tvären snickrade taket.
Har vi en neurotisk ex-snickare i tråden som är helt på tvären
Citera
2025-01-30, 19:43
Medlem
Wincent kommer att ha synpunkter på det
Citera
2025-01-30, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nej

Vad ska dom med ett vindskydd till? när man kan bo inne i Farmen
Djuren som tar skydd från regnet vill nog inte att det regnar in på dem?
Citera
2025-01-30, 19:49
Medlem
Vore jag Wincent, skulle jag bli arg!
Godkänner W det där, så vet i fan!
Citera
2025-01-30, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Okay då, jag ser den bonusscenen nu, oj vad hemskt! dom andra tycker detsamma men sa inte ordet skit utan raljerade bara, eftersom hans whinande fortsatte behövde hon ju tala klarspråk sedan när han ska välja kämpar så har han mage att säga "Vi kan inte bara tänka med hjärtat, utan tänka lite hjärna" så länge det inte rör trolldegsgröten som den berömkåta fan inte kan hålla varm på spisen

Jag kan ogilla att Sofia var otrogen mot mig när hon sa "Vad är det för snyggingar som kommer"
i gårdagens episod, den blonde gubben (ena drängen) med världens bredaste käkar är inte ens snygg
Du verkar främst sexuellt frustrerad
Citera
2025-01-30, 19:57
Medlem
lunarluddes avatar
Nathalie är en riktigt sexig kvinna nått med hennes bestämda attityd bidrar en hel del också.

Scenen med oljan i rummet och scenen när dom blir utfrågade av Anna Brolin måste vara bland det roligaste jag sett någonsin i farmen "Magics" blick efteråt säger allt.

F.ö värdelöst när dom delat upp gårdarna enligt mig, bättre att köra samma koncept som förut med bara en gård och sen torpet där jokrar befinner sig. Antar att gårdarna kommer slås ihop snart?
Senast redigerad av lunarludde 2025-01-30 kl. 20:00.
Citera
2025-01-30, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Nathalie är en riktigt sexig kvinna nått med hennes bestämda attityd bidrar en hel del också.

Scenen med oljan i rummet och scenen när dom blir utfrågade av Anna Brolin måste vara bland det roligaste jag sett någonsin i farmen "Magics" blick efteråt säger allt.

F.ö värdelöst när dom delat upp gårdarna enligt mig, bättre att köra samma koncept som förut med bara en gård och sen torpet där jokrar befinner sig. Antar att gårdarna kommer slås ihop snart?
Det är väl fortfarande ingen som slagits ut från någon av gårdarna - utöver de tre som lämnat frivilligt?
Citera
2025-01-30, 23:31
Medlem
Orättvist att Lillängen fick sina arbetsuppgifter på ett papper medan Norra Brandstorps storbonde måste komma ihåg vad Vincent sade.

Om storbondern Jesper; ja, han tål verkligen inte den minsta kritik.
Citera
2025-01-30, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Orättvist att Lillängen fick sina arbetsuppgifter på ett papper medan Norra Brandstorps storbonde måste komma ihåg vad Vincent sade.

Om storbondern Jesper; ja, han tål verkligen inte den minsta kritik.
Både för och nackdelar att bara få det på papper. Dom kunde inte fråga om det dom var osäkra på, som vad ett monogram är t.ex. 😆
Citera
2025-01-31, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Är det hon blonda? Jag e helt med på noterna i sådana fall. Väldigt snygg
Hon var snygg fram till det att hon klädde av sej till bikini och att man såg att det var tatueringar över hela jävla kroppen.... :-(
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in