2025-01-26, 00:44
Avstängd
DetLillaNarrativets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitt-andra-jag
Fyfan för dig din äckliga och vidriga idiot. Du måste låsas in på livstid. Typiskt män.

Vad är det vidriga? Vill du specificera?

Jag bara är så. Man gillar det man gillar.
Citera
2025-01-26, 00:44
Avstängd
Det är normalt att titta på tjejer överallt. Varför ska du vara på badhus. Ska du runka utomhus när det är 17 grader. Det går inte. Då är det mörkt ute. Du måste vara hemma klocka åtta för mamma och lägga dig när du är tio år. När du kan runka utomhus när det är över 20 grader. Det är tre dagar i Sverige. Då är man på stranden. Sedan har du inte pengar till badhus när du är tio år. När jag är på stranden på sommaren så tittar jag på tjejer. En del visar brösten. Speciellt för 20 år sedan. Sedan kan man se dom när dom tappar handduken. Jag själv tappade handuken en gång i somras. Då såg tre tjejer mig. Fast jag var så noggrann. Det sämsta stället att se nakna tjejer är på ett badhus på sommaren. Du ljuger. Man tar cykeln till stranden. Du orkar inte ens gå till ett badhus så trött är du. Sedan är man inte kåt som tio åring. Man är betuttad i någon. Det kan man vara. Men man har inget koncept av att knulla. Så du ljuger. Det är större chans att flukta på din mor som är 38 år och fräsch. Du har ju uppenbarligen ingen stora syster med tre kompisar som springer runt.
Citera
2025-01-26, 00:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckliglycklig
Det är normalt att titta på tjejer överallt. Varför ska du vara på badhus. Ska du runka utomhus när det är 17 grader. Det går inte. Då är det mörkt ute. Du måste vara hemma klocka åtta för mamma och lägga dig när du är tio år. När du kan runka utomhus när det är över 20 grader. Det är tre dagar i Sverige. Då är man på stranden. Sedan har du inte pengar till badhus när du är tio år. När jag är på stranden på sommaren så tittar jag på tjejer. En del visar brösten. Speciellt för 20 år sedan. Sedan kan man se dom när dom tappar handduken. Jag själv tappade handuken en gång i somras. Då såg tre tjejer mig. Fast jag var så noggrann. Det sämsta stället att se nakna tjejer är på ett badhus på sommaren. Du ljuger. Man tar cykeln till stranden. Du orkar inte ens gå till ett badhus så trött är du. Sedan är man inte kåt som tio åring. Man är betuttad i någon. Det kan man vara. Men man har inget koncept av att knulla. Så du ljuger. Det är större chans att flukta på din mor som är 38 år och fräsch. Du har ju uppenbarligen ingen stora syster med tre kompisar som springer runt.

Jag var ju inte alltid ute. Ofta runkade jag hemma eller direkt på någon toalett på badhuset. Var det väder så kunde jag runka ute. Åkte fast två gånger och sista gången var de nära på att ringa snuten, men efter att vaktmästaren eller vad fan han nu var pratade bort det så ringde inte personalen. Det var då jag la ner det. Då var jag 13-14 år.
Citera
2025-01-26, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
Sök och se. Sök på queensnake nude på google video sök. Älskar det.

Jag avstår.
Citera
2025-01-26, 09:28
Medlem
Citat:

Men du har inte svarat på frågan om du själv vill bli misshandlad och förnedrad? Eller är du den fega typen som bara vill skada andra? Och de får se din "reaktion, skammen, förnedringen och chocken" när du gråter. Precis på samma sak som du vill utsätta andra. Så vad anser du om ombytta roller?

Först så uppfattades du som en ung kille, och fick därför frågor om mobbing i skolan. Men sedan visade det sig att du är i medelåldern! Därför har du nu av flera uppfattats som en incel. Och för att tackla din frustration, ensamhet och brist på sex så vill du göra andra illa? Och du har nu avslöjat att utöva sexuellt våld i dina tankar är det allra närmaste du kan komma en kvinna. Du är bara så pinsam, och jag förstår inte att du inte skäms för dina inlägg som beror på bitterhet.
Senast redigerad av Newton555 2025-01-26 kl. 09:54.
Citera
2025-01-26, 12:13
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Men du har inte svarat på frågan om du själv vill bli misshandlad och förnedrad? Eller är du den fega typen som bara vill skada andra? Och de får se din "reaktion, skammen, förnedringen och chocken" när du gråter. Precis på samma sak som du vill utsätta andra. Så vad anser du om ombytta roller?

Först så uppfattades du som en ung kille, och fick därför frågor om mobbing i skolan. Men sedan visade det sig att du är i medelåldern! Därför har du nu av flera uppfattats som en incel. Och för att tackla din frustration, ensamhet och brist på sex så vill du göra andra illa? Och du har nu avslöjat att utöva sexuellt våld i dina tankar är det allra närmaste du kan komma en kvinna. Du är bara så pinsam, och jag förstår inte att du inte skäms för dina inlägg som beror på bitterhet.

Rovdjuret kan allt hamna i ett läge där rollerna är omvända och han är bytet. Det är naivt att tro något annat. Du ska bara anfalla om du tror dig vinna. Eller för att du inte har något annat val.
Citera
2025-01-26, 22:18
Avstängd
Citat:

Jag gillar bara att se andra plågas, skadas, knullas eller vad som. Sexuellt alltså. Jag har noll självskadebeteende och är inte bitter. Jag är dryga 30.

Jag var inte mer mobbad än de flesta andra. Inget sånt. Klart man blivit retad någon gång av äldre, men det var i 3an. Man har retat andra. 95% av skolgången var bra.

Ni kommer bara med klichéer. Tror att alla som gillar sadistiska sexuellt våld är incels, var mobbade, fula och utstötta.
Fel. Du skulle aldrig tro att jag är personen med den här läggningen om vi träffades. Ni målar upp en stereotypisk bild. Jag är som jag ör för att jag är född sån. Det sitter inte i min iq, mitt hår, min sociala kompetens, min framgång med kvinnor eller nått annat. Jag gillade sexuellt våld innan jag ens börjat mellanstadiet. Och sadistvåld gillade jag redan I förskolan.
Senast redigerad av DetLillaNarrativet 2025-01-26 kl. 22:32.
Citera
2025-01-28, 00:43
Citat:

Du är vidrig som vill förnedra och tortera kvinnor. Du är sjuk. Fattar du det? SJUK.
Citera
2025-01-28, 03:18
Medlem
Citat:
Jag gillar bara att se andra plågas, skadas, knullas eller vad som. Sexuellt alltså. Jag har noll självskadebeteende och är inte bitter. Jag är dryga 30.

Jag var inte mer mobbad än de flesta andra. Inget sånt. Klart man blivit retad någon gång av äldre, men det var i 3an. Man har retat andra. 95% av skolgången var bra.

Ni kommer bara med klichéer. Tror att alla som gillar sadistiska sexuellt våld är incels, var mobbade, fula och utstötta.
Fel. Du skulle aldrig tro att jag är personen med den här läggningen om vi träffades. Ni målar upp en stereotypisk bild. Jag är som jag ör för att jag är född sån. Det sitter inte i min iq, mitt hår, min sociala kompetens, min framgång med kvinnor eller nått annat. Jag gillade sexuellt våld innan jag ens börjat mellanstadiet. Och sadistvåld gillade jag redan I förskolan.

Hittade i din historik att du hade gått i samma klass i skolan som Åsa Ingrosso. Och i år blir hon 49. Så du är INTE 30 år utan en sjuk gubbe.

Är du den ensamma byfånen som ingen vill ha med att göra? Du luktar illa, kliar dig i skrevet och stirrar på tonårsflickor?
Senast redigerad av Newton555 2025-01-28 kl. 03:25.
Citera
2025-01-28, 08:01
Medlem
Du är trasig i huvudet, likt en pedofil.
Citera
2025-01-28, 08:02
Avstängd
Citat:
Hittade i din historik att du hade gått i samma klass i skolan som Åsa Ingrosso. Och i år blir hon 49. Så du är INTE 30 år utan en sjuk gubbe.

Är du den ensamma byfånen som ingen vill ha med att göra? Du luktar illa, kliar dig i skrevet och stirrar på tonårsflickor?

Jag är dryga +- 30. Det är allt jag kan säga. Varför skulle jag ljuga om min ålder? Då hade jag hellre sagt att jag är 23 eller nått.

Nej jag är inte ensam eller luktar illa. Tvärt om. Jag är attraktiv. Däremot stirrar jag mycket på kvinnor och fantiserar om de. Jag orkar inte ens skriva allt jag tänker. Men det är mycket grejer. I tråden om folks sexfantasier finns en del skrivet från mig om vad jag tänker och dagdrömmer om. Jag brukar dagdrömma om sånt jag skriver och sedan få hård kuk. Skrivit fler inlägg än vad som finns där, men de har tagits bort av moderatorerna.
Senast redigerad av DetLillaNarrativet 2025-01-28 kl. 08:46.
Citera
2025-01-28, 08:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mitt-andra-jag
Du är vidrig som vill förnedra och tortera kvinnor. Du är sjuk. Fattar du det? SJUK.

Förnedra kvinnor gjorda jag redan när jag var liten pojk. För ungefär 20 år sedan. Brukade smita in på ett visst badhus i Stockholm. Där brukade jag gå in där nakna tjejer duschade och så kommenterade ställde jag mig och glodde de på fittan eller bara fnissade lite. Sedan drog jag fort som fan, fanns en bakväg in jag upptäckt, på så sätt kunde jag runda badvakterna i simhallen. På ett annat mindre badhus fanns förr i tiden, innan de renoverade, träd som var placerade precis utanför damernas omklädningsrum och duschar. Ungefär 3 meter upp på omklädningsrummen fanns fönster. Jag brukade gå upp dit när det var höst vinter, dvs mörkt tidigt, och gömma mig uppe i träden och stirra på kvinnorna. Man kunde även se en av duscharna också. Kunde kasta pinnar mot fönstret för att de skulle upptäcka att jag stod där. Det var härliga tider.

Minns speciellt en tjej som var några år äldre än mig, jag var 13 och hon kanske var 15-16. Vet inte om hon var simmerska? För hon hade en sådan simdräkt och var där vid flera tillfällen. Hon var blondin. Såg henne naken vid 2 olika tillfällen. Första gången stod hon och duschade i den duschen man hade uppsyn över. Hon stod rakt fram med ansiktet och fittan mot mig, hon hade buske. Då kastade jag pinnar tills hon upptäckte mig. När hon upptäckte mig mig så la hon båda händerna på sin mun som en förvånad eller chockad person gör, sedan gick hon iväg i riktningen mot den del man inte hade uppsyn över. Samma identiska händelse upprepade sig några veckor senare. Hon reagerade på precis samma sätt. Jag blev dock förvånad över att hon hade glömt den första gången och valde precis samma dusch ännu en gång. Händelserna var identiska.

Jag "åkte fast" på det mindre badhuset, eller åkte fast, det kom en kille och sa till mig. Det kom en badvakt eller kille som jag uppfattar var i 25 års åldern. Han sa "du får inte göra detta, du får bjuda hem de istället". Han hade inte alls fattat vad det handlade om. Du kan inte få den känslan av att bjuda hem någon. Det handlar om att både få se deras nakna kroppar och se de uppleva genuin och 100% äkta skam/pinsamhet. Reaktionen de första 3 sekunderna när de upptäcker att du står och stirrar på deras blottade kroppar. Vetskapen om att de vet att du kommer runka åt de. Men då i vart fall la jag ner det där med. Jag åkte även fast till slut på det större badhuset några månader senare och de var nära på att ringa polisen, då var jag 13-14 år. Men de valde att inte göra det till slut efter att vaktmästaren pratat mig ur det hela. Det blev sista gången. Kom verkligen undan med kniven mot strupen. När jag skulle dra ut från badhuset så stod där 3 badvakter eller personal och blockade utgången. De sa att de skulle ringa polisen. Då hade jag hållit på där i 3-4 år. Men vaktmästaren fick på nått magiskt sätt de att inte göra det och låta mig gå. Han visade förståelse kan man säga. Han kanske var en snuskgubbe själv i det dolda?

De flesta trodde att jag ville se nakna kvinnor och var nyfiken. Men det handlade inte om det primärt. Det var ju självklart nice att som 10-14 åring få se nakna flickor och nakna kvinnor. Men det var deras reaktion och min makt som var den största underhållningen. Det är en kombination. Båda delar behövs.
Senast redigerad av DetLillaNarrativet 2025-01-28 kl. 08:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in