Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Han har rätt och det är inte bara hittepå, det är resultatet av ett långtgående, genomtänkt metapolitiskt arbete.
Folk har skrattat åt alla poddar... det skrattet har nu fastnat i trollens, rödingarnas och judarnas halsar.
Nu kommer NMR ut med ytterligare förklaringar om att man är nyttiga idioter, och idiotiska i allmänhet.
Man har förstått att Ryssland, Kina, Iran osv inte är vita nationalister vars högsta mål är att rädda den vita rasen (bra där) men eftersom uttrycket ”min fiendens fiende är min vän” existerat sedan länge går det enligt NMR att applicera på den rådande världssituationen.
Citat:
Att dessa staters geopolitiska fiender (Ryssland, Kina, Iran, Venezuela m.fl.) inte är vita nationalister är vi fullt medvetna om. Vi är även medvetna om att vårt politiska arbete inte hade gått att genomföra i Ryssland samt att Kina inte har som högsta mål att rädda den vita rasen.
Ordspråket ”min fiendens fiende är min vän” existerar dock av en anledning. Uttrycket har inte använts av människor runtom i världen i över tvåtusen år för att det skulle vara ologiskt eller ineffektivt. Varför ska man prioritera sin dyrbara tid och energi på att hetsa mot och sprida propaganda mot stater som militärt och ekonomiskt strider mot den amerikansk-judiska världshydran? Det är inte USA:s största fiender runt om i världen som håller på att byta ut de vita folken.
https://nordfront.se/nordiska-motstandsrorelsen-varnar-for-nato-propaganda
De kan inte orientera sig i en mer komplicerad situation än så, totalt svart-vit fantasivärld med en flerhövdad drake som slutboss.
Vad var det Hitler sa om den stora massan? Den förstår inte nyanser, endast kärlek eller hat, ett ja eller ett nej osv.
Så träffsäkert om sina ideologiska efterträdare.