2025-01-30, 12:21
Medlem
KulStyvings avatar
Är den gripne GM den som höll i vapnet, är det uppklarat? Var har vapnet tagit vägen?
Citera
2025-01-30, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Zamzam satt misstänkt för mordet på maysams bror....
Okej kanske så att maysam ligger bakom detta
Citera
2025-01-30, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocobutter
nej, foxtrot ligger bakom
Citera
2025-01-30, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocobutter
Maysem hahaha e du seriös?
Citera
2025-01-30, 13:32
Medlem
mirosas avatar
Hämnd för att Negro blev skjuten i Malmö? Dido kanske hade ett finger med i spelet där.
Citera
2025-01-30, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Hjälp att peka vi ut BO? Fått uppdraget via mobilapp? Skytten verkar ju smått förvirrad, med noll planering eller konsekvenstänk.

Jag har det fortfarande öppet att det kan vare fel Person där på Aftonbladet som haffas
Ingen expert på beteendevetenskap
Men säg att Bongo Kommer västerifrån Slutat jobbet lämnat ut mat Foodora heter det väl
skall med tåget lite sent ute

Närmar sig dörren Pang pang pang pang
Där sprack Bongos tidsplan + actionplan
vad är ett normalt beteende det vet vi från Filmer från andra ställen man ser till att kasta sig i skydd
Lägga på en spurt avlägsna sig från Platsen skeendet
Det är nära till hands dra norrut han skall fortfarande med tåget .Så att han springer är mot denna bakgrunden inget konstigt det finns det säkert 10 ytterligare som gör ..
Om jag har förstått det rätt så skall han passera över bron strax söder om Tingsrätten
Det är inte 100 % Skyltat där Senast jag var där
Sent ute kan man mycket väl rusa ner på fel perrong

Tjejen ser Bongo .Ropar till Snuten --- " EN neger Springer därborta ser stressad Ut "

Ja det är han ju stressad Bongo Håller på missa tåget skjuts skarpt
Men den snuten med sina Zigenarlistor "Profiling " heter det väl Då haffar dem ju Bongo Brottar ner
Det är Negern .Det kan ju vara rätt och det kan vara fel på samma sätt Zigenarelistan hade Sociologisk Adekvans
Så verkar det vara att svartskallar i " Orten " stoppas oftare .Visst kan var rätt
Men återigen säg att det finns 10 st som Springer i olika riktningar likt en Biljard sprängning .
Jag blev inte förvånad om snuten satte efter Negern .Kanske tom, rationellt med tidsrestriktioner
Inte tid stå klia sig i Nacken Såhär brukar det vara Rätt eller Fel
Bara en Känsla men jag tyckte han såg Undrande ut på Aftonbladet Filmen negern ..

" Cool Under Pressure " typ vadfan händer här NU
Det var inte så att Polismannen spanade brett just där : Men detta är bara en känsla ett inspel
Kan mycket väl vara rätt " Neger "

Men dem letar efter en annan tycker det känns konstigt skall vara 2 stycken på platsen MEN OK kan finnas skäl samt kan finnas teknisk bevisning
Citera
2025-01-30, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirosa
Hämnd för att Negro blev skjuten i Malmö? Dido kanske hade ett finger med i spelet där.
Jag funderade på ifall det skulle kunna vara hämnd för mordet på negros bror? SKyttarna var väl från malmö? Kanske denne var inblandad där
Citera
2025-01-30, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g11
nej, foxtrot ligger bakom
Verkligen inte. Och det tror du för att? Reportern sa det? Utan några belägg. Är du aldrig källkritisk
Citera
2025-01-30, 14:11
Medlem
Citat:
Verkligen inte. Och det tror du för att? Reportern sa det? Utan några belägg. Är du aldrig källkritisk
så vem ligger bakom? foxtrot gick ut o dissa på insta direkt efter mordet
Citera
2025-01-30, 14:18
Medlem
Har det hittats något vapen?
Citera
2025-01-30, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g11
så vem ligger bakom? foxtrot gick ut o dissa på insta direkt efter mordet
Tror också fox ligger bakom, pga zamzams samröre med 🍓. Och även jag har sett rävkonton håna honom efter.
Även att räv farbrorn blev klippt direkt efter tycker jag tydligt talar för att dom låg bakom detta
Citat:
Men du verkar säker på din sak, hur vet du att det ’verkligen inte’ är dom?
Senast redigerad av splir0n 2025-01-30 kl. 15:04.
Citera
2025-01-30, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenJa
Jag har det fortfarande öppet att det kan vare fel Person där på Aftonbladet som haffas
Ingen expert på beteendevetenskap
Men säg att Bongo Kommer västerifrån Slutat jobbet lämnat ut mat Foodora heter det väl
skall med tåget lite sent ute

Närmar sig dörren Pang pang pang pang
Där sprack Bongos tidsplan + actionplan
vad är ett normalt beteende det vet vi från Filmer från andra ställen man ser till att kasta sig i skydd
Lägga på en spurt avlägsna sig från Platsen skeendet
Det är nära till hands dra norrut han skall fortfarande med tåget .Så att han springer är mot denna bakgrunden inget konstigt det finns det säkert 10 ytterligare som gör ..
Om jag har förstått det rätt så skall han passera över bron strax söder om Tingsrätten
Det är inte 100 % Skyltat där Senast jag var där
Sent ute kan man mycket väl rusa ner på fel perrong

Tjejen ser Bongo .Ropar till Snuten --- " EN neger Springer därborta ser stressad Ut "

Ja det är han ju stressad Bongo Håller på missa tåget skjuts skarpt
Men den snuten med sina Zigenarlistor "Profiling " heter det väl Då haffar dem ju Bongo Brottar ner
Det är Negern .Det kan ju vara rätt och det kan vara fel på samma sätt Zigenarelistan hade Sociologisk Adekvans
Så verkar det vara att svartskallar i " Orten " stoppas oftare .Visst kan var rätt
Men återigen säg att det finns 10 st som Springer i olika riktningar likt en Biljard sprängning .
Jag blev inte förvånad om snuten satte efter Negern .Kanske tom, rationellt med tidsrestriktioner
Inte tid stå klia sig i Nacken Såhär brukar det vara Rätt eller Fel
Bara en Känsla men jag tyckte han såg Undrande ut på Aftonbladet Filmen negern ..

" Cool Under Pressure " typ vadfan händer här NU
Det var inte så att Polismannen spanade brett just där : Men detta är bara en känsla ett inspel
Kan mycket väl vara rätt " Neger "

Men dem letar efter en annan tycker det känns konstigt skall vara 2 stycken på platsen MEN OK kan finnas skäl samt kan finnas teknisk bevisning

Litet svårt att läsa det du skriver, men jag tyckte som du att killen som haffades av polis såg undrande ut och han verkade foglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in