2025-01-14, 23:05
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Haha och Frida lägger mest ut saker Dyvik filmade när de var på Teneriffa.

Såg något mediautskick med Dyvik som berättade att strategin är att folk ska skaffa appen för att följa Frida och Ebba så får de andra mindre kända uppmärksamhet på köpet och kan tjäna pengar på det.

Ligger nog en del i det. Idén i sig är inte dum med att ha "alla" samlade men formatet behöver nog lite tid att sätta sig.
Citera
2025-01-14, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Ligger nog en del i det. Idén i sig är inte dum med att ha "alla" samlade men formatet behöver nog lite tid att sätta sig.
Svahn är väl den med minst incitament att lägga ut överhuvudtaget. Hon tjänar tillräckligt för att inte bry sig så mycket om det och Dyvik kommer väl inte ringa och tjata (även om jag personligen tror Svahn har jättepotential på sociala medier om hon la tid på det).
Citera
2025-01-15, 00:00
Moderator
Hjv9s avatar
Linn har inte ens bemödat sig att skaffa profilbild...Frida har inte oväntat snott åt sig flest följare där också ja.

Kan säkert bli något, mer uppmärksamhet för de yngre tjejerna tackar jag inte nej till.
Citera
2025-01-15, 16:29
Medlem
Noterar att skidmärke numera syns under namnet på idrottsutövarna i resultatlistorna. Bra grepp av FIS.
Citera
2025-01-15, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacReady
Noterar att skidmärke numera syns under namnet på idrottsutövarna i resultatlistorna. Bra grepp av FIS.
Nä gud så fult
Citera
2025-01-16, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svamp7
Nä gud så fult

Jo, enig i att det ser fulare ut men infon så lättillgänglig gillar jag.
Citera
2025-01-16, 18:48
Bannlyst
Någon annan som tycker det är trist när Björn Ferry kör med annan i detta fall Niklas Nord? Inget fel om grabben men känns jävligt mekanisk i sättet jämfört med Ola som känns betydligt mer laidback under sändningarna. Björn skämtade om något avsides och jag tror det tog 20 sek. innan Niklas respons kom. Jag hoppas det inte blir ett återkommande tema att Ola är borta för tycker de håller upp sändningarna jävligt bra han och Björn-helt annan x-faktor på sändningarna. När någon av de är borta är det som att sändningen förlorar sin standard.
Citera
2025-01-16, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallekis
Någon annan som tycker det är trist när Björn Ferry kör med annan i detta fall Niklas Nord? Inget fel om grabben men känns jävligt mekanisk i sättet jämfört med Ola som känns betydligt mer laidback under sändningarna. Björn skämtade om något avsides och jag tror det tog 20 sek. innan Niklas respons kom. Jag hoppas det inte blir ett återkommande tema att Ola är borta för tycker de håller upp sändningarna jävligt bra han och Björn-helt annan x-faktor på sändningarna. När någon av de är borta är det som att sändningen förlorar sin standard.

Obeskrivligt skönt att slippa den tillgjorde Bränholm.
Citera
2025-01-16, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MacReady
Obeskrivligt skönt att slippa den tillgjorde Bränholm.

Så kan han säkert uppfattas som emellanåt, men han drar personliga anekdoter, kommer med oförväntad fakta mellan varven osv. jag får intrycket av att det känns betydligt stelare, mer mekaniskt när Björn kör med den andre. Sen kan det ju bara vara den enkla anledningen att Björn och Ola har en annan kemi och det är ju fullt naturligt.
Senast redigerad av Hallekis 2025-01-16 kl. 19:24.
Citera
2025-01-17, 00:50
Moderator
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallekis
Så kan han säkert uppfattas som emellanåt, men han drar personliga anekdoter, kommer med oförväntad fakta mellan varven osv. jag får intrycket av att det känns betydligt stelare, mer mekaniskt när Björn kör med den andre. Sen kan det ju bara vara den enkla anledningen att Björn och Ola har en annan kemi och det är ju fullt naturligt.

"Personliga anekdoter". Du menar samma gamla skvaller om och runt åkarna som han redan dragit femtielva gånger. "Oförväntad fakta". Du menar totalt meningslös statistik som har noll betydelse och absolut inte ska droppas var och varannan minut i sändning. "Kemi". Du menar detta infantila flamsandet som får Brännholm att framstå som en efterbliven tönt.

Sorry men Niklas är vida överlägsen Ola i skicklighet och proffsig kommentering.
Citera
2025-01-17, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
"Personliga anekdoter". Du menar samma gamla skvaller om och runt åkarna som han redan dragit femtielva gånger. "Oförväntad fakta". Du menar totalt meningslös statistik som har noll betydelse och absolut inte ska droppas var och varannan minut i sändning. "Kemi". Du menar detta infantila flamsandet som får Brännholm att framstå som en efterbliven tönt.

Sorry men Niklas är vida överlägsen Ola i skicklighet och proffsig kommentering.
Har du hört att om det är någon gång man ska bomma i en masstart så är det vid första skyttet för fältet trycks ihop sen när det blir ett långt led av åkare som kommer ur straffrundan?
Citera
2025-01-17, 20:44
Bannlyst
Tycker det är märkligt att folk hyllar Nord (i samma veva helt oförstående till all skit som riktas mot Ola) som man gör här inne? Det är rabblande av fakta och givna konstateranden som om man både saknar ögon och hörsel. Helt givna saker sitter han och drar om efter vartannat. Herregud, det har gått en helg och man känner direkt att Ola saknas. Den där avslappnade härliga gemytliga känslan som infinner sig när han och Björn verkligen sätter igång och levererar i samklang. Ola har känsla, Ola har skönt hålligång och sändningarna med Björn är så jävla roliga och ta del av. Björn tar ju utan tvekan två-tre steg tillbaka när han sänder med Nord och den där långa tystnaden mellan de två till och från-njae, jag kan inte förstå hur man tycker detta är bra eller för den delen underhållande sändningar. Fyfan vad man saknar Ola efter den här helgen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in