2025-01-18, 09:47
  #34633
Medlem
Offerviljas avatar
Det är bra att Pär-Ingrid Öberg medverkar hos den populära Anjo, men tyvärr går det inte att titta på det. Usch vad illa jag tycker om Anjo. Min högsta önskan är att någon fin människa någon gång kunde bjuda in en nationalist eller nationalsocialist till sitt program, men så kommer det aldrig att bli. De fina människorna är liksom på något vis för coola för att vilja göra det. Allting har blivit så fel och bakvänt.

Favorituttrycken just nu som vi tackar Henrik Jonasson för: "Hon/han är precis som jag" eller "Hon/han ser precis ut som jag".
Citera
2025-01-18, 11:57
  #34634
Medlem
Offerviljas avatar
Det är tyvärr verkligen exakt så. Är det någon poddare eller youtuber utanför den nationella rörelsen som man gillar så vet man att den personen aldrig någonsin skulle kunna tänka sig att bjuda in någon från NMR till sitt program. En sådan där hemsk och osympatisk typ som Rask skulle säkert också kunna tänka sig att samtala med Pär-Ingrid Öberg, medan man vet att fina och sympatiska personer som Joppe, Vinsmart och Matkoma-snubbarna aldrig skulle göra det. Jag vet inte hur vi ska göra för att ändra på det här och få det att bli tvärtom. Öbergs medverkan hos Anjo är dock någonting positivt för vårt folk. Den där misslyckade grisen har liksom 216 000 prenumeranter och jättemånga människor kommer nu att få bekanta sig med Öberg och NMR. Tyvärr blev jag tvungen att börja dricka av det goda vinet igen, för jag orkade inte ligga i sängen längre och vara helt apatisk.
Citera
2025-01-18, 22:57
  #34635
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Det är tyvärr verkligen exakt så. Är det någon poddare eller youtuber utanför den nationella rörelsen som man gillar så vet man att den personen aldrig någonsin skulle kunna tänka sig att bjuda in någon från NMR till sitt program. En sådan där hemsk och osympatisk typ som Rask skulle säkert också kunna tänka sig att samtala med Pär-Ingrid Öberg, medan man vet att fina och sympatiska personer som Joppe, Vinsmart och Matkoma-snubbarna aldrig skulle göra det. Jag vet inte hur vi ska göra för att ändra på det här och få det att bli tvärtom. Öbergs medverkan hos Anjo är dock någonting positivt för vårt folk. Den där misslyckade grisen har liksom 216 000 prenumeranter och jättemånga människor kommer nu att få bekanta sig med Öberg och NMR. Tyvärr blev jag tvungen att börja dricka av det goda vinet igen, för jag orkade inte ligga i sängen längre och vara helt apatisk.

Har du någon koll på vem Anjo är, vad för material han publicerar?
Jag är inte så bekant med honom, är han mer poppis än Guldtand?
Citera
2025-01-19, 10:53
  #34636
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Har du någon koll på vem Anjo är, vad för material han publicerar?
Jag är inte så bekant med honom, är han mer poppis än Guldtand?
Jag har aldrig tittat i mer än några minuter på någon av Anjos videor. Han är en efterbliven tönt som brukar intervjua folk som Jockiboi och som gillar att sitta och skvallra om Jockibois bror. Anjo är en helt värdelös typ som enligt mig är mindre värd än vad en insekt är. Jag är ganska säker på att han är mycket mer poppis än vad Guldtand är. Det känns förnedrande att de enda som vill ha något med oss nationella att göra är de som är sämst. Att bli intervjuad av Anjo och Guldtand är motsatsen till The Smiths-nationalism, som ju handlar om att allting ska vara coolt, snyggt och bra. Har du tittat på Anjos intervju med Pär-Ingrid Öberg och Kinesen? Vad tyckte du i sådana fall om den, Nyreggadjude?
Citera
2025-01-19, 13:28
  #34637
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag har aldrig tittat i mer än några minuter på någon av Anjos videor. Han är en efterbliven tönt som brukar intervjua folk som Jockiboi och som gillar att sitta och skvallra om Jockibois bror. Anjo är en helt värdelös typ som enligt mig är mindre värd än vad en insekt är. Jag är ganska säker på att han är mycket mer poppis än vad Guldtand är. Det känns förnedrande att de enda som vill ha något med oss nationella att göra är de som är sämst. Att bli intervjuad av Anjo och Guldtand är motsatsen till The Smiths-nationalism, som ju handlar om att allting ska vara coolt, snyggt och bra. Har du tittat på Anjos intervju med Pär-Ingrid Öberg och Kinesen? Vad tyckte du i sådana fall om den, Nyreggadjude?

Om han är känd så kanske det är förståeligt att delta i hans program.

Jag har tittat sporadiskt på olika delar, dels början och en bit in i samtalet, såg dock att de nämnde myten om "Kalergiplanen" som samtalsämne i beskrivningen och bara det fick mig att tröttna innan jag hört ett enda ord yppas.

Lyssnade inte på hela programmet när kines gästade RN heller, långt ifrån. Tycker nationella är rätt ointressanta och följer deras sändningar mest av vana, för att jämföra deras fantasifulla tolkningar av världen med verkligheten och för att detta ibland blir underhållande.
Citera
2025-01-19, 15:15
  #34638
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Om han är känd så kanske det är förståeligt att delta i hans program.

Jag har tittat sporadiskt på olika delar, dels början och en bit in i samtalet, såg dock att de nämnde myten om "Kalergiplanen" som samtalsämne i beskrivningen och bara det fick mig att tröttna innan jag hört ett enda ord yppas.

Lyssnade inte på hela programmet när kines gästade RN heller, långt ifrån. Tycker nationella är rätt ointressanta och följer deras sändningar mest av vana, för att jämföra deras fantasifulla tolkningar av världen med verkligheten och för att detta ibland blir underhållande.
Ja, det är förståeligt och bra att P-I Öberg deltog i Anjos populära program. Jag förstår lite grann varför Nordiska motståndsrörelsen vill samarbeta med äcklet Guldtand och knäppskallen Stor-Dumrid också. Vad jag däremot inte alls förstår är hur P-I, Holmis och de flesta av NMR:s medlemmar och sympatisörer kan tycka om sådana där avskyvärda människor på riktigt. Deras kärlek till Dumrid var äkta, precis som deras kärlek till Guldtand nu är äkta. Nu ska väl den här jävla Anjo hyllas i månader framöver också. Usch och blä så jobbigt!
Citera
2025-01-19, 16:49
  #34639
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Ja, det är förståeligt och bra att P-I Öberg deltog i Anjos populära program. Jag förstår lite grann varför Nordiska motståndsrörelsen vill samarbeta med äcklet Guldtand och knäppskallen Stor-Dumrid också. Vad jag däremot inte alls förstår är hur P-I, Holmis och de flesta av NMR:s medlemmar och sympatisörer kan tycka om sådana där avskyvärda människor på riktigt. Deras kärlek till Dumrid var äkta, precis som deras kärlek till Guldtand nu är äkta. Nu ska väl den här jävla Anjo hyllas i månader framöver också. Usch och blä så jobbigt!

Om jag förstått dig rätt menar du att hela skillnaden mellan DFS och NMR i det här fallet är att DFS aldrig tyckte om Ingrid & co medan NMR faktiskt gillar typerna som de försöker samarbeta med?
Citera
2025-01-19, 17:56
  #34640
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Om jag förstått dig rätt menar du att hela skillnaden mellan DFS och NMR i det här fallet är att DFS aldrig tyckte om Ingrid & co medan NMR faktiskt gillar typerna som de försöker samarbeta med?
Exakt det menar jag. Det fria Sverige tyckte aldrig om Ingrid Carlqvist, Daniel Frändelöv, Maria Celander och Falukorvs-Kiwi på riktigt, medan Nordiska motståndsrörelsen faktiskt gjorde det. Dan Eriksson tyckte hela tiden att Ingrid & Conrad-gänget var värdelösa och sämst, han utnyttjade dem bara. Men då kan man fråga sig, och det gör jag, vilket är värst av att vara genomfalsk som Dan Eriksson eller helt jävla dum i huvudet som Pär-Ingrid Öberg? Jag tycker nog faktiskt att NMR var sämre än vad DFS var under den nationella rörelsens Ingrid & Conrad-skandalsperiod (den största skandalen i den nationella rörelsens historia någonsin). Fy fan vad hemska ni alla var då alltså!
Citera
2025-01-19, 20:47
  #34641
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Exakt det menar jag. Det fria Sverige tyckte aldrig om Ingrid Carlqvist, Daniel Frändelöv, Maria Celander och Falukorvs-Kiwi på riktigt, medan Nordiska motståndsrörelsen faktiskt gjorde det. Dan Eriksson tyckte hela tiden att Ingrid & Conrad-gänget var värdelösa och sämst, han utnyttjade dem bara. Men då kan man fråga sig, och det gör jag, vilket är värst av att vara genomfalsk som Dan Eriksson eller helt jävla dum i huvudet som Pär-Ingrid Öberg? Jag tycker nog faktiskt att NMR var sämre än vad DFS var under den nationella rörelsens Ingrid & Conrad-skandalsperiod (den största skandalen i den nationella rörelsens historia någonsin). Fy fan vad hemska ni alla var då alltså!

Det är väl bättre att vara genomfalsk än dum i huvudet? Om man är smart och falsk kan man försöka utnyttja populära figurer som I&C till sin fördel, medan ett dumhuvud som genuint omfamnar dem blir eller redan är som dessa figurer.
Citera
2025-01-19, 21:39
  #34642
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Det är väl bättre att vara genomfalsk än dum i huvudet? Om man är smart och falsk kan man försöka utnyttja populära figurer som I&C till sin fördel, medan ett dumhuvud som genuint omfamnar dem blir eller redan är som dessa figurer.
Ja, jag tycker nog att det är det. Dan Eriksson är intelligent. Att utnyttja personer som Ingrid Carlqvist, Daniel Frändelöv, Kinesen, Guldtand och Anjo kan vara rätt och riktigt. Situationen för oss nationella är ju sådan att vi måste förnedra oss lite grann, vilket Dornier i ett inlägg som jag inte hittar just nu skrev om. I en annan värld så hade det ju varit fruktansvärt dåligt av Nordiska motståndsrörelsen att prata med en grisjävel som Anjo, men det är det inte riktigt just nu. När jag och mitt handbollslag var bäst i hela Sverige så brukade våra motståndare titta på oss med beundrande blickar som om vi vore helt underbara människor.
Citera
2025-01-19, 22:49
  #34643
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Ja, jag tycker nog att det är det. Dan Eriksson är intelligent. Att utnyttja personer som Ingrid Carlqvist, Daniel Frändelöv, Kinesen, Guldtand och Anjo kan vara rätt och riktigt. Situationen för oss nationella är ju sådan att vi måste förnedra oss lite grann, vilket Dornier i ett inlägg som jag inte hittar just nu skrev om. I en annan värld så hade det ju varit fruktansvärt dåligt av Nordiska motståndsrörelsen att prata med en grisjävel som Anjo, men det är det inte riktigt just nu. När jag och mitt handbollslag var bäst i hela Sverige så brukade våra motståndare titta på oss med beundrande blickar som om vi vore helt underbara människor.

Det kan vara bra för dem att förnedra sig själva. Jag kan inte tänka mig att de här kontakterna hade etablerats under Klas Lunds tid som ledare, han hade aldrig tillåtit det.
Citera
2025-01-20, 00:49
  #34644
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Vad fint att De Geer säger i kvällens radio att 19-åringar som ska in i krig inte ska vara insatta med vad de gör, de ska ha en bara ha en patriotisk inställning, precis så som alla de miljoner soldater historiskt haft när de utnyttjats i krigen de deltog och dog i. Han beundrare håller givetvis med.

De Geer: "Man ska inte va så jävla insatt när man e nitton..."

Holmqvist: "Nä."

De Geer: ...arton, nitton å mönstrar sådär utan man ska liksom va besjälad av att jag ska ut å försvara mitt land eh å en gedigen liksom ehm ah militär träning så att jag kan göra de å bli man, så punkt slut ska de va." (instämmande hummande i bakgrunden)

Holmqvist: "De e ju så det ska vara".

Tobias Lindberg ifrågasätter litet grand, men även han och de allihopa har ju inte heller något grepp om sakernas tillstånd som de menar att 19-åringar saknar, trots att de är äldre.

Dumma män (och kvinnor) som inte ifrågasätter vilka krafter de tjänar, som gärna går i döden som nyttiga idioter, det är ju mumma för makten, och detta är vad nationella också vill se.

Nu plöjer vi vidare bland de gamla bokklassikerna:

Vajert, den nationella rörelsen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in