2025-01-12, 12:21
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3N37
En sak måste jag erkänna. Trumpen eller den som ligger bakom hans "tiggarbrev är om inte annat kreativa. Nedanstående exempel kom igår.
Om jag skänker pengar så hamnar jag på den "Officiella Invignings Donations Listan".
Dessutom så kommer då Trumpen att skicka Trump 47 Invignings kortet" till mig.
PLEASE.
Here are 3 reasons why I need your help right here, right now after my rigged sentencing!
#1 Radicals convicted me, and now want to label me a FELON. They think they won, so with a strong ONE MILLION PATRIOT PUSH we can prove them wrong!
#2 If you donate right now, your name will be added to my official Inauguration Donor List. I told my team to show me the names right before I take the Oath of Office.
#3 Because I love you, I will send you the TRUMP 47 INAUGURATION CARD straight to your door!
So before the day’s over, I need every True Trump Patriot reading this message to say I STAND WITH TRUMP to claim their 47 Inauguration Card.
Haha, och intressant då det inte blev ett cents böter ens
Sen raljera om felon förstår jag, för nu ä donalds en brottsling på riktigt(Som om vi inte alla redan visste detta redan.)
Citera
2025-01-12, 13:08
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
En sak måste jag erkänna. Trumpen eller den som ligger bakom hans "tiggarbrev är om inte annat kreativa. Nedanstående exempel kom igår.
Om jag skänker pengar så hamnar jag på den "Officiella Invignings Donations Listan".
PLEASE.
Here are 3 reasons why I need your help right here, right now after my rigged sentencing!
#1 Radicals convicted me, and now want to label me a FELON. They think they won, so with a strong ONE MILLION PATRIOT PUSH we can prove them wrong!
#2 If you donate right now, your name will be added to my official Inauguration Donor List. I told my team to show me the names right before I take the Oath of Office.
#3 Because I love you, I will send you the TRUMP 47 INAUGURATION CARD straight to your door!
So before the day’s over, I need every True Trump Patriot reading this message to say I STAND WITH TRUMP to claim their 47 Inauguration Card.

Här skall vi snacka om osmakligt vädjande om pengar genom att utnyttja en pågående katastrof;

Citat:
Elizabeth Warren, sometimes called Pocahontas, just got called out by Community Notes for trying to use the Los Angeles Wildfires to raise money for Democrats.

https://x.com/alx/status/1878258947657769454
Citera
2025-01-12, 13:44
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Här skall vi snacka om osmakligt vädjande om pengar genom att utnyttja en pågående katastrof;

Jaha?
Skulle detta ändra något om donalds tusentals tiggarmail?
Citera
2025-01-12, 16:08
Medlem
3N37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB

Har du kollat om det du hävdar är korrekt? Dvs har du själv kollat länken?
Senast redigerad av 3N37 2025-01-12 kl. 16:10.
Citera
2025-01-14, 09:18
Medlem
Citat:
PLEASE.

TRUMP 48 = Eric
TRUMP 49 = Ivanka
TRUMP 50 = Melania
Citera
2025-01-14, 09:29
Medlem
Efter demokraternas Biden/Newsomes misskötsel av USA så undrar man ens om det är möjligt att rädda situationen. Trump & hans fantastiska samling av patrioter kommer få jobba dag och natt från dag 1.

Underbart att Newsomes presidentmöjligheter brann upp i alla fall. Nancy Pelosis protegeer ska fan hållas långt från makt. Trist för LA att de röstade in sånt slödder dock.

Det här blir inte en enkel resa för Trump & co pga demokraternas undermåliga insats i 4 år. Kommer ta tid städa upp.
Citera
2025-01-14, 12:06
Medlem
3N37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccnut
TRUMP 48 = Eric
TRUMP 49 = Ivanka
TRUMP 50 = Melania
Melania kan inte bli president eftersom hon inte är född i USA.
I övrigt så tvivlar jag på din "spaning".
Citera
2025-01-15, 08:42
Medlem
Kongressförhöret med den tilltänkte försvarsmisitern Pete Hegseth igår (som gick live på CNN och Youtube) var verkligen vilda svängar hit och dit, Hegseth försökte ständigt glida undan frågor, t ex ifall han skulle gå med på att tillstyrka och genomföra en order från Trump till militären i det fall den stred mot USA:s författning (Mark Esper har medgett att han hamnade i det läget ett par gånger i samband med polisinsatserna i Washington sommaren 2020, han gav grönt ljus men har senare bett om ursäkt för detta). Massor med svar som var svaga i sak eller rena undanflykter, I vanliga fall hade Hegseth nog setts som sänkt nu, men med den här extremt lojala GOP-kontingenten i senaten så får vi väl se...
Citera
2025-01-15, 12:14
Medlem
3N37s avatar
De flesta av Trumpens tiggarbrev återkommer flera ggr. Antingen rätt av eller med någon smärre ändring. Men den här är en som jag inte sett förut. De frågor som Trumpen vill ha svar på är förutom ålder osv. Även frågor av typen vilken politisk hemvist man har. Tex "America First Conservative" eller "Insane Radical Liberal". Ja sen ska man ju donera pengar också men det är ju standard för Trumpens brev.
Friend, are your notifications turned off?
FIRST, Donald Trump Jr. reached out to you to take the Official MAGA Census, but you never responded.NEXT, JD Vance followed up, but you still haven’t responded.NOW, President Trump requested that we make a final email request because he loves you so much!Friend, this is your last chance to take the Official MAGA Census before we SHUT IT DOWN to finalize our internal records.
Finish it by MIDNIGHT and we’ll let President Trump, Donald Trump Jr., and JD Vance know that you completed it! There’s a reason we’re reaching out to you over anyone else in your hometown.
Reaching out directly to grassroots leaders is expensive, so we can only afford to reach out to President Trump’s most reliable supporters.
That’s why your response will be used to represent every one of your friends and neighbors…THIS IS IMPORTANT. But we can only afford to keep your personal link live until 11:59 PM! That’s why I need you to follow this link ASAP and RESPOND TO TRUMP.
Citera
2025-01-15, 12:51
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Efter demokraternas Biden/Newsomes misskötsel av USA så undrar man ens om det är möjligt att rädda situationen. Trump & hans fantastiska samling av patrioter kommer få jobba dag och natt från dag 1.

Underbart att Newsomes presidentmöjligheter brann upp i alla fall. Nancy Pelosis protegeer ska fan hållas långt från makt. Trist för LA att de röstade in sånt slödder dock.

Det här blir inte en enkel resa för Trump & co pga demokraternas undermåliga insats i 4 år. Kommer ta tid städa upp.
Ändå har vi sett Joe göra mycket mer än donalds för medborgarna i USA och för bra mycket mindre pngar.(Men det är det som händer när donalds satsa allt på göra rika rikare, och de tär aldrig bra för et tland.)

Inget har brunnit upp för Gavin dock.
Citera
2025-01-15, 12:54
Medlem
klybans avatar
Citat:
De flesta av Trumpens tiggarbrev återkommer flera ggr. Antingen rätt av eller med någon smärre ändring. Men den här är en som jag inte sett förut. De frågor som Trumpen vill ha svar på är förutom ålder osv. Även frågor av typen vilken politisk hemvist man har. Tex "America First Conservative" eller "Insane Radical Liberal". Ja sen ska man ju donera pengar också men det är ju standard för Trumpens brev.
Friend, are your notifications turned off?
FIRST, Donald Trump Jr. reached out to you to take the Official MAGA Census, but you never responded.NEXT, JD Vance followed up, but you still haven’t responded.NOW, President Trump requested that we make a final email request because he loves you so much!Friend, this is your last chance to take the Official MAGA Census before we SHUT IT DOWN to finalize our internal records.
Finish it by MIDNIGHT and we’ll let President Trump, Donald Trump Jr., and JD Vance know that you completed it! There’s a reason we’re reaching out to you over anyone else in your hometown.
Reaching out directly to grassroots leaders is expensive, so we can only afford to reach out to President Trump’s most reliable supporters.
That’s why your response will be used to represent every one of your friends and neighbors…THIS IS IMPORTANT. But we can only afford to keep your personal link live until 11:59 PM! That’s why I need you to follow this link ASAP and RESPOND TO TRUMP.
Undrar vad detta är, och än mer, vad skulle hänt om man svarade ens.
Och de som svarat undrar om de får ett svar tillbaka, eller bara mer tiggarbrev.

Fick du en länk?
Och vad sade den i sin tur?
Citera
2025-01-15, 17:53
Medlem
3N37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Undrar vad detta är, och än mer, vad skulle hänt om man svarade ens.
Och de som svarat undrar om de får ett svar tillbaka, eller bara mer tiggarbrev.

Fick du en länk?
Och vad sade den i sin tur?
Det fanns en länk. Exakt samma som i alla andra "brev". Eftersom jag aldrig någonsin har svarat på något brev så vet jag inte om man får ett svar eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in