2025-01-29, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bofajans
Haha ja det är frågan, zoomade in prislappen och ganska säker på att det stod 1200kr

Fy tusan vad äckligt med en begagnad skärbräda. Skulle inte ens använda om jag fick 12000.
Citera
2025-01-29, 08:15
Medlem
Citat:
Haha ja det är frågan, zoomade in prislappen och ganska säker på att det stod 1200kr
Frågan är hur många nollor man ser, 1200 eller 12 000 ? Dyrt vilket som!
Citera
2025-01-29, 08:28
Medlem
Tycker det är intressant hur mycket hon lägger på skor och kappor….

Pontus har gått i samma vinterkängor i flera flera år nu…
Citera
2025-01-29, 08:31
Medlem
Elsa kommenterade på bloggen att skärbrädan kostade 1000kr.
Citera
2025-01-29, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Plus ju mer skor och plagg kostar desto större modeförblindande förmåga verkar de ha med tanke på hur Elsa tror att de matchar till allt. (Hatar de där skorna och de passar INTE till skira sommarklänningar.)

Nej ingen bra match alls till hennes skira sommarklänningar, på tog för hård kontrast där.
Citera
2025-01-29, 14:27
Medlem
Citat:
Hon har kommenterat ballerinaskorna såhär och tillåt mig att vara tveksam till om de låser upp outfits ”Jag funderade på om det verkligen var värt att lägga så mkt pengar på ett par ballerinas men fick höra av modeproffs att De kommer låsa upp flera outfits!”

Tycker de kan ”låsa upp” outfits som är lite basic annars, typ här https://www.instagram.com/p/DE5AJ_SskI9/?igsh=MWZwZWhjc2FmeGsyZQ== och här https://www.instagram.com/p/DAfbg-AsCro/?igsh=OHZ1ZDlzNHprOHpk på Sidsel Alling. Fortfarande inte värda sitt pris tycker jag och definitivt en trend-sko som kommer upplevas extremt daterad tidigt.
Citera
2025-01-29, 15:18
Medlem
Citat:
Nej ingen bra match alls till hennes skira sommarklänningar, på tog för hård kontrast där.

Inte sett en enda outfit dom passar till.
Citera
2025-01-29, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Inte sett en enda outfit dom passar till.

Nej, de är hemska. Avskyr särskilt att skärningen eller vad man ska säga går så högt upp.

Är det bara jag eller har hennes blogg känts tråkigare än vanligt på senaste? Bara samma, samma hela tiden. Och lååånga inlägg som borde delas upp för det är så trist och upprepande. Tycker att det blivit extra påtagligt senaste tiden.
Senast redigerad av jotack 2025-01-29 kl. 16:06.
Citera
2025-01-29, 18:17
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Nej, de är hemska. Avskyr särskilt att skärningen eller vad man ska säga går så högt upp.

Är det bara jag eller har hennes blogg känts tråkigare än vanligt på senaste? Bara samma, samma hela tiden. Och lååånga inlägg som borde delas upp för det är så trist och upprepande. Tycker att det blivit extra påtagligt senaste tiden.

Ja lite småtråkig och förutsägbar faktiskt. Om hon inte skulle åka till Djurgården en helg skulle jag seriöst bli chockad.
Citera
2025-01-29, 18:47
Medlem
Citat:

Ja känns som mycket utfyllnad ibland. Men hon tjänar väl så bra på den o de samarbeten den ger så hon måste fortsätta.
Citera
2025-01-29, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Ja känns som mycket utfyllnad ibland. Men hon tjänar väl så bra på den o de samarbeten den ger så hon måste fortsätta.

Det gör hon alldeles säkert och det är idel hejarop om hur inspirerande etc hon är i kommentarerna så man börjar undra om kejsaren är naken eller om man själv är galen.
Någon som vet om det fortfarande är Pontus som sköter hennes kommentarsfält?
Citera
2025-01-30, 10:38
Medlem
Citat:
Det gör hon alldeles säkert och det är idel hejarop om hur inspirerande etc hon är i kommentarerna så man börjar undra om kejsaren är naken eller om man själv är galen.
Någon som vet om det fortfarande är Pontus som sköter hennes kommentarsfält?

Haha,ja! Nakenkejsare eller galenskap! Gissar Pontus sållar i kommentarsfältet fortf.Hon har sin trogna fanskara som v tydligen vill ha upprepningar hela tiden.Hon tjänar bra på det o har väl ingen anledning att bli intressantare och roligare.Bäst är när Pontus tog över skrivandet med humor och självdistans,vilket Elsa inte har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in