Citat:
Ursprungligen postat av
Torch-McFly
Några frågor, kommer NMR ställa upp i nästa val? Och hur kan man eventuellt bistå?
Positiv feedback:
Vi på
NationsOfSweden är stora vänner till Motståndsrörelsens poddande.
Det funkar bra med de fem som håller i den ena showen. Tobias Lindberg har en behaglig röst och lätt att lyssna på. Dock så blandar han och ger, ibland jättepåläst och ibland... mindre påläst.
Vi på
NationsOfSweden vill lyfta ett varningenstecken för att samtala träffsäkert om ting man är mindre bemedlade i. Det gäller precis allt men i synnerhet i säkerhet- och integritetsfrågor.
Kan ni inte om ett ämne så läs på innan ett påstående saluförs till folket.
Det ska vara faktabaserat och gärna på ett sätt så massorna fattar frågan. Det äro den ariska och Germanska vägen att vandra.
Simon H är den figur som tar mest plats, pratar mest och skeppar roddret. Och han gör det faktiskt med bravur. Men de dagar han har mindre lyckade stunder , t ex i sjukdom, så borde han ta ett steg tillbaka och låta andra komma till tals mera (alt rodda temporärt skeppet).
Istället för att lyssnarna ska börja lyssna på avsnittet med en nästan avogt inställd Simon, eller åtminstone så att den negativa energin nästan går att ta tag på. Skippa öö-öö--ööö:andet och låt Martin, Per eller Tobias ta över de dagar kraften tryter.
Annars är det en bra podd där man lär känna människorna med tiden och lyssnandet.
Här annkommer det ett ansvar på oss alla medborgare att se till att locka fler lyssnare via djungeltelegrafen.
Värmande för hjärta och själ att se våra motståndsmän på gator och torg. Det är få förunnat att lyssna live & direct på morgondagens stora ledare och stjärnor, som t ex
NationOfSwedens hedersmedlem Samen Khanentstå i Uppsala under helgen.
Citat:
Ursprungligen postat av
BJURLOCK
Motståndsmännen går från självklarhet till självklarhet och detta är bara början.
Norden är vårt hem,
Europa är vårt revir.
Och jorden vår papperskorg!
Framåt starka bröder och systrar Vila gör vi i graven eller när vi blir under längre perioder oskyldigt omhändertagna av den ockuperade strukturen.