Citat:
Ursprungligen postat av
DiBareBlir
Jag kan inte förstå hur hans video inte kan få större konsekvenser. Såg på hans senaste video och där bashade han bara alla som hade kritiserat honom, och kommentarsfältet är fullt av hyllningar.
Han har bannat alla som någonsin ställt en kritisk fråga.
När kritiken som i Anjos fall som mest
peakat på runt 100 som inte avgudar så kostar det inget alls på 25k visningar och 12 stycken Susanne 45-53 år + 14 stycken Marie 44-52 år. Det är bara att tvärbanna permanent.
Anjo har aldrig haft 8k haters under en video, som tex Vlad Reiser. För Anjo bannar 1 till max 20 i taget på en normal video, som Rask.
Skit samma om det adderar upp i 2k eller fler bannade över 4 år, när det mest kritiska du ser i kommentarsfältet är "Jag älskar dig och Jocke och era videos, men den här var lite tråkig". Det är helt riskfritt låta den kommentaren få 44 likes och ett hjärta av Anjo jämfört med en storm på 150 konton som skriver en egen åsikt - när du har 25k eller 250k tittare.
Tittare är flockdjur i kommentarsfältet. Om 10% kommentarer är negativa med likes, så triggas andra skriva en liknade kommentar, som i sin tur triggar fler, tills du har flera hundra negativa kommentarer med hundratals likes på varje enskild. Kolla valfri Chrippa-video från februari 2024 och framåt. För det är ALLTID som "kund" enklare att berätta när du är missnöjd.
Det räcker med att du inte fick vad du förväntat dig. Var det gott (ja) var det billigt (ja) MEN fick jag vänta över en timma på maten? Ja. Och jag förväntade mig det skulle ta max 10 minuter som på andra ställen.
Var det godare än förväntat (ja) men vill jag skriva en POSITIV kommentarer om det när jag fick vänta 30 min? Nä.
Så: det är JÄVLIGT smart av Anjo och Rask att banna alla som inte bara öser kärlek under en video, utan kanske "TOPPENVIDEO, men du sade du skulle ladda upp varje onsdag och nu har det gått tre veckor". Det är 1, bara en, tittare, på 37555 stycken och 1 på 27 kommentarer på en tråkvideo. Banna, så inte fler "Just ja, det lovade du ju". Med den metoden tar du bort alla som tänker kritiskt en och en så du aldrig får en shitstorm.