2025-02-03, 21:44
Medlem
Delta-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
Hejsan.

Svårt att svara på när det började. Jag hade sadiska drag redan på förskolan. Med då bara våld och inte sex. Tror jag var runt 8 när jag började intresserad mig för flickor och kvinnor på ett sexuellt plan. Jag tror jag var 9 när jag började bli kåt av förnedring. Då inte våldssex utan förnedring. Tillexempel att få se en naken flicka som skämdes när jag såg henne. Då runkade jag både åt hennes kropp och det faktum att hon skämdes eller blev obekväm. Det var därför jag blev så besatt av att springa i deras omklädningsrum och dusch när jag var 10-13.

Just där och då fanns inte våld med i det sexuella. Det kom först i och med internet. Alltså i högre ålder när jag kunde titta på ex Queensnake eller liknande. Sen kom man även i kontakt med gore världen. Mord, avrättningar, olyckor, katastrofer, självmord m.m. Jag älskar att titta på det. Kan utan problem plöja igenom 20 klipp på raken. Jag har sedan jag var liten haft en fascination för olyckor, katastrofer, drama. I och med främst Queensnake och gore så utvecklades den här sexualsadismen skulle jag säga.

Queensnske är bäst hittills. Hon är skön när hon gör saker med sig. Det är ju inte bara hon utan det finns klipp med andra kvinnor där på Queesnakes sida och filmer. Hennes smala och späda kropp. Men jag hade hellre sett ännu grövre saker.

Kanske att man klädde av smalisen queensnake naken. Sedan fyllde hennes kropp med lite limm. Sedan lagt på vita fjädrar över hela henne. Man kunde ha gula fjädrar på hennes fitta. Sedan när hon ser ut som en höna kunde man jaga henne med en elpistol och skjutit henne med den. Eller jagat henne med en hockeyklubba som man slog sönder henne med.

En annan sak man kunde göra med henne är att låsa fast henne i en lyktstolpe. Då helt naken som hon brukar vara, utan fjädrar. Sen kunde man bakbinda hennes händer. Och nör hon står där kunde man hälla eller spraya bensin på hennes fitta och skrev. Även rumpan. Sedan kunde man tända på. Och då står hon där med brinnande rumpa och fitta utan att kunna göra nått åt det.

Det med elden vore kul. Men tror till och med queensnake bangar det.
Personligen vill jag inte se henne bli skadad utan bara se henne skada andra svagare meningslösa kvinnor! Jag är övertygad om att hon skulle fylla en annan kvinnas fitta och anus med bensin och tända på om hon fick bar betalt för det och filmen var filmad för at bara vissa för den som betalar henne att utföra det! Jag tror inte hon bryr sig om hon förstör någon annans liv så länge hon får bra med pengar för det! Brasilianska kvinnor är underbara dom är helt brutta och utföra stort sätt vad som helst för pengar utan att bry sig det minsta om offret! Jag hade velat se den smala mörkhåriga Queen Snake kvinnan tortera en kvinna extremt hårt! Pressa in sina smala långa fingrar i kvinnans fitta och klösa sönder insidan och slita ut äggstockarna samtidigt som hon skrattar!
Citera
2025-02-06, 14:45
Medlem
Ingen! Undrar bara varför? Kvinnor skall man krama och kyssa varken mer eller mindre!
Citera
2025-02-09, 11:15
Avstängd
DetLillaNarrativets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delta-08
Personligen vill jag inte se henne bli skadad utan bara se henne skada andra svagare meningslösa kvinnor! Jag är övertygad om att hon skulle fylla en annan kvinnas fitta och anus med bensin och tända på om hon fick bar betalt för det och filmen var filmad för at bara vissa för den som betalar henne att utföra det! Jag tror inte hon bryr sig om hon förstör någon annans liv så länge hon får bra med pengar för det! Brasilianska kvinnor är underbara dom är helt brutta och utföra stort sätt vad som helst för pengar utan att bry sig det minsta om offret! Jag hade velat se den smala mörkhåriga Queen Snake kvinnan tortera en kvinna extremt hårt! Pressa in sina smala långa fingrar i kvinnans fitta och klösa sönder insidan och slita ut äggstockarna samtidigt som hon skrattar!

Okej intressant. För mig blir det lite för mycket blod och inälvor. Det är nått som personligen får mig sexuellt avtänd. Har inga problem med det i gore sammanhang dock.
Citera
2025-02-09, 11:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Ingen! Undrar bara varför? Kvinnor skall man krama och kyssa varken mer eller mindre!

För att det är sexuell njutning.
Citera
2025-02-11, 12:54
Medlem
Citat:
För att det är sexuell njutning.
Ja där ser man ...... ........
Citera
2025-02-22, 20:30
Medlem
Citat:
Jag har sedan jag gick på förskolan haft en böjelse för att tortera och plåga människor. När jag blev sexuellt aktiv i 8-9 års åldern förvandlades det mer till en böjelse för sexuell förnedring och tortyr.

När jag var 10-13 år brukade jag gå in på damernas omklädningsrum i Eriksdalsbadet i Stockholm. Det är riktigt länge sedan nu. Det var över 20 år sedan. Jag gick in där kvinnor eller flickor duschade och ställde mig framför den som duschade. Ibland började jag prata med bruden, ibland bara stå och titta, ibland skratta. Sedan drog jag snabbt ut. Drog till Årstaviken och runkade och det jag bevittnat. Det var kväll/mörkt och jag var alltid ensam där. Tänkte på den nakna kvinna jag sett. Det var extra bra om hon var snygg. Fick olika reaktioner av tjejerna. Någon brydde sig inte och bara stod där som ingenting , någon vände sig om, någon höll för fittan och brösten och såg bedrövad ut, någon sa VA FAN. Det var olika reaktioner man fick. Ju mer skam de kände, ju kraftigare reaktion och ju snyggare de var, desto kåtare blev man. Men om de inte reagerade och bara stod där så blev man kåt av det med.

Än idag går jag igång på förnedring av kvinnor sexuellt. Gärna med våldsinslag. Kan fantisera om nakna tjejer som blir uppeldade eller nakna tjejer som bli korsfästa. Typ att fantisera om att de korsfäster en naken kändis. Typ Carina Berg eller Carolina Klüft. Som exempel bara. Sedan att de innan de blir uppspikade på korset får dricka mycket vatten. Och sedan när de är på korset så ser jag framför mig hur de kissar för att de inte kan hålla sig. Då står folk där och skrattar åt det.

Allt detta är sexuella fantasier. Det finns i mitt huvud. Jag är inte utåtagerande ner än att jag tittar på bdsm, gore och kvinnoförnedring. Vita och lagliga sidor som vem som helst kan använda. Jag begår inga brott och avser inte begå brott. Men jag undrar hur vanligt detta är? Jag är en tillsynes vanlig person utåt, men jag bara älskar detta. Har fler liknande tankar?

Jag tittar en del på queensnake som är sexuell kvinnotortyr. Tittar på gore, olyckor och mord. Tittar på nip activity där kvinnor går runt nakna på stan och blir filmade.
Om du anser att du kan bli farlig så bör du söka en psykolog kanske
Citera
2025-03-11, 10:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blueintime
Om du anser att du kan bli farlig så bör du söka en psykolog kanske

Nej jag tänker inte besöka någon psykolog. Varför ska jag göra det?

Jag mår bra av att se nakna kvinnor brinna, om man mår bra av nått så finns det inget problem som måste åtgärdas.
Citera
2025-03-16, 11:02
Medlem
Delta-08s avatar
Ja njut av det du älskar och mår bra av!!!
Citat:

Jag mår bra av att se nakna kvinnor brinna, om man mår bra av nått så finns det inget problem som måste åtgärdas.
Citera
2025-03-17, 22:47
Medlem
Ja, helvete vad kåt man blir av tanken TS. Tänk att korsfästa Carolina Gynning i sängkammaren och sedan göra vad fan man vill med henne
Citera
2025-03-18, 11:43
Medlem
Citat:
Jag kan inte leva ut det. Det skulle innebära att döda kvinnan. Eller grovt vanställa henne. Det går inte. Då hamnar jag i finkan eller på psyket. Inga planer på det. Men bortsett från juridiken hade jag gärna gjort det. Men det är en omöjlighet.
Så enligt din beskrivning saknar du helt och hållet empatisk förmåga? Du tänker inte alls på konsekvenserna för den utsatta kvinnan? Vilket lidande det skulle innebära?

Ditt förbehåll från att utföra sådana ondskefulla handlingar är alltså ett konsekvenstänk i hur följderna skulle drabba dig själv, inte ditt föreställda offer.

Då lider du utan tvekan av en Psykopati störning, med impulskontroll p.g.a självbevarelsedriften.
Senast redigerad av Omnik 2025-03-18 kl. 11:54.
Citera
2025-03-18, 12:48
Medlem
Citat:

Du besvarar din egen fråga, att du mår bra av något sådant är bevis nog för hur sjukt det faktiskt är. Visst finns det ett problem att åtgärda och det är den sjuka inställningen.

- citat Den sjuke som inte ens är medveten om sitt tillstånd är den sjukaste av dem alla. - slut citat .

Första steget mot en förbättring är att erkänna problemet, det kräver bara en smula intelligens för att inse det.

Det psykiatrin kan hjälpa dig med är att du lär dig förstå mer om det underliggande problem, kanske något från barndomen etc.

Angående det sexuella så projicerar dina tankar detta som ett sexuellt njutande, men i själva verket ligger ett allvarligt fel/störning bakom.

Generellt när folk har sexuella fetisher som är sjuka/avviker etc så är det helt andra orsaker bakom som inte ens är relaterade till sexualitet. Sexualitet är bara hur det undermedvetna försöker lätta på trycket eftersom ingen annan signal når fram som gör individen medveten om det verkliga underliggande felet.

Det är en varningsklocka, inte något att uppmuntra.

Det är bra om du inte nöjer dig med, ''jag kommer aldrig''. För det vet du aldrig, det är många gärningsmän som tänkte så innan impulskontrollen släppte och brotten blev till verklighet.

Det faktum att det är självbevarelsedriften som verkar hindrar dig, enligt egen utsago är en tydlig varningssignal.
Citera
2025-03-18, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Ja, helvete vad kåt man blir av tanken TS. Tänk att korsfästa Carolina Gynning i sängkammaren och sedan göra vad fan man vill med henne
Vad skulle du göra då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in