2025-01-28, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
]Jag är dryga +- 30[/b]. Det är allt jag kan säga. Varför skulle jag ljuga om min ålder? Då hade jag hellre sagt att jag är 23 eller nått.

Nej jag är inte ensam eller luktar illa. Tvärt om. Jag är attraktiv. Däremot stirrar jag mycket på kvinnor och fantiserar om de. Jag orkar inte ens skriva allt jag tänker. Men det är mycket grejer. I tråden om folks sexfantasier finns en del skrivet från mig om vad jag tänker och dagdrömmer om. Jag brukar dagdrömma om sånt jag skriver och sedan få hård kuk. Skrivit fler inlägg än vad som finns där, men de har tagits bort av moderatorerna.

Hur kunde du då gå i samma klass som någon är 49? Du har själv skrivit det.
Citera
2025-01-28, 12:04
Avstängd
DetLillaNarrativets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Hur kunde du då gå i samma klass som någon är 49? Du har själv skrivit det.

Jag skrev bara så. Jag projicerade på henne.
Det var en mening bara. Det fick mig tänka tillbaks på de gamla grejerna förr. Såg många tjejer med håriga fitta som gick omkring. Jag var i himlen de åren. Fattar inte att jag vågade. Jag måste ha varit hypersexuell och helt saknat konsekvenstänk. Inga andra killar hade vågat göra samma sak. Jag brydde mig inte. Jag var besatt.
Citera
2025-01-28, 12:20
Medlem
Citat:
Men du har inte svarat på frågan om du själv vill bli misshandlad och förnedrad? Eller är du den fega typen som bara vill skada andra? Och de får se din "reaktion, skammen, förnedringen och chocken" när du gråter. Precis på samma sak som du vill utsätta andra. Så vad anser du om ombytta roller?

Först så uppfattades du som en ung kille, och fick därför frågor om mobbing i skolan. Men sedan visade det sig att du är i medelåldern! Därför har du nu av flera uppfattats som en incel. Och för att tackla din frustration, ensamhet och brist på sex så vill du göra andra illa? Och du har nu avslöjat att utöva sexuellt våld i dina tankar är det allra närmaste du kan komma en kvinna. Du är bara så pinsam, och jag förstår inte att du inte skäms för dina inlägg som beror på bitterhet.

Men sluta försöka leka amatörpsykolog... Jag skulle säga att liknande fantasier nog ändå är rätt vanliga. Inget jag själv har men jag tror det finns ett ganska stort forum för just den här typen av böjelser, om man nu ska prata sexuella avvikelser.
Citera
2025-01-28, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckliglycklig
Först är historien falsk. Det är ihop plock av läsningar. Personen har aldrig varit på ett badhus. Då borde det vid detta laget blivit upptäckt så många gånger. Detta händer inte i verkligheten.

Men personen funderar på varför den är avvikande. Naturligtvis har dom tankarna varit under lång tid. Personen ser nu att denne har varit avvikande sedan barn. Han lindar in historien för att få svar på varför han är sjuk. Det är allt.

Svaret är att. Alla normala människor förstår sadism och sex. Därför att vi lever alla med det. Men personen som frågar kan inte separera att gå på gummi klubb som du anser.

Det tar inte bort faktum att även om person kan ha kunskap om tillstånd att skada så kan dom separera detta utan att gå på gummi klubb.

Varför är du så övertygad om att det inte kan vara sant? Jag ser historien som mycket trovärdig. Du verkar tro att sådant inte kan hända och händer? Det gör det. Alla reagerar olika. Det är inte alla som reagerar på om det är en så pass ung kille där. Man tänker väl att han är där med sina föräldrar. Vissa personer är mer sexuellt aktiva än andra.

Det låter på dig som att runka ute är en omöjlighet i Sverige? Men det har nog de flesta killar gjort någon gång, om inte flera gånger till och med.
Citera
2025-01-28, 16:00
Medlem
Citat:
Jag har sedan jag gick på förskolan haft en böjelse för att tortera och plåga människor. När jag blev sexuellt aktiv i 8-9 års åldern förvandlades det mer till en böjelse för sexuell förnedring och tortyr.

När jag var 10-13 år brukade jag gå in på damernas omklädningsrum i Eriksdalsbadet i Stockholm. Det är riktigt länge sedan nu. Det var över 20 år sedan. Jag gick in där kvinnor eller flickor duschade och ställde mig framför den som duschade. Ibland började jag prata med bruden, ibland bara stå och titta, ibland skratta. Sedan drog jag snabbt ut. Drog till Årstaviken och runkade och det jag bevittnat. Det var kväll/mörkt och jag var alltid ensam där. Tänkte på den nakna kvinna jag sett. Det var extra bra om hon var snygg. Fick olika reaktioner av tjejerna. Någon brydde sig inte och bara stod där som ingenting , någon vände sig om, någon höll för fittan och brösten och såg bedrövad ut, någon sa VA FAN. Det var olika reaktioner man fick. Ju mer skam de kände, ju kraftigare reaktion och ju snyggare de var, desto kåtare blev man. Men om de inte reagerade och bara stod där så blev man kåt av det med.

Än idag går jag igång på förnedring av kvinnor sexuellt. Gärna med våldsinslag. Kan fantisera om nakna tjejer som blir uppeldade eller nakna tjejer som bli korsfästa. Typ att fantisera om att de korsfäster en naken kändis. Typ Carina Berg eller Carolina Klüft. Som exempel bara. Sedan att de innan de blir uppspikade på korset får dricka mycket vatten. Och sedan när de är på korset så ser jag framför mig hur de kissar för att de inte kan hålla sig. Då står folk där och skrattar åt det.

Allt detta är sexuella fantasier. Det finns i mitt huvud. Jag är inte utåtagerande ner än att jag tittar på bdsm, gore och kvinnoförnedring. Vita och lagliga sidor som vem som helst kan använda. Jag begår inga brott och avser inte begå brott. Men jag undrar hur vanligt detta är? Jag är en tillsynes vanlig person utåt, men jag bara älskar detta. Har fler liknande tankar?

Jag tittar en del på queensnake som är sexuell kvinnotortyr. Tittar på gore, olyckor och mord. Tittar på nip activity där kvinnor går runt nakna på stan och blir filmade.

Är det tillåtet att skriva så här? Du borde bli anmäld.
Citera
2025-01-28, 19:43
Avstängd
Citat:

För vad? För att jag under mellanstadiet sprang inne på damernas i jakt på fitt-pullah? Vilket var 20 år sedan.

Jag har inte gjort nått olagligt sedan dess och vet inte ens om det hade där och då ens hade fallit under någon brottsrubricering. Jag var under 14 år. Och jag gjorde aldrig mer än att titta, prata lite snabbt och fnissa. Jag tafsade aldrig. Jag var redan där och då medveten om att om att tafs skulle vara betydligt mycket allvarligare. Det vågade jag mig inte på. Där och då visste jag inte att jag inte kunde dömas utan trodde det kunde få stora konsekvenser. Dessutom ville jag kunna fortsätta springa där utan att dra på mig onödig uppmärksamhet från personal.

Men det är klart att man var sugen på att klämma och känna också. Jag såg ju nakna i alla åldrar. Men 90% av kvinnorna var 20-40 år skulle jag gissa, svårt med att uppskatta ålder när man är 11 bast och det var 20 år sedan.
Men det hade ju varit härligt att ta en 20 åring på brösten eller klämma henne på busken, dra i busken hårt, rycka i den.. Undra hur hon hade reagerat. Hade inte varit bra. Kan se tidningsrubrikerna framför mig. Det hade inte funkat. 11 åring ofredande kvinna på badhus, tafsade inne på damernas.
Var bättre att inte beträda gränsen och bara hålla sig till den gamla regeln "se men inte röra".
Senast redigerad av DetLillaNarrativet 2025-01-28 kl. 20:04.
Citera
2025-01-28, 19:54
Avstängd
Citat:

Aha du syftar på det där våldsamma.

Det är bara en sexuell fantasi. Att få dränka en naken och fastbunden kvinna i bensin och elda upp henne. Och att sedan servera hennes aska till hennes närstående, genom att preparera en äppelpaj med lite av hennes aska. Eller att droga ner henne och sedan placera henne naken på stenarna i bastuugn, sedan basta och runka när hon ligger och skriker. Helst ska fittan och brösten vara vända uppåt så jag kan njuta av kvinnokroppen.eller varför inte trycka in henne naken i en stor tvättmaskin och tvätta henne i 60 grader?

Det är inget hot och inget jag kommer göra. Det är bara en tanke som gör mig kåt. Det är nått jag hade velat göra i den bästa av världar om jag styrde världen, men jag vet att vi har lagar och regler och avser inte bryta mot de och dra på mig fängelsestraff. Jag kan styra mig själv. Tacka gud för det.

Tankar och fantasier är inte förbjudna. Vi har även yttrandefrihet. Jag har rätt att yttra mina tankar så länge jag inte hotar, skadar eller förolämpar en folkgrupp. Lär dig lagen.

Detta är bara fantasier. Jag hotar ingen. Jag förtalar ingen. Så vem är offret? Du som frivilligt läser texter från folks innersta tankar på ett sådant här forum?
Du är väl vuxen och vet vilka forum du engagerar dig i?

Fetisch, parafili, bdsm. Säger det dig nått? Du är inne i ett sådant forum nämligen.
Senast redigerad av DetLillaNarrativet 2025-01-28 kl. 20:10.
Citera
2025-01-30, 09:17
Avstängd
Där skiljer det sig. Sadism. Det är inte sexuell fantasi. Det är våld. Du har inget problem med din sexualitet. Det är enbart att peka bort från problemet. Du är falsk. Kärnan är dräpa. Och dräpa dig själv. Du gör det enkelt genom att attackera kvinnan. Innan det är det barnet. Sedan blir det män. Det är återkommande kön, mjölk framifrån.

Elden också, det är värmen. Det var korsfästning. Det är att sträcka ut. Sedan brinna upp. Du har bestämt dig medvetslös och sedan brand. Du berättar om dig själv. Du vet att det är extrem och du vet diagnosen. Den är alltid likadan. Utan undantag. Hitler brann upp också och drogad innan. Med din iq på 160 så måste du haja till att ditt öde är likadant som Hitler. Och som det alltid är. Hur kunde du komma till samma slutsats utan att vara medveten om det. Nu ser du beviset. Det var cyanid. Tanken var det. Sömnpiller tramadol. Namnet ändras med handling är alltid samma. Du har ingen pistol men du vill ha det. Hängning är första alternativ men nu är det eld. Det kallas schizofreni. Hålrummen är större. Dvs tryck på vätskan är större. Du har extrem blockage.

Du vill driva upp trycket tills det ploppar upp. Du tror att dräpa ökar trycket. Fakta bevisar att det inte gör det. Den enda lösningen är full frid. Total avslappning. Det löser upp blokaget. Dvs stänga av hela din kontroll. Det är det som händer i Jesus händer. Det är helt utanför din kontroll. Så du märker att ditt tillstånd är fysiskt och din kropp signalerar angående sitt tillstånd, insida. Det är avfall som inte transporteras bort. Det brinner upp. Det är svampen som äter nekro. I ditt fall är brand på avfalls anläggningen. Pga blokage så får du intim syre, näring elström och sophanteringen fungerar inte. Det står still. Nu märker du att det är samma tillstånd hos dig och Hitler och att det alltid är samma tillstånd och samma sjukdom. Du är hysterisk. Det vet du om. Hitler var hysterisk. Det går se när dom är barn. Dom skriker.

Det är intressant att det är framifrån kön näring. Det är min fundering att det ingår. Hatet för den egna kroppen. Just framifrån är ju din önskan att kunna visa dig naken. Att bli sedd accepterad. Av kvinnan din mor. Men du kan inte visa dig därför att du enbart är vrede. Det är blyg och skygghet.

Den förlägenhet av din nakenhet. Dig själv. Så psykopatin är hat för sin kropp. Konstigt nog. Men det är hat för sig själv. Du har max problem och det finns inte många som kan det här. Om ingen? Någon borde det finnas. Men ditt tillstånd är så krävande att ingen orkar med. Jag nämnde att det är avslappnings tillståndet som är det enda som gäller som eftersöks. Så att du kan bli fri. Då måste du vara ensam runt döden för du söker det tillståndet för avslappning. Då kan du se din reflektion och hur vanskapt du är. Vi är alla vanskapta men du har lite mer avvikelse. Dvs du är sned. Då skjuter han sig i högra tinningen. Dvs höger sidan vill ha utrymme och det är mest troligt. Att högersidan inte är utvecklad. Du har skakningarna i handen. Dvs alzheimers. Vad som händer är knoppar brister. Du utvecklas, knoppen brister. Du vill veckla ut dig. Det är en evig process kanske. Att du befinner dig i evolution i denna punkt. Det spelar ingen roll för evolutionen. Du är bara ett verktyg. Så du tror att det handlar om dig men du är bara redskap på vägen. Evolution bryr sig inte om dina trauma. Den är på sin väg.
Citera
2025-01-30, 14:22
Avstängd
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av mitt-andra-jag
Du är vidrig som vill förnedra och tortera kvinnor. Du är sjuk. Fattar du det? SJUK.

När jag i barndomen och tidiga tonåren sprang inne/gömde mig inne på damernas så ville jag så gärna göra mer än att bara titta, säga nått och dra. Jag hade velat kanske klämma någon på fittan eller kanske sparkat någon naken tjej i skrevet hårt.

Men jag vågade inte. Jag fattade vad det skulle leda till. Det hade blivit en gång och aldrig mer. Det hade förstört allt. Från 10- 13 års åldern såg jag säkert 50+nakna kvinnor, kanske 100 om man räknar med alla. Många har jag glömt. Men runt 15-20 tjejer har etsat sig fast på näthinnan.
De minns jag som igår.

I 90% av falken då jag kom fram till en naken kvinna som bytte om eller duschade så sa jag oj, jag gar nog kommit fel. Sen drog jag. Det gjorde att de ofta aldrig sa till badvakterna. Men i 10% av fallen fnissade jag, stod och log eller sa "du är ju helt naken". Och då sa de till. Kunde ju även vara att någon annan sett mig på väg ut från damernas, och då kanske de sa till.

Sista gången åkte jag fast och som tur var kom jag undan utan att de ringde polisen. Var 13 eller 14 då, tror 14.

Men det var en härlig tid. Glad att jag fick uppleva det. Det var fantastiskt. Vissa tjejer kunde jag runka till i flera år. Att se en snygg ung kvinna som blev blottad och förnedrad, det var oslagbart.

Den gamla goda tiden, åren som aldrig kommer tillbaks. Det får bli nip activity, det är det som kommer närmast. Men fortfarande inte samma sak.

Nip activity är kul. Den drivs av en tysk man med kass engelska. Han filmat och pratar med kvinnor i 18-35 år åldern som går runt nakna på stan. Oftast slovakiska, tjeckiska eller tyska kvinnor. Men har även sett någon italiensk, belgisk och engelsk.
Han tar en åt gången. Så klär kvinnan av sig naken och går runt i någon storstad, sedan filmar han det. Och folk i bakgrunden tar bilder, följer efter, skrattar eller förolämpar kvinnan. Kvinnan är någon hobbymodell han fått tag i. Vet inte hur han motiverar de till det.

Hans sida heter nip activity.com. Bilder finns även olika sidor, forum. Så även filmer. Kul att se dessa kvinnor gå runt med fittan bar på stan.
Senast redigerad av DetLillaNarrativet 2025-01-30 kl. 14:39.
Citera
2025-02-02, 06:25
Medlem
Delta-08s avatar
Citat:
Jag har sedan jag gick på förskolan haft en böjelse för att tortera och plåga människor. När jag blev sexuellt aktiv i 8-9 års åldern förvandlades det mer till en böjelse för sexuell förnedring och tortyr.

När jag var 10-13 år brukade jag gå in på damernas omklädningsrum i Eriksdalsbadet i Stockholm. Det är riktigt länge sedan nu. Det var över 20 år sedan. Jag gick in där kvinnor eller flickor duschade och ställde mig framför den som duschade. Ibland började jag prata med bruden, ibland bara stå och titta, ibland skratta. Sedan drog jag snabbt ut. Drog till Årstaviken och runkade och det jag bevittnat. Det var kväll/mörkt och jag var alltid ensam där. Tänkte på den nakna kvinna jag sett. Det var extra bra om hon var snygg. Fick olika reaktioner av tjejerna. Någon brydde sig inte och bara stod där som ingenting , någon vände sig om, någon höll för fittan och brösten och såg bedrövad ut, någon sa VA FAN. Det var olika reaktioner man fick. Ju mer skam de kände, ju kraftigare reaktion och ju snyggare de var, desto kåtare blev man. Men om de inte reagerade och bara stod där så blev man kåt av det med.

Än idag går jag igång på förnedring av kvinnor sexuellt. Gärna med våldsinslag. Kan fantisera om nakna tjejer som blir uppeldade eller nakna tjejer som bli korsfästa. Typ att fantisera om att de korsfäster en naken kändis. Typ Carina Berg eller Carolina Klüft. Som exempel bara. Sedan att de innan de blir uppspikade på korset får dricka mycket vatten. Och sedan när de är på korset så ser jag framför mig hur de kissar för att de inte kan hålla sig. Då står folk där och skrattar åt det.

Allt detta är sexuella fantasier. Det finns i mitt huvud. Jag är inte utåtagerande ner än att jag tittar på bdsm, gore och kvinnoförnedring. Vita och lagliga sidor som vem som helst kan använda. Jag begår inga brott och avser inte begå brott. Men jag undrar hur vanligt detta är? Jag är en tillsynes vanlig person utåt, men jag bara älskar detta. Har fler liknande tankar?

Jag tittar en del på queensnake som är sexuell kvinnotortyr. Tittar på gore, olyckor och mord. Tittar på nip activity där kvinnor går runt nakna på stan och blir filmade.

Hej!
Wow intressant ämne! Var det något speciellt typ av händelse eller liknande som fick dig att börja intressera dig för våldsporr vid den åldern? I dina fantasier är det bara du som utför det eller fantiserar du också om att se på när andra utför våld och förnedringen mot sitt offer ?
Ja Queensnake filmerna är riktigt heta! Den smala svarthåriga kvinnan verkligen ser ut att njuta av att skada och förnedra sina kvinnliga offer!
Citera
2025-02-03, 20:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Delta-08
Hej!
Wow intressant ämne! Var det något speciellt typ av händelse eller liknande som fick dig att börja intressera dig för våldsporr vid den åldern? I dina fantasier är det bara du som utför det eller fantiserar du också om att se på när andra utför våld och förnedringen mot sitt offer ?
Ja Queensnake filmerna är riktigt heta! Den smala svarthåriga kvinnan verkligen ser ut att njuta av att skada och förnedra sina kvinnliga offer!

Hejsan.

Svårt att svara på när det började. Jag hade sadiska drag redan på förskolan. Med då bara våld och inte sex. Tror jag var runt 8 när jag började intresserad mig för flickor och kvinnor på ett sexuellt plan. Jag tror jag var 9 när jag började bli kåt av förnedring. Då inte våldssex utan förnedring. Tillexempel att få se en naken flicka som skämdes när jag såg henne. Då runkade jag både åt hennes kropp och det faktum att hon skämdes eller blev obekväm. Det var därför jag blev så besatt av att springa i deras omklädningsrum och dusch när jag var 10-13.

Just där och då fanns inte våld med i det sexuella. Det kom först i och med internet. Alltså i högre ålder när jag kunde titta på ex Queensnake eller liknande. Sen kom man även i kontakt med gore världen. Mord, avrättningar, olyckor, katastrofer, självmord m.m. Jag älskar att titta på det. Kan utan problem plöja igenom 20 klipp på raken. Jag har sedan jag var liten haft en fascination för olyckor, katastrofer, drama. I och med främst Queensnake och gore så utvecklades den här sexualsadismen skulle jag säga.

Queensnske är bäst hittills. Hon är skön när hon gör saker med sig. Det är ju inte bara hon utan det finns klipp med andra kvinnor där på Queesnakes sida och filmer. Hennes smala och späda kropp. Men jag hade hellre sett ännu grövre saker.

Citat:
Ursprungligen postat av mitt-andra-jag
Du är vidrig som vill förnedra och tortera kvinnor. Du är sjuk. Fattar du det? SJUK.

Citat:

Kanske att man klädde av smalisen queensnake naken. Sedan fyllde hennes kropp med lite limm. Sedan lagt på vita fjädrar över hela henne. Man kunde ha gula fjädrar på hennes fitta. Sedan när hon ser ut som en höna kunde man jaga henne med en elpistol och skjutit henne med den. Eller jagat henne med en hockeyklubba som man slog sönder henne med.

En annan sak man kunde göra med henne är att låsa fast henne i en lyktstolpe. Då helt naken som hon brukar vara, utan fjädrar. Sen kunde man bakbinda hennes händer. Och nör hon står där kunde man hälla eller spraya bensin på hennes fitta och skrev. Även rumpan. Sedan kunde man tända på. Och då står hon där med brinnande rumpa och fitta utan att kunna göra nått åt det.

Det med elden vore kul. Men tror till och med queensnake bangar det.
Senast redigerad av DetLillaNarrativet 2025-02-03 kl. 20:43.
Citera
2025-02-03, 20:34
Citat:
eller varför inte trycka in henne naken i en stor tvättmaskin och tvätta henne i 60 grader?

Ja varför inte liksom?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in