2025-01-19, 12:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Har nu testat dom flesta shopparna i Sverige och nästan bara röda sorter då jag mest är ute efter den lugnande effekten.

Jag har varit utan Kratom en vecka nu och den gamla vanliga molande ångesten är tillbaka, den brukar alltid försvinna när jag tar Kratom.
Det är ju fördjävligt att man måste slänga i sig detta för att må normalt men det är åtminstonde billigt, speciellt jämfört med serbiska Xanor som jag annars tar mot ångesten.

Jag hoppades att Kratom skulle hjälpa till med sömnen men icke i mitt fall och jag önskar att Kratom hade en starkare effekt så man skulle kunna flumma på den men man får väl vara nöjd med det lilla.

Viken shop/strain tycker du är bäst om man vill ha röd Kratom?
Citera
2025-01-19, 12:08
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linglong123

RED MAENG DA från Scandinavian S var väl ok, men kvaliteten verkar variera ganska mycket mellan olika batcher så jag kan ju inte garantera att det du köper är ok.
Misstänkar att shopparna fuskar en del och felmärker påsarna så att dom kan sälja sorter som inte säljer så bra, det syns ju knappt skillnad på dom och dom brukar smaka lika illa oavsett sort.
Citera
2025-01-19, 12:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
RED MAENG DA från Scandinavian S var väl ok, men kvaliteten verkar variera ganska mycket mellan olika batcher så jag kan ju inte garantera att det du köper är ok.
Misstänkar att shopparna fuskar en del och felmärker påsarna så att dom kan sälja sorter som inte säljer så bra, det syns ju knappt skillnad på dom och dom brukar smaka lika illa oavsett sort.

Ja så är det nog, tråkigt att det är så himla varierande oavsett vart/vad man köper…
Citera
2025-01-19, 13:31
Avslutad
Citat:
Ja så är det nog, tråkigt att det är så himla varierande oavsett vart/vad man köper…
Det är precis som när man var 17-19 år och skulle köpa dödsknark ifrån den lokala turken.

Det utlovades alltid dunder men 9/10 av gångerna fick man kamelbajs.

Dom få gångerna man verkligen fick dunder glömmer man dock aldrig.
Citera
2025-01-19, 15:43
Avslutad
Citat:
Jag har handlat från SS i fyra år. Aldrig blivit besviken, alltid fått bra produkter som har fungerat.
Har jag haft tur?
Citera
2025-01-19, 17:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Jag har handlat från SS i fyra år. Aldrig blivit besviken, alltid fått bra produkter som har fungerat.
Har jag haft tur?

Vilken SS? Scandinavian eller supreme?
Citera
2025-01-19, 18:21
Avslutad
Citat:
Vilken SS? Scandinavian eller supreme?
Scandinavian
Citera
2025-01-19, 22:07
Avslutad
Citat:
Scandinavian
Senaste jag köpte därifrån va riktig skit. Men vill inte smutskasta en shop pga endast en dålig erfarenhet heller..

Vill ha man kvalité är det utrikes som gäller tror jag tyvärr.

Kratom E**** vart jag relativt nöjd med nu senast i alla fall.

Citat:
Har jag haft tur?
Har du testat Kratom ifrån andra källor än SS någon gång? Det är skillnad på Kratom som ”fungerar”, och på Kratom som faktiskt är bra på riktigt.

Bra Kratom är ganska nära opium i sin effekt. Ruset brukar verka längre också om det är av bättre kvalité.
Senast redigerad av PumpDump2 2025-01-19 kl. 22:27.
Citera
2025-01-19, 22:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PumpDump2
Senaste jag köpte därifrån va riktig skit. Men vill inte smutskasta en shop pga endast en dålig erfarenhet heller..

Bra Kratom är ganska nära opium i sin effekt. Ruset brukar verka längre också om det är av bättre kvalité.

Det ”bästa” ruset jag fått av Kratom är mild eufori. Men av någon anledning så kan jag inte betala genom ”viva” som jag märkt att de flesta shoppar använder så jag kan bara köpa från SS (supreme). Jag har fått några bra paket med green meang da. Men nu senaste så har det inte varit bra.
Citera
2025-01-20, 08:29
Avslutad
Citat:

Ingen speciell shop men Maeng Da brukar vara ett säkert kort. Dock får jag själv ingen brs effekt av rött kratom.
Citera
2025-01-20, 13:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Ingen speciell shop men Maeng Da brukar vara ett säkert kort. Dock får jag själv ingen brs effekt av rött kratom.

Fick precis hem red mean da. Inte provat den på många månader nu. Kör alltid samma green meang da annars.
Citera
2025-01-20, 14:23
Avslutad
Positivt överraskad av ”supremes” red meang da. Testade den för några månader sen och kände ingenting. Nu är jag mjuk i både kropp och skallen. 25 min sedan jag tog de. Kul när det faktiskt funkar, tycker deras green meang da fallit av lite senaste gångerna jag beställt.

Från en sak till en annan. Jag slogs av en tanke förut om det går att röka Kratom, gjorde en snabb googling och det verkar som att de funkar? Är det någon som testat eller har tankar kring det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in