2025-01-28, 13:35
Medlem
Skärbräda för 12 000 kan tyckas vara dyrt men räknar man pris per kvadratcentimeter blir det ändå rimligt eller hur? Ryms mycket plock på den brädan, världen största dessutom!
Citera
2025-01-28, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellan38
Skärbräda för 12 000 kan tyckas vara dyrt men räknar man pris per kvadratcentimeter blir det ändå rimligt eller hur? Ryms mycket plock på den brädan, världen största dessutom!
Omg vilket spontanköp!
Citera
2025-01-28, 15:24
Medlem
Citat:

Och använder man den 24 000 ggr kostar ju det bara 50 öre per gång,ett fynd!
Citera
2025-01-28, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Den var väldigt fin, men priset, hjälp! Utgår ifrån att det är mycket god kvalitet och snittet är ju klassiskt så kanske ändå värt att lägga pengarna på om man har råd och den håller resten av livet.
I samma inlägg visar hon ju upp ytterligare en ny och tämligen hemsk.
https://www.flickr.com/photos/elsabillgren/54281942582/in/photostream/
Den kostade iaf ”bara” 2790 kronor…
Second hand-kappan från By Malene Birger (jättedyr i original och säkert dyr även second hand) köpte hon väl också denna vinter? Så 3 nya ytterkappor på en säsong, starkt jobbat Elsa…
Men, ärligt talat: hade jag varit lika rik som Elsa hade jag troligen också köpt lika mycket kläder som hon.
.
Det lustiga är att när hon köper något vintage som den vita pälskappan i Köpenhamn berättar hon väldigt utförligt hur köpet gått till. Men när hon köper helt nytt som den beige 70-talskappan från Arket och den här svarta kappan så nämner hon inte nyinköpen alls. Hon underskattar sina följare som har stenkoll på hennes garderob och lägger märke till varenda köp.
Citera
2025-01-28, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Det lustiga är att när hon köper något vintage som den vita pälskappan i Köpenhamn berättar hon väldigt utförligt hur köpet gått till. Men när hon köper helt nytt som den beige 70-talskappan från Arket och den här svarta kappan så nämner hon inte nyinköpen alls. Hon underskattar sina följare som har stenkoll på hennes garderob och lägger märke till varenda köp.

Ja, visst är det märkligt att hon försöker lura oss, vi är ju experter på att nagelfara och kritisera andra. Ingen kan lura oss, thank God for Flashback!
Citera
2025-01-28, 18:39
Medlem
Citat:
Ja, visst är det märkligt att hon försöker lura oss, vi är ju experter på att nagelfara och kritisera andra. Ingen kan lura oss, thank God for Flashback!
Naturligtvis försöker hon inte "lura" sina följare, men helt klart är hon selektiv om vilka köp hon outar eller tiger om.
Citera
2025-01-28, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Naturligtvis försöker hon inte "lura" sina följare, men helt klart är hon selektiv om vilka köp hon outar eller tiger om.

Lura alltså!
Citera
2025-01-28, 18:52
Medlem
Citat:
Lura alltså!
Snarare "inte berätta".
Citera
2025-01-28, 21:12
Medlem
Citat:

vad är det här för trådsanning att den skulle kostat 12 lax?!
Citera
2025-01-28, 21:20
Medlem
De där svarta ballerinaskorna från Alaia med typ strassnitar är otippade på Elsa. Gräsliga i mitt tycke men smaken är olika. Dock 11500:-? Väldigt mycket pengar för en trendsko, kommer hon använda dessa om två år? Förstår hennes slingbacks från Chanel men dessa skor ser ut som något alternativt från typ Sko-Uno.

Hon har kommenterat ballerinaskorna såhär och tillåt mig att vara tveksam till om de låser upp outfits ”Jag funderade på om det verkligen var värt att lägga så mkt pengar på ett par ballerinas men fick höra av modeproffs att De kommer låsa upp flera outfits!”
Citera
2025-01-28, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyllie
vad är det här för trådsanning att den skulle kostat 12 lax?!

Haha ja det är frågan, zoomade in prislappen och ganska säker på att det stod 1200kr
Citera
2025-01-28, 21:30
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bofajans
De där svarta ballerinaskorna från Alaia med typ strassnitar är otippade på Elsa. Gräsliga i mitt tycke men smaken är olika. Dock 11500:-? Väldigt mycket pengar för en trendsko, kommer hon använda dessa om två år? Förstår hennes slingbacks från Chanel men dessa skor ser ut som något alternativt från typ Sko-Uno.

Hon har kommenterat ballerinaskorna såhär och tillåt mig att vara tveksam till om de låser upp outfits ”Jag funderade på om det verkligen var värt att lägga så mkt pengar på ett par ballerinas men fick höra av modeproffs att De kommer låsa upp flera outfits!”

Plus ju mer skor och plagg kostar desto större modeförblindande förmåga verkar de ha med tanke på hur Elsa tror att de matchar till allt. (Hatar de där skorna och de passar INTE till skira sommarklänningar.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in