2025-01-16, 17:07
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Hahaha Du tror väl inte att Bajen skulle ha någon chans att plocka hem Jere? Han kommer naturligtvis gå till Häcken när han flyttar hem.

Sportchef i Häcken avstår efter dina tidigare hot riktade mot denne angående att värva hem Jeregoal tyvärr.
Citera
2025-01-16, 17:16
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag skulle hellre vilja se att vi hämtar hem Omorowa från Holland. JG får räcka som etablerad forward i truppen, och när vi väl jagar u21 landslagsmän tycker jag vi försöker med Lukas Björklund från Danmark också.

Omorowa verkar helt klart intressant gör det bra i Excelsior just nu och är värd 618 k euro enligt flashscore. Så inte så dyr.
Citera
2025-01-16, 17:17
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Bård Finne! Coolt namn. Min tourettes konnoterar till en plita på flänsen. Pittas-ersättaren är säkrad?

Haha ja coolt namn!
Citera
2025-01-16, 17:22
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Sportchef i Häcken avstår efter dina tidigare hot riktade mot denne angående att värva hem Jeregoal tyvärr.
Hahaha önskar jag hade det inflytandet! Häcken hade tagit guld varje år då!
Citera
2025-01-16, 17:37
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:

Smaka på denna 55-60 mille för Skjellerup.

Jag gissar kamratgården ingår.
Citera
2025-01-16, 17:43
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Vad tycker du om det här då? Trötte Bosse orkade scouta en av spelarna i motståndarlaget i höstas och väljer såklart att kliva in där för att spetsa till truppen. Kan det bli en runda Jeopardy eller Bäst i test i vår då kanske?

https://www.fotbollskanalen.se/bloggar/sillybloggen/2025/01/16/uppgifter-djurgarden-ute-efter-sigurpalsson
Citera
2025-01-16, 18:06
Medlem
Skarparattarns avatar
Sticker ut hakan och säger att Stanley Wilson går för mer pengar än Lamine Dabo. Riktigt bra insats idag mot Plzen.
Citera
2025-01-16, 18:09
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Smaka på denna 55-60 mille för Skjellerup.

Jag gissar kamratgården ingår.

Herregud. Vissa saker är bara helt omöjliga att förstå. Detta är en av dom. Han verkar ju för fan vara gjord av glas? Samtidigt som fysiken ska vara hans styrka?

Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Vad tycker du om det här då? Trötte Bosse orkade scouta en av spelarna i motståndarlaget i höstas och väljer såklart att kliva in där för att spetsa till truppen. Kan det bli en runda Jeopardy eller Bäst i test i vår då kanske?

https://www.fotbollskanalen.se/bloggar/sillybloggen/2025/01/16/uppgifter-djurgarden-ute-efter-sigurpalsson
Man blir ju inte jätteförvånad. Helt sjukt hur det verkar vara hans enda sätt att hitta spelare. Bäst i test är nog lite för ansträngande då det handlar om att tänka lite utanför boxen? 🤔
Citera
2025-01-16, 18:12
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo

Citat:
Herregud. Vissa saker är bara helt omöjliga att förstå. Detta är en av dom. Han verkar ju för fan vara gjord av glas? Samtidigt som fysiken ska vara hans styrka?

Man blir ju inte jätteförvånad. Helt sjukt hur det verkar vara hans enda sätt att hitta spelare. Bäst i test är nog lite för ansträngande då det handlar om att tänka lite utanför boxen? 🤔

Passa er snart har ni djurgårdsmaffian på er!! Bosse är helig i sådana kretsar.
Citera
2025-01-16, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Spelar ju inte jättestor roll för priset om han har 200 matcher i just Aik.

Vi sålde ju Besrisha (då 28år) för "närmare 40 miljoner" brutto enligt AB, men säg 30-40 miljoner brutto.
Hans matcher i AIK gör ett högre värde för AIK, inte för köpande. Hade han inte varit kulturbäraren hade man kunnat släppa honom billigare (och ersätta).
Citera
2025-01-16, 18:46
Medlem
Valvantos avatar
Ny afrikan på ingång, Bernard Acheampong. Fyller 18 i slutet av denna månad och kommer ansluta till lägret i Spanien enligt Hjelmberg.
Citera
2025-01-16, 19:02
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Ny afrikan på ingång, Bernard Acheampong. Fyller 18 i slutet av denna månad och kommer ansluta till lägret i Spanien enligt Hjelmberg.
Plantaget Hammarby.

Your name is TOBY.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in