2026-01-22, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eittol
Bevis finns väl inte....Men om man ska tro henne själv så har hon själv delat uppgifter från sin läkare om att hon är så kallat palliativ efter massivt återfall av mycket aggressiv cancer. Palliativ innebär som vi vet att ingen bot längre är möjlig. Trots det tigger hon pengar till en behandling utomlands under falska förespeglingar att det ska kunna rädda hennes liv vilket är omöjligt om hon har talat sanning om diagnosen, återfallet och läkarens bedömning om palliativ...

Fast bara för att det i Sverige bedöms att ge palliativ vård betyder det inte att det inte finns mer att göra, bara för att man väljer att inte göra mer här kan det finnas behandlingar utomlands som kan hjälpa.
Känner en personligen som gjort samma sak och inte längre har en "dödsdom" på sig.
Citera
2026-02-07, 11:19
Medlem
TwinkleSmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Hävdar du att vid påstådd icke polisiär god avsikt är det legalt att konsumera barnporr?

Saras erkännande: https://imgur.com/a/DkQmXE0

Hej. finns det en annan länk till detta klipp där ljudet finns kvar?

För mig så har inte videon ljudet kvar på imgur.
Citera
2026-02-07, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwinkleSmash
Hej. finns det en annan länk till detta klipp där ljudet finns kvar?

För mig så har inte videon ljudet kvar på imgur.

Tror bara ljudet är mutat för dig, testa och höja volymen i spelaren, funkade för mig.
Citera
2026-02-07, 11:47
Medlem
TwinkleSmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LallPelle
Tror bara ljudet är mutat för dig, testa och höja volymen i spelaren, funkade för mig.

Njae, högtalarikonen är "gråad" för mig och överkryssad.. Kan inte ändra volym på den

https://imgur.com/a/EpTv1mp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in