Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Du är det levande beviset på att evolutionen går bakåt ibland...
Eftersom polisen har öppnat en förundersökning så finns det en konkret misstanke.
Faktum är att Sara publicerat ljudet från en riktig barnporrfilm på hemsidan. Hur fick hon tag på det?
Sara säger att hon ser fram emot polisutredningen, men jag tror inte på det påståendet.
Dina kunskaper inom evolution verkar ändå tämligen begränsade, men det är ju OT i den här frågeställningen.
En förundersökning kan startas med anledning av en polisanmälan eller till och med om en åklagare läst en artikel i tidningen. Det behöver inte vara något konkret, bara en misstanke om att någon begått något brott. Sara har inte blivit delgiven någon misstanke om brott och om det vore så att hon hade hårddisken full med barnporr så har hon gott om tid att göra sig av med bevis. Sara skriver i övrigt till Aftonbladet
"Jag är väldigt noggrann med att inte hantera övergreppsmaterial, alltså behöver jag inte oroa mig för den saken. Välkomnar givetvis en utredning då jag inte har någonting att dölja"
Mer än hälften av alla förundersökningar läggs ner, så nej, det här känns inte så starkt.