Citat:
Ursprungligen postat av
MuscleShark
Är Bränholm och Nord verkligen så dåliga?
Om man jämför med David Ekholm och den andra som kommenterade Skidskyttet en gång i tiden på TV4 så är dessa två herrar betydligt bättre. Bättre en Vacchi också för en delen. Håller ni inte med?
Nord är okej. Han är inte så störig utan gör sitt jobb. Ola tjatar i ett, säger exakt samma sak varje lopp, sitter och gissar om allt hela tiden.
Otroligt töntig och allmänt jobbig.
Står inte ut med honom. Brukar stänga av ljudet för det mesta nu för tiden när han sitter där och skvallrar om olika släktband.