Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungligen
Nu ser bilderna på SE och hans väska ut att vara tagna lite "ad hoc"? SE framför en dörr i ett kontorsrum och väskan på ett ostädat skrivbord? Inget tyder på att en organiserad fotografering var inplanerad, utan bilderna har lite "amatörkänsla" i mina ögon.
Var framgår det i materialet att SE uppmanades att klä sig som på mordnatten när han kallades till förhöret? Du får gärna länka, då jag inte sett den uppgiften någonstans.
"Trollar" gör väl de som antar saker utan belägg och fyller i med egna spekulationer? Finns uppmaningen i kallelsen som gick ut till SE att klä sig som på mordnatten inför förhöret har jag så klart fått svaret på min fråga, men avstår att bestämt påstå något i frågan tills jag fått det bekräftat.
Du får ursäkta (en än gång), men just nu framstår du faktiskt bara som korkad och väldigt illa påläst i ämnet. Jag orkar faktiskt inte bemöta ett enda av dina påståenden.
Jag antar inte, jag vet hur det gick till inom polisen vid dylika fotograferingar på åttio och nittiotalet, då jag (som jag berättat tidigare) har en familjemedlem som jobbade inom polisen i närmre trettio år, på Kungsholmen dessutom. Så, sluta upp mitt ditt envisa tjafs.
Förslagsvis tar du semester från tråden. 90% av dina inlägg är trams, larv, ironi, sarkasm, förlöjligande och förminskande av SE-uppslaget och de som tror på det. Din humor kan fläckvis vara skoj, men du är gränslös och går bananer i tråden (sedan två tre år) i det närmaste dygnet runt. Du har förstört tråden. Ta semester, och återkom när du förmår att fokusera på seriösa inlägg (vilket du kan, om du vill, men du vill ju inte mestadels). Tyvärr drar du även med dig (och till) andra användare att följa dig i ditt trams och din jargong (jag själv hamnade i fällan under några veckor, tyvärr). Bryt dina mönster. Finn ett annat tidsfördriv, snälla. Låt de som är seriöst intresserade (från båda sidor) att debattera och språka ifred. Tack.