Citat:
Ursprungligen postat av
Newton555
Är det tillåtet att skriva så här? Du borde bli anmäld.
Citat:
Ursprungligen postat av
mitt-andra-jag
Du är vidrig som vill förnedra och tortera kvinnor. Du är sjuk. Fattar du det? SJUK.
När jag i barndomen och tidiga tonåren sprang inne/gömde mig inne på damernas så ville jag så gärna göra mer än att bara titta, säga nått och dra. Jag hade velat kanske klämma någon på fittan eller kanske sparkat någon naken tjej i skrevet hårt.
Men jag vågade inte. Jag fattade vad det skulle leda till. Det hade blivit en gång och aldrig mer. Det hade förstört allt. Från 10- 13 års åldern såg jag säkert 50+nakna kvinnor, kanske 100 om man räknar med alla. Många har jag glömt. Men runt 15-20 tjejer har etsat sig fast på näthinnan.
De minns jag som igår.
I 90% av falken då jag kom fram till en naken kvinna som bytte om eller duschade så sa jag oj, jag gar nog kommit fel. Sen drog jag. Det gjorde att de ofta aldrig sa till badvakterna. Men i 10% av fallen fnissade jag, stod och log eller sa "du är ju helt naken". Och då sa de till. Kunde ju även vara att någon annan sett mig på väg ut från damernas, och då kanske de sa till.
Sista gången åkte jag fast och som tur var kom jag undan utan att de ringde polisen. Var 13 eller 14 då, tror 14.
Men det var en härlig tid. Glad att jag fick uppleva det. Det var fantastiskt. Vissa tjejer kunde jag runka till i flera år. Att se en snygg ung kvinna som blev blottad och förnedrad, det var oslagbart.
Den gamla goda tiden, åren som aldrig kommer tillbaks. Det får bli nip activity, det är det som kommer närmast. Men fortfarande inte samma sak.
Nip activity är kul. Den drivs av en tysk man med kass engelska. Han filmat och pratar med kvinnor i 18-35 år åldern som går runt nakna på stan. Oftast slovakiska, tjeckiska eller tyska kvinnor. Men har även sett någon italiensk, belgisk och engelsk.
Han tar en åt gången. Så klär kvinnan av sig naken och går runt i någon storstad, sedan filmar han det. Och folk i bakgrunden tar bilder, följer efter, skrattar eller förolämpar kvinnan. Kvinnan är någon hobbymodell han fått tag i. Vet inte hur han motiverar de till det.
Hans sida heter nip activity.com. Bilder finns även olika sidor, forum. Så även filmer. Kul att se dessa kvinnor gå runt med fittan bar på stan.