Citat:
Det är många som kommer med diverse påståenden om AI.
Jag är inte någon expert, men det finns några grundläggande principer.
Om vi ponerar att dumpen skulle ha den tekniska kunskapen att införskaffa sig en AI-modul som inte har några förprogrammerade restriktioner, vilket jag inte för en sekund tror att dom har.
Så är en ganska beklämmande faktor för vederbörande att, för få en AI-modul att göra det du vill att den ska göra, så måste du TRÄNA den på sånt material.
Med andra ord, om du påstår dig ha en AI som kan generera fram en viss typ av bilder, så måste du ha TRÄNAT den på en databas av sånna typer av bilder.
Du kan såklart leta upp en AI som redan är tränad på att göra det du vill att den ska göra, vilket när det kommer till att skapa bilder på hundar och katter förmodligen inte är speciellt svårt. Men att hitta en AI tränad att skapa BP, hittar du nog inte på den ljusa delen av internet.
Jag är inte någon expert, men det finns några grundläggande principer.
Om vi ponerar att dumpen skulle ha den tekniska kunskapen att införskaffa sig en AI-modul som inte har några förprogrammerade restriktioner, vilket jag inte för en sekund tror att dom har.
Så är en ganska beklämmande faktor för vederbörande att, för få en AI-modul att göra det du vill att den ska göra, så måste du TRÄNA den på sånt material.
Med andra ord, om du påstår dig ha en AI som kan generera fram en viss typ av bilder, så måste du ha TRÄNAT den på en databas av sånna typer av bilder.
Du kan såklart leta upp en AI som redan är tränad på att göra det du vill att den ska göra, vilket när det kommer till att skapa bilder på hundar och katter förmodligen inte är speciellt svårt. Men att hitta en AI tränad att skapa BP, hittar du nog inte på den ljusa delen av internet.
Om jag förstod det rätt så är det väl bilder som dom har använt AI för nytt ansikte. Ord klyveri, jag gillar dumpen men hatar lögner. Blev otroligt besviken över impulskontrollen och det luktade skumt långt innan men redan där blå nekades det till det sista.
Jag hatar pedofiler men det är skillnad på att runka igång någon som är helt tappad med en massa egg. Att chata med fiskarna måste vara som en våt dröm för dom då dom ger dom precis vad dom vill ha. Dom är äckliga men dom är även sjuka många av dom.
Tyvärr försvinner dom riktiga gäddorna i det stora stimmet dom jagar. Om nu Aschberg är så äcklig och peddo som alla säger ta han då. Jag tycker ingen ska ha eller sprida BP oavsett om det är i ett gott syfte.