Citat:
Ursprungligen postat av
mitt-andra-jag
Du är vidrig som vill förnedra och tortera kvinnor. Du är sjuk. Fattar du det? SJUK.
Förnedra kvinnor gjorda jag redan när jag var liten pojk. För ungefär 20 år sedan. Brukade smita in på ett visst badhus i Stockholm. Där brukade jag gå in där nakna tjejer duschade och så kommenterade ställde jag mig och glodde de på fittan eller bara fnissade lite. Sedan drog jag fort som fan, fanns en bakväg in jag upptäckt, på så sätt kunde jag runda badvakterna i simhallen. På ett annat mindre badhus fanns förr i tiden, innan de renoverade, träd som var placerade precis utanför damernas omklädningsrum och duschar. Ungefär 3 meter upp på omklädningsrummen fanns fönster. Jag brukade gå upp dit när det var höst vinter, dvs mörkt tidigt, och gömma mig uppe i träden och stirra på kvinnorna. Man kunde även se en av duscharna också. Kunde kasta pinnar mot fönstret för att de skulle upptäcka att jag stod där. Det var härliga tider.
Minns speciellt en tjej som var några år äldre än mig, jag var 13 och hon kanske var 15-16. Vet inte om hon var simmerska? För hon hade en sådan simdräkt och var där vid flera tillfällen. Hon var blondin. Såg henne naken vid 2 olika tillfällen. Första gången stod hon och duschade i den duschen man hade uppsyn över. Hon stod rakt fram med ansiktet och fittan mot mig, hon hade buske. Då kastade jag pinnar tills hon upptäckte mig. När hon upptäckte mig mig så la hon båda händerna på sin mun som en förvånad eller chockad person gör, sedan gick hon iväg i riktningen mot den del man inte hade uppsyn över. Samma identiska händelse upprepade sig några veckor senare. Hon reagerade på precis samma sätt. Jag blev dock förvånad över att hon hade glömt den första gången och valde precis samma dusch ännu en gång. Händelserna var identiska.
Jag "åkte fast" på det mindre badhuset, eller åkte fast, det kom en kille och sa till mig. Det kom en badvakt eller kille som jag uppfattar var i 25 års åldern. Han sa "du får inte göra detta, du får bjuda hem de istället". Han hade inte alls fattat vad det handlade om. Du kan inte få den känslan av att bjuda hem någon. Det handlar om att både få se deras nakna kroppar och se de uppleva genuin och 100% äkta skam/pinsamhet. Reaktionen de första 3 sekunderna när de upptäcker att du står och stirrar på deras blottade kroppar. Vetskapen om att de vet att du kommer runka åt de. Men då i vart fall la jag ner det där med. Jag åkte även fast till slut på det större badhuset några månader senare och de var nära på att ringa polisen, då var jag 13-14 år. Men de valde att inte göra det till slut efter att vaktmästaren pratat mig ur det hela. Det blev sista gången. Kom verkligen undan med kniven mot strupen. När jag skulle dra ut från badhuset så stod där 3 badvakter eller personal och blockade utgången. De sa att de skulle ringa polisen. Då hade jag hållit på där i 3-4 år. Men vaktmästaren fick på nått magiskt sätt de att inte göra det och låta mig gå. Han visade förståelse kan man säga. Han kanske var en snuskgubbe själv i det dolda?
De flesta trodde att jag ville se nakna kvinnor och var nyfiken. Men det handlade inte om det primärt. Det var ju självklart nice att som 10-14 åring få se nakna flickor och nakna kvinnor. Men det var deras reaktion och min makt som var den största underhållningen. Det är en kombination. Båda delar behövs.