2025-01-15, 20:39
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3N37
Det fanns en länk. Exakt samma som i alla andra "brev". Eftersom jag aldrig någonsin har svarat på något brev så vet jag inte om man får ett svar eller inte.
Det är väl nog så enkelt att donalds inte kommer svara eller någon andra av dom, och i bästa fall personal bara.

Varje gång jag ser dessa mail, så tänker jag att ingen kan vara så korkad att ge pengar.(Men det vet vi ju de gör och det är riktigt svårt fascinerande.)
Citera
2025-01-16, 16:39
Medlem
3N37s avatar
Jag kommer att avregistrera mig för Trumpens "tiggarbrev" i månadsskiftet februari-mars. Vill först se om det blir någon skillnad när han blir #47. Senaste veckan så har det varit lite blandat förutom det som jag tidigare har skrivit om så är det inramade foton som han vill "ge" mig som tack för mitt stöd. Att "gåvan" kostar minst USD 10 gärna mer är ingen nyhet.
I signed a few more Victory Photos, and I want to ship you one.
BUT you have to claim it before Inauguration Day!
After this huge wave of new TRUMP PATRIOTS, I’m delivering this VIP OFFER to you for standing with me since the beginning! President Trump counted on your support to get him back in the White House, so giving you this SIGNED Photo is the least he can do.

Sen så är det följande två "inbjudningar". Även här så är det en "kostnad" inblandad naturligtvis minst USD 47.
Friend!
TODAY IS YOUR LUCKY DAY!
We just checked our 2025 Trump Sustaining Membership waitlist, and guess what?
Your name is right at the top! CONGRATULATIONS!
We’re excited to offer you full membership access just before President Trump’s Inauguration!
2025 SUSTAINING MEMBERSHIP STATUS SUPPORTER: Friend ACCOUNT NUMBER: 47202445
MEMBERSHIP STATUS: PENDING

YOU DID IT!
President Trump just chose YOU to become his Official Cabinet-Level Advisor, RIGHT BEFORE he’s inaugurated President. This is one of the highest honors in the Trump world.
Accept position as a Cabinet-Level Advisor to take TRUMP’S SURVEY.

Såg nyss på Truth Social att Trumpen anser att han är den som ligger bakom fredsavtalet i Mellanöstern (är jag förvånad?). "The EPIC ceasefire agreement could have only happened as a result of our Historic Victory in November, as it signaled to the entire World that my Adminstration would seek Peace and negotiate deals to the ensure the safety of all Americans, and our Allies".
Citera
2025-01-16, 16:49
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag kommer att avregistrera mig för Trumpens "tiggarbrev" i månadsskiftet februari-mars. Vill först se om det blir någon skillnad när han blir #47. Senaste veckan så har det varit lite blandat förutom det som jag tidigare har skrivit om så är det inramade foton som han vill "ge" mig som tack för mitt stöd. Att "gåvan" kostar minst USD 10 gärna mer är ingen nyhet.
After this huge wave of new TRUMP PATRIOTS, I’m delivering this VIP OFFER to you for standing with me since the beginning! President Trump counted on your support to get him back in the White House, so giving you this SIGNED Photo is the least he can do.

Sen så är det följande två "inbjudningar". Även här så är det en "kostnad" inblandad naturligtvis minst USD 47.
Friend!
TODAY IS YOUR LUCKY DAY!
We’re excited to offer you full membership access just before President Trump’s Inauguration!

YOU DID IT!
President Trump just chose YOU to become his Official Cabinet-Level Advisor, RIGHT BEFORE he’s inaugurated President. This is one of the highest honors in the Trump world.

Såg nyss på Truth Social att Trumpen anser att han är den som ligger bakom fredsavtalet i Mellanöstern (är jag förvånad?). "The EPIC ceasefire agreement could have only happened as a result of our Historic Victory in November, as it signaled to the entire World that my Adminstration would seek Peace and negotiate deals to the ensure the safety of all Americans, and our Allies".
Det är ingen som går den att donalds fixat fredsavtal, inte ens donalds fansen själva.
Men de försöker säga det är så.

Skoj du återgett detta, visste inte det var så illa som det faktiskt var och är.
Det som nu fascinerar mig är i vilken omfattning folk går på detta att skänka pengar.
Nu vet jag inte hur många som får utskicket i false social eller på annat sätt, en sak är säker att just du står knappast högt på listan

Kommer dessa med dagar mellan, varje dag, eller flera per dag?
Citera
2025-01-16, 17:19
Medlem
Citat:

Friend!
TODAY IS YOUR LUCKY DAY!

YOU DID IT!

Trump är verkligen ett troll på internet.
Gubben trollar mest av alla.
Citera
2025-01-16, 17:23
Medlem
3N37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är ingen som går den att donalds fixat fredsavtal, inte ens donalds fansen själva.
Men de försöker säga det är så.

Skoj du återgett detta, visste inte det var så illa som det faktiskt var och är.
Det som nu fascinerar mig är i vilken omfattning folk går på detta att skänka pengar.
Nu vet jag inte hur många som får utskicket i false social eller på annat sätt, en sak är säker att just du står knappast högt på listan

Kommer dessa med dagar mellan, varje dag, eller flera per dag?
Minst 3 per dag. Men oftast 5-6. Jag har också funderat över hur många som skänker pengar till Trumpen.
OFF topic om någon vill på ett lättsamt sätt få en inblick i Trumpens sätt att göra affärer mm. Så rekommenderar jag "Commander In Cheat. How Golf Explains Trump" av Rick Reilly. Bland annat så får man läsa om Trumpens otaliga konflikter med den lokala flygplatsen. .Om man vill gå lite djupare så är Bob Woodward's fyra böcker "Peril,Fear,Rage och War" läsvärda. Valkampanjen 2020 beskrivs väl i Landslide av Michael Wolf. Till slut de två bästa böckerna om Trump som jag har läst är " A Very Stable Genius" och "I Alone Can Fix It" av Carol Leonig och Philip Rucker.
Citera
2025-01-16, 18:34
Medlem
klybans avatar
Citat:
Minst 3 per dag. Men oftast 5-6. Jag har också funderat över hur många som skänker pengar till Trumpen.
OFF topic om någon vill på ett lättsamt sätt få en inblick i Trumpens sätt att göra affärer mm. Så rekommenderar jag "Commander In Cheat. How Golf Explains Trump" av Rick Reilly. Bland annat så får man läsa om Trumpens otaliga konflikter med den lokala flygplatsen. .Om man vill gå lite djupare så är Bob Woodward's fyra böcker "Peril,Fear,Rage och War" läsvärda. Valkampanjen 2020 beskrivs väl i Landslide av Michael Wolf. Till slut de två bästa böckerna om Trump som jag har läst är " A Very Stable Genius" och "I Alone Can Fix It" av Carol Leonig och Philip Rucker.
Helt jävla sjukt donalds hantlangare skickar så många.
Citera
2025-01-17, 09:38
Medlem
Som väntat backar Trump hela tiden från sina vallöftesfantasier.
Fred mellan Ukraina och Ryssland på 24 timmar är nu omvandlat till 100 dagar (kanske).
Några 2 billioner sparade dollar lär de inte heller leverera…
Citera
2025-01-17, 13:07
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Fred mellan Ukraina och Ryssland på 24 timmar är nu omvandlat till 100 dagar (kanske).
Förra gången skulle ju donalds radera statsskulden på åtta år, men efter halva tiden så hade donalds ökat statsskulden abnormt.

Och komiskt nog var $2 biljoner av dessa till människor som inte är i det allra minsta behovet av pengar.
Så där skulle donalds kunna spara in $2 biljoner snabbt, men jag misstänker istället mer pengar till de rika och för de är så synd om dom och behöver socialbidrag.

Finns en skön tråd om de brutna vallöftena ens innan donalds är president, och dessa 24h är en av dom.

Jag misstänker vi kommer få se en raket på statsskulden igen, och inte köpa något för pengarna som Joe gjort och få saker gjort i infrastrukturen som donalds bara pratar om, men inget gör.
Undra om donalds ska ge sig på regleringarna på tågen igen och orsaka olyckor pga minskad kontroll av tågen och spåren.
Citera
2025-01-17, 13:13
Medlem
Flus avatar
Citat:

Trumps springpojkar har redan backt från 2-biljonermålet, med svansen mellan benen:

“If we try for $2 trillion, we’ve got a good shot at getting one,”, Musk said in an interview streamed Wednesday evening on X, which he owns.
https://edition.cnn.com/2025/01/09/politics/elon-musk-backtracks-federal-budget-cuts/index.html

Pinsamt är bara förnamnet. Det kommer inte bli 1 biljon i besparingar heller, sanna mina ord.
Citera
2025-01-17, 18:26
Medlem
3N37s avatar
Det finns tillfällen då jag undrar hur tänkte man här? Nedanstående är ett sådant. Den här godbiten kom vid lunchtid.
***ACTION REQUIRED TODAY**
Friend, are you an AMERICAN CITIZEN or an ILLEGAL ALIEN?
If you’re an ILLEGAL ALIEN, close this email right now.
If you’re an AMERICAN CITIZEN, listen up! President Trump NEEDS YOU to fill out his Verified Citizens-Only Survey before he’s sworn in on Monday.
Friend, don’t sit this one out. This survey is CRITICAL to your future. I know you don’t want decisions being made without your input.
Citera
2025-01-17, 18:36
Medlem
Inaugurationen flyttas inomhus pga stark kyla.

Rätt åt Trump att inte få den stora publiken..
Citera
2025-01-17, 18:47
Medlem
Citat:
Inaugurationen flyttas inomhus pga stark kyla.

Rätt åt Trump att inte få den stora publiken..
Helvetet fryser till is.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in