2023-12-21, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlanLedarN
Hahaha! Vilka muppar detta är Men dom är som vanligt! Mobbar redan personer som är långt ner vid marken och äter grus (Läs Rask) och känner sig så stora och tuffa för det! Dom va i bottenskrapet i skolan (Jockiboii med) och nu när dom har en plattform som följs av ett par hundra tusen så passar dom på att ge igen! Dock inte på personerna som mobba dom i skolan för det klarar dom inte utan dom ger sig på en ännu svagare människa än dom själv Deras tid är snart förbi och Pappa-gris och anaboladvärgen kommer få gå tillbaka till verkligheten och där kommer deras liv gå i repris! Dvs mobbade av kollegor och utnyttjade av chefer

Men att de har hundratusen följare av sina plattformar innebär ju inte att det är hundratusen fans som följer för att de gillar och tycker innehållet är bra så som de kanske tror. Gissar att en stor andel av dessa är personer som tittar för att det blir som en annan form av reality show och skadeglatt följer för att se när dessa sorgliga individer gör bort sig själva gång på gång. Det är lite som tittköer i trafiken, när folk av någon anledning ska kolla på en trafikolycka (vilket jag visserligen aldrig förstått varför folk vill göra - men att motsvarande kolla på dessa freakshows på youtube kan jag erkänna att jag gör)
Citera
2023-12-21, 11:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Pontus är ingen springis, inget tarmludd (bok: Ondskan) han är ledarens högra hand...🦧🐽
Eller? Menar du att Pontus blir utnyttjad?

Och så drömmer han om att det skall bli tvärtom? Jag kan inte låta bli att undra hur bränd Rask känner sig nu

Pontus ser inte det alla vi andra ser. Han påstår sig veta vad psykisk ohälsa är, han har ju själv haft en lite släng av problemet, men han ser fan inte det största psykiska hotet för honom även om han så andas samma luft som det
Senast redigerad av Goldentie 2023-12-21 kl. 11:42.
Citera
2023-12-21, 12:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Och så drömmer han om att det skall bli tvärtom? Jag kan inte låta bli att undra hur bränd Rask känner sig nu

Pontus ser inte det alla vi andra ser. Han påstår sig veta vad psykisk ohälsa är, han har ju själv haft en lite släng av problemet, men han ser fan inte det största psykiska hotet för honom även om han så andas samma luft som det
Det kommer bli ett intressant 2024, vem "vinner" och vem försvinner

Pontus har ju börjat knapra "lyckopiller" igen, alla bäst vore om han fick någon som kan få honom att inse att han behöver ändra på sitt synsätt och sluta vara dömande och skuldbelägga andra.
Citera
2023-12-21, 12:35
Avslutad
Citat:

Pontus har ju börjat knapra "lyckopiller" igen, alla bäst vore om han fick någon som kan få honom att inse att han behöver ändra på sitt synsätt och sluta vara dömande och skuldbelägga andra.

Lyckopiller är som ett kosttillskott. Ändrar man inte sin livsstil så hjälper dem inte
Citera
2023-12-21, 12:58
Medlem
Citat:

Sluta med YT och skaffa sig ett riktigt jobb?
Citera
2023-12-21, 13:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Men att de har hundratusen följare av sina plattformar innebär ju inte att det är hundratusen fans som följer för att de gillar och tycker innehållet är bra så som de kanske tror. Gissar att en stor andel av dessa är personer som tittar för att det blir som en annan form av reality show och skadeglatt följer för att se när dessa sorgliga individer gör bort sig själva gång på gång. Det är lite som tittköer i trafiken, när folk av någon anledning ska kolla på en trafikolycka (vilket jag visserligen aldrig förstått varför folk vill göra - men att motsvarande kolla på dessa freakshows på youtube kan jag erkänna att jag gör)
Exakt!

De är inte större än antalet visningar på deras senaste video.
Jag följer tex Anjo och Chrippa, men kollar sällan, enbart när de sticker ut om något.

Chrippa skrev, eller om han sa, att han är en del av eliten.
Skojar han eller?
Tror Anjo och Chrippa det om sig själva, för att de hänger med jocke?

Jag följer betydligt större kanaler, med betydligt fler visningar än dessa.
Inte ens dem skulle sitta och spy ut sig sådant.
Fast det är sant.
Citera
2023-12-21, 13:07
Medlem
Citat:
https://youtu.be/g7uK6tHOQjs?si=FNpHGl1zTAQxeX3C
Pontus bygger lego med Jockiboi...
BFF

Kritik är bara ett bevis på hur avundsjuka alla är på deras storhet...🤣
Töntigaste videon jag har sett
Citera
2023-12-21, 13:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Töntigaste videon jag har sett
Mm, men Pontus vill vara som Jockiboi, han jämför sig ofta med honom och får uppdrag av den store gurun.
Allt dokumenteras med ljud och bild.
Har du inte prints, har du ingenting...
Citera
2023-12-21, 13:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Exakt!

De är inte större än antalet visningar på deras senaste video.
Jag följer tex Anjo och Chrippa, men kollar sällan, enbart när de sticker ut om något.

Chrippa skrev, eller om han sa, att han är en del av eliten.
Skojar han eller?
Tror Anjo och Chrippa det om sig själva, för att de hänger med jocke?

Jag följer betydligt större kanaler, med betydligt fler visningar än dessa.
Inte ens dem skulle sitta och spy ut sig sådant.
Fast det är sant.

Hur många vänner har Jocke IRL egentligen? Dem verkar vara väldigt få
Citera
2023-12-21, 13:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hur många vänner har Jocke IRL egentligen? Dem verkar vara väldigt få
Han lär ha bränt många broar där, så nu får han dras med Chrippa och Anjo.
Citera
2023-12-21, 13:18
Medlem
Tror inte ens Anjo gillar lego, han vill bara passa in i Jockes mall den feta grisen!
Citera
2023-12-21, 13:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Han lär ha bränt många broar där, så nu får han dras med Chrippa och Anjo.

Ja det förklarar ju Pontus mantra om hur många följare han har, att det skulle betyda något och göra honom så mycket större än alla som har färre följare. Han har aldrig funderat på hur många likes han får i jämförelse till följare? Det är ju där han har den riktiga siffran och samtidigt så är följare inga vänner utan bara följare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in